PARTYLITE ILTA

  • Viestiketjun aloittaja Kutsuttu :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ja mulla ainakin noita somisteita ollu esillä useamman vuoden että ei siihen nähdän kallista..tilaan yleensä tuoksullisia votiiveja ja poltan vain yhtä kerrallaan muissa "tavallisia" tuikkuja..sitä paitsi esim.votiivia voi polttaa vaikkapa iittalan "kivi" tuikkulyhdyssä..
 
röhöm
kommentoimpa nyt tohon pakkomyyntiin. Eli oikeesti tän konsultin ei periaatteessa kuulu kun esitellä tuotteita ja vastata mahdollisiin kysymyksiin. Ostopäätöshän on aina asiakkaan! Teillä on oikeesti ollu vaan huonoja esitelijöitä jos kutsujen jälkeen tuntuu sellaselta että on "pakotettu" ostaan jotain. Tottahan se on että konsultti saa myynnistä 20% eli se saattaa selittää sitä pakko toimintaa. Ite käyn tollasissa esittelyissä lähinnä kahvitarjoilun taki :D mut sit joskus järjestän kotiin esittelyt ja saan noita emännänlahjoja ilmaseks..vaikka sen sikakalliin hurricaani lyhdyn! täähän sitten oli vaan mun mielipide jos sitä ei heti tajua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Minulla on hyvä kokemus Partylite kutsuista. Olin naapurin kutsuilla n. vuosi sitten jossa esittelijä oli miellyttävä ja tunnelma ihastuttava palavine (tuoksuttomine) kynttilöineen =) Arvokkaitahan ne on ja itsekin pitkään selasin kuvastoa ja mietin "mitä pitäisi tilata" (huom! painostusta ei ollut vaan tunne tuli vaan itseltä ). Ihastuin sellaiseen hopeoituun kiekurakynttilänjalkaan, jonka nimeä en muista. Ajattelin ostaa siihen ne huurrekuvut sitten seuraavaksi. Mitään muuta en kutsuilta ostanut, juuri hinnan takia. Tykkäsin kovasti niistä tuotteista, mm. seinäkynttilätelineet on kauniita. Vaikka ne hinnat tuntuu korkeilta, uskon että nuo tuotteet on kuitenkin ihan laadukkaita koska ei ne muuten tekisi niin hyvin kauppaansa. Voisitko Hunajabubu kertoa tuosta laadusta vähän enemmän kun minua nuo Partyliten tuotteet kiinnostaa kyllä?
Laatu/hintasuhde on "kohdallaan". Ovat kuitenkin käsintehtyjä. Kynttilät ovat parafiinia ei steariinia. Palavat kauniimmin ja matalammalla lämmöllä kuin steariinikynttilät. Läpi tuoksutettuja ja läpi värjättyjä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
siksi mä pidänkin kutsuja,saan ite halvemmalla tilattua ja hyvän tekosyyn (miehelle) viettää aikaa ystävien kanssa ILMAN LAPSIA :)
Toi on hyvä, että olet oivaltanut sen halvemman tavan saada itsellesi partyliteä. Noin minäkin aloitin ja nyt toiminut 2vuotta konsulttina.
 
En minä ainakaan ole vielä törmännyt niin ihaniin kynttilöihin kun partylaitilla on.
Varsinkin votiivit on aivan ihania kun ne nesteytyy niin nätisti, tuikkivatkin :)
Onhan ne toki aika kalliita kynttilöiksi, mutta menee se raha muuhunkin turhaan :)
 
Kutsuilla en ole ollut enkä mene - ihan juuri siinä pelossa että kuolen siihen hajuun. Tuikkivia olen ostanut hajuttomana ja pari semmoista kynttelikköä, ihan kaverin kautta tilasin suoraan kuvastosta ilman kutsuja. Sikahintaisia, mutta ihan mielettömän kauniita!!!
 
LemuLasse
Juu, ei ole tarkoitus kenenkään menemisiä pilata tai estellä, kerroimpa vaan omat kokemukseni kyseisistä kynttelikutsuista, kun kerran kyseltiin, mitä kutsuilla tehdään :) Kaksi kertaa olen ollut, ja tasan oli niissä kaksi kertaa liikaa... Ja ystäviäni oli kyllä kaikki kutsuilla olijat, emäntä myös. Kaikki oltiin hinnoista ym. aika vaivautuneita, edustajan tyrkyttäminen oli jotain ihan järkyttävän hirveää. Ainakin neljä kertaa esittelyn mainitsi, että emäntä saa lahjan jos niin ja niin paljolla tulee vierailta tilauksia, ja jatkokutsuja. Yök. ja tosiaan, töitä sain tehdä, ennenkuin nainen uskoi, etten halua tuote-esittelijäksi! :(:)

Tukehtua olin kutsuilla siihen lemuun, tosiaan, halvimman mahdollisen tuotteen sitten otin, kun en yksinkertaisesti iljennyt olla tilaamatta siinä painostuksen alla :( Ja voimat hupeni jo tuote-esittelijyydestä kieltäytymisessä :)

Mutta ongelma tämä ei suinkaan minulle ole, hankin tuikut, aluset ja kynttilät Cittarista. Pariin viimeiseen kutsuun olen jo tekstannut vastaukseksi, että olen valitettavsti sairaana. Aina sitä sen verran ripulia löytyy :)
 
Taala
Heti kun jollain on varaa ostaa mitä haluaa ni läskit alkaa itkeä hinnoista.

KÖYHÄT KYYKKYYN!

polttakaa niitä havinhalppis kynttilöitänne niin me paremmat ihmiset poltellaan tuikkivia 250? seimissä.
 
minna
Ihme marmatusta, meillä on aina sama porukka ja esittelijäkin on tuttu. Ne tilaa jotka haluaa, ketään ei katsota pahasti tai mulkoilla. Ihme piireissä liikutte. Itse ostan mielelläni kynttilät PartyLitelta, koska ne eivät mustaa kaikkea mitä eteen sattuu ja migreenipäälle siellä on sopivan mietoja tuoksuja.
 

Yhteistyössä