Parvekkeelliset ihmiset!

Mitä teillä on lattialla? Siis onko teillä joku matto, laudoitettu lattia, tmv? Meillä siis vuokra-asunto ja tässä on melko iso parveke.... lattia on sementtiä joten on kylmä auringonpaisteellakin. Mietin mitä kivaa tuohon keksisi.... :wave: (parveke ei ole lasitettu)
 
Miu
Mulla kans matto/mattoja.. jossain vaiheessa halusin ne sellaiset laudotetut "laatat" tai mitäne nyt on mut köyhänä opiskelijan ei ollu varaa sellasiin:) heh.. oon sen nyt jo unohtanukki mut ne ois kyl tosi kivat!
 
mattiska
Meillä on siinä sellanen kaislamatto jossa on kantatut reunat. Kivempi sitten istuskella, kun on jotain mukavaa jalkojen alla. Jos sataa niin oon laittanut sen kuivumaan ettei homehdu.
 
Millasia mattoja te pidätte parvekkeella? Olen miettinyt sellasta kaislamaton tyyppistäkin mutta en tiä sitten.... jotain jonka päällä on kiva ilman sukkiakin kävellä ja joka on suht helppo pitää puhtaana. :xmas:
 
Anna
Kaislamatto on mulla ja sen oon ihan syksyllä pessyt sitten pyykkituvassa, kuivattanut kunnolla ja laittanut talveksi varastoon ja jos sade kastelee niin kuivattanut ettei homehdu. Ennen käytin räsymattoa, mutta meni pahaksi.
 
Meillä on ihan parvekkeelle tarkoitettu termomatto, ei oo kylmä ja kuivuu nopeasti eikä mee huonoks/homehdu. Meillä tosin on lasit, mutta monesti on matto kastunut kun on unohtunu lasit auki sateella :D Olisin halunnu puuritilät, mutta meidän parvekkelle ne ei sovi, pieni parveke ja reunat on pyöristetyt joten ne laudat keikkuis vaan hemmetisti, siksi matto oli paras vaihtoehto tuonne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Meillä on ihan parvekkeelle tarkoitettu termomatto, ei oo kylmä ja kuivuu nopeasti eikä mee huonoks/homehdu. Meillä tosin on lasit, mutta monesti on matto kastunut kun on unohtunu lasit auki sateella :D Olisin halunnu puuritilät, mutta meidän parvekkelle ne ei sovi, pieni parveke ja reunat on pyöristetyt joten ne laudat keikkuis vaan hemmetisti, siksi matto oli paras vaihtoehto tuonne.
Millanen tuo siis on? :ashamed: Mitä hintaluokkaa suurinpiirtein? :wave: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
ah, nyt kun ton rt-kortista luin, niin mainitaan vaan lasitetut parvekkeet, ei vissiin sit ookkaan hyvä lasittamattomalla partsilla :/
Juu, voi olla että tuo on ennemminkin tarkoitettu suljetuimpiin tiloihin.... mutta kiva idea kuitenkin. :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Onkohan nuo puulaatat kuinka hintavia? Kun sellanen olis myös kiva mutta kuullut että kallis?
No eikö ne siinä 5e huiteissa ole kipale, riippuu koostakin. Ja tuskin mitään saat kovin halvalla ja jos muutatte puulaatat voi ottaa kyllä mukaan ja tehdä niistä vaikka patiota omakotitaloon sitten.
 
Meillä on lasitettu parveke vuokra-asunnossa ja hamppukuidusta punottu matto lattialla. Hyvin pysynyt kuivana lasien ansiosta. :) Hieman nykyistä isompi matto olisi kyllä kiva kun en haluaisi että tuota rumaa betonilattiaa näkyisi yhtään. Olen peittänyt parvekkeen ruman aaltopeltilaidankin "pajumatolla". :)


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Onkohan nuo puulaatat kuinka hintavia? Kun sellanen olis myös kiva mutta kuullut että kallis?
No eikö ne siinä 5e huiteissa ole kipale, riippuu koostakin. Ja tuskin mitään saat kovin halvalla ja jos muutatte puulaatat voi ottaa kyllä mukaan ja tehdä niistä vaikka patiota omakotitaloon sitten.
Jos ne tuota hintaluokkaa on niin kyllä hyvinkin raaskii ostaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Meillä on lasitettu parveke vuokra-asunnossa ja hamppukuidusta punottu matto lattialla. Hyvin pysynyt kuivana lasien ansiosta. :) Hieman nykyistä isompi matto olisi kyllä kiva kun en haluaisi että tuota rumaa betonilattiaa näkyisi yhtään. Olen peittänyt parvekkeen ruman aaltopeltilaidankin "pajumatolla". :)


Joku tuollainen voisi myös olla ihan kiva; mutta meillä tuo parveke on iso ja minä myös haluaisin tuon kylmän betonin piiloon kokonaan.... joten iso pitäisi olla matonkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Meillä on lasitettu parveke vuokra-asunnossa ja hamppukuidusta punottu matto lattialla. Hyvin pysynyt kuivana lasien ansiosta. :) Hieman nykyistä isompi matto olisi kyllä kiva kun en haluaisi että tuota rumaa betonilattiaa näkyisi yhtään. Olen peittänyt parvekkeen ruman aaltopeltilaidankin "pajumatolla". :)


Joku tuollainen voisi myös olla ihan kiva; mutta meillä tuo parveke on iso ja minä myös haluaisin tuon kylmän betonin piiloon kokonaan.... joten iso pitäisi olla matonkin. :D

Aika halvalla niitä puuneliöitäkin tuntuu jostain saavan. Niitä olen myös vakaasti harkinnut mutta mattokin ajaa asiansa jos tosiaan oikean kokoisen löytää. :)
 

Yhteistyössä