PAS ja onnistuminen

Viime päivinä oon hirveesti lukenut palstoja, ja jotenkin tuntuu ettei PASista kukaan/tai siis aika harva plussan saa.
Mua kiinnostaakin kuinka moni on saanut plussan? Onko siirretty 1 vai 2 alkiota, ja onko kellään esim.molemmat kiinnittynyt?
Täällä PAS takana ja jotenkin ei jaksa/uskalla edes haaveilla onnistumisesta-
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka viitsivät vastailla :)
 
Muistaakseni meidän lääkäri sanoi että raskauden todennäköisyys on 10-30% kutakin passia kohden, riippuen alkion ja kohdun limakalvon laadusta. Keskimäärin siis joka viidennestä passista tulee plussa.

Tuoresiirroissahan keskimäärin joka kolmas johtaa raskautumiseen.
 
Sallie: vielä yksi alkio odottelee pakkasessa siirtoa ja sitten kohti uutta IVF -hoitoa. Vaikka toivottomalta tuntuu, periksi en ole vielä valmis antamaan! Ja jollain tapaa uskoa luo se että kaksi plussaa on jo saatu, vielä kun saataisiin se lapsikin joskus.
 
täällä 3 tuoresiirtoa ja oisko ollu 7. PAS mistä sit lopulta onnistui. 2 alkiota siirrettiin ja molemmat nappas, eli kyllä se on mahdollista, meillä vuosien yrittäminen kannatti!

soja ja nappulat rv21+2
 
Kiitos vastauksista :flower: Lisääkin otetaan vastaan =) Ihana kuulla myös onnellisia loppuja. Joo, periksi en aio itsekkään antaa. Välillä vaan tulee sellaisia aikoja et on synkempää. Ja piinapäivät täälläkkin menossa! Mulla vaan nuo luget ja zumenonit saa kaikenlaisia oireita, siis niitä oli jo ennen siirtoa joten ei uskalla pilvilinnoja niiden varaan rakennella. Tsemppiä hoitoihin ja onnittelut plussanneille!
 
Me ei meidän ekassa hoidossa päästy koskaan tuoresiirtoon :/ Eka PAS oli sitten minun eka siirto koskaan! Siirrettiin kaksi alkiota, toinen kiinnittyi ja saatiin vauva kotiin :heart:
Minua kans epäilytti koko PAS kun tuntui, ettei se voi onnistua! TSEMPPIÄ!!
 
Esikoistyttäremme sai alkunsa 1. IVF:n 2. PAS ja nyt tänään haamuplussasimme 1. IVF:n 3. PASista! PASit voivat olla jopa paremmat kuin tuoresiirrot jos on huonossa kunnossa, hyperiä lähellä punktion jälkeen...

Kärsivällisyyttä ja tsemppiä!
 
Meillä esikoistytär sai alkunsa 5. IVF:n 1. PAS:ta ja tänään plussasin 5.IVF:n 3. PAS:ta. Joten kyllä tuntuu, että saattaa PAS olla parempi kuin tuoresiirto, koska elimistö ei ole niin kovilla ennen sitä.
 
Annabell: itselleni PAS on ollut tosi helppo ja kivuton toimenpide (ja näin vissiin suurimmalla osalla?), yleensä olen ruokiksella käynyt hakemassa alkion kyytiin ja sitten takaisin töihin. Minulla siis PAS tehty luonnolliseen kiertoon 7 kertaa.

tytti: :hug:
 
Mulle tullut seuraavat plussat: 1.IVF/ICSI tuoresiirto 2 alkiolla > plussa, josta keskeytynyt km rv 10+4; raskaus alkoi vielä tuplilla. Kyse ei ollut mistään top-luokan alkioista. Nyt tehtiin 1.PAS 2 alkion siirrolla. 5 alkiota jouduttiin sulattamaan, jotta saatii jotain siirrettävää; parhaimmat 8-soluiset ei kestäneet. Sen sijaan siirrettiin kaksi ei niin laadukasta alkiota. Nämä alkiot alunperin 4 -souluisia 3. luokkaan kuuluvia; meillä luokitus 1-5. Alkiot menettivät sulatuksessa puolet soluistaan, mutta sitten palautuivat. Lääkäri ja biologi eivät kauheesti antaneet toiveita, mutta niin vain testi näytti jo pp10 plussaa ja pp12 tehty hcg mittaus verestä vahvisti raskauden alkaneen =) Jatkostahan taas ei sitten tiedä....
 

Yhteistyössä