Parvekepuutarhaan kylvetty sitä ja tätä =)

:wave: Mä, lähinnä kesäkukkia vaan. Ruohosipulia sain naapurilta, ja esikasvatin sisällä lisää itse (meillä ei jostain kumman syystä lähde suoraan maahan kylvettynä se kasvamaan ). Yrttejä ajattelin ens vuonna kasvattaa sit itse, kunhan tää kesäkukka homma on vähän paremmin hallussa sitten (jos on... :ashamed: )
 
Mä laitoin just kukat! Mutta olisi tosi kiva pistää ainakin tilliä ja basilikaa, ehkä persiljaa ja sitruunamelissaa... :D Jos tuonne vielä yhden parvekelaatikon mahduttaisi... Voikohan ne kaikki pistää samaan vai pitääkö olla eri ruukut? =)
 
ö
Mulla on kasvimaa, kaikkea perusjuttua sinne olen laittanut. Muutaman perunan ajattelin vielä laittaa. Niin ja kesäkurpitsat ja maissit on vielä esikasvattamattakin... Kun ehtisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Lipstikkaa ja mintun taimet laitoin kasvamaan. Lisäksi persiljaa ja ruohosipulia. Ja tietysti kukkia muutama sorttia.
Mitä, jos saapi udella? :snotty:
No orvokkeja, ruusubegoniaa ja annansilmiä.
Ok. Mä kasvattelen nyt ekaa kertaa alusta asti itse noita, ja vähän on tumpelo olo ollu, (naapurin rouvaa ahdistellu kysymysten kans harva se päivä :ashamed: ). Ihan vaan siis mielenkiinnosta...
 
tt ei kirj
Multa löytyy parvekepuutarhasta tällasta tänä vuonna:

rosmariinia, timjamia, sitruunamelissaa, basilikaa, laventelia, persiljaa 3 eri lajiketta, meiramia, korianteria, minttua 2 eri lajia, kynteliä, thai-chiliä ja jotain muuta, jalapenoa, paprikaa, mandariinia, tilliä, vihanneskrassia. Nämä siis siemenestä. Lisäksi tulee muutama taimi iisoppia ja muita.

Multaa mennyt noin 150 litraa.
 

Yhteistyössä