PARTYLITE

- kuinka nopeasti saitte aloituspaketin tienattua
- liitytäänkö ennakonperintäreksiteriin mitä se tarkoittaa
- maksatteko veroja

kun aloituspaketin on tienannut niin saako ne itelle esittelyjä varten

kaikki tieto on tarpeen harkitsen konsultiksi ryhtymistä

kun tilaajat maksavat tuotteen minulle ja teen tilaukset niin mihin tilitän rahat ja miten

Minulle voi laittaa myös YV:tä
 
Rajasumma jolla emäntä saa itselleen ilmaista nousee kerralla kohtuuttomasti.
Hinnat ylikorkeat yleensäkin.
Olet sidoksissa kyseisen firman kynttilöihin jos haluat takuun että tuote korvataan jos hajoaa,ei saisi polttaa muiden kynttilöitä somisteissa.
Turhan usein jää tulematta/saamatta tavaraa,milloin mistäkin syystä.
Minun mielipiteeni,muiden puolesta en puhu.
Omalla kohdalla ei toiminut asiat tuonne ns.minua yleenpään päin.
Luvattuja juttuja ei koskaan tullut.
 
Maksat tilatut tuotteet omalta tililtäsi Partyliten tilille ja tilauksen yhteydessä lähetät kuitin maksetuista. Itsekin entinen konsultti ja lopetin homman ajanpuutteen vuoksi ja sen takia et joulun alusaika on helppoa rahan tuloa mut esim kesällä oli aika vaikee saada tulosta kun ei porukka lämmennyt kynttilöille ja somisteille kesähelteillä. Toki tiedän myös ihmisiä jotka saa elantonsa partylitea myymällä mut ei ollu mun juttu.
 
konsultti pohjanmaalta
Tienasin kaksilla kutsuilla paketin itselleni. Asiakkaat maksavat ostoksensa sinulle ja sinä tilität ne samalla kun tilaat netin kautta Partylitelle josta tulee n. viikon päästä omalle tilillesi palkkio edellisen viikon tilauksista. Kannatan aloittamista ja ainakin kokeilua. Tässähän ei ole mitään pakkoa. Voit lopetta milloin vain haluat. Jos haluat alioittaa konsulttina niin ota yhteyttä tuttuun konsultiin jos sellainen on tai ota yhteyttä Partyliteen niin sieltä annetaan lähialueeltasi jonkun konsultin yhteystiedot. Mistä päin Lapinneito olet jos saa udella?
 
Partyliten hajut on vaarallisia
Kaikki tuoksuaineet hengitettyinä on todettu astmaa ja syöpää aiheutaviksi. Niin Wunderbaumit, pesuaineiden hajusteet kuin kynttilöiden löyhkätkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Partyliten hajut on vaarallisia:
Kaikki tuoksuaineet hengitettyinä on todettu astmaa ja syöpää aiheutaviksi. Niin Wunderbaumit, pesuaineiden hajusteet kuin kynttilöiden löyhkätkin.
No vaarallisuudeta en tiedä, mutta vaikka en astmaa virallisesti sairastakkaan, saan astmaattisia oireita niistä tuoksuista, siis ihan hengenahdistusta. :x
 

Yhteistyössä