Pasastar-myyjät, paljonko tienaatte?

  • Viestiketjun aloittaja Sopiiko leipätyöksi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kai kukaan enää näihin ilmaisiin orjatöihin lankea... :O Hommatkaa oikeita töitä, jossa selkeät tunti-/kuukausipalkat. Nuo puhelinmyyntifirmat on kyllä niin suurta ihmisten "kusetusta"...
varmasti hommattaisiin, jos sellasia olisi ja saisi ! Minäkin menin tonne epätoivoissani töihin, vaikka arvasin että juuri tuos firmassa ei palkoille pääse! Olen ollut ennenkin alalla ja firmoissa, joissa on saanut ihan kunnolla palkkaa näillä myynneillä, joita saan aikaseksi. Eli hyvillä myynneillä!
 
vierailija
Kestin Pasastarilla viikon ja paras päivä ole se kun otin loparit! Jotkut myi siellä varmaan ihan hyvin, kun jotain 10 vuotta ovat viihtyneet, mutta ei se ollut kyllä mistään kotoisin. Käskettiin vaan pysyä käsikirjoituksessa. Myin viikon aikana 5 tilausta ja palkkaa tuli jotain 20€. Sain palkkani kuitenkin sovitusti.

Pakko kyllä sanoa, että miehet myyvät paremmin kuin naiset. Nyt feministit ovat valmiina kirjoittamaan kommenttikenttään vastaväitteitä, mutta itsekin naisena voin sanoa, että jos joku seksikäsääninen mies soittaa, niin varmaan kuuntelen sen asian loppuun varsinkin jos aloitus on mielenkiintoinen. Asiakkaat olivat naisia kun naistenlehtiä piti myydä. Joskus joukkoon oli eksynyt joku mieskin ja tuntui turhalta vaivalta edes lähteä yrittämään.
Höpö höpö, minä naisena ainakin myyn sekä miehille että naisille yhtä hyvin ja keskimyyntini viikossa on NOIN 40 kauppaa (voi olla ylikin) kuuden tunnin päivillä. Päiväennätys yli 35 kauppaa!
 
vierailija
Töihin houkutellan 10 € tuntipalla 12 ensimmäiseltä työtunnilta. Tosiasiassa se maksetaan kun olet tehnyt 150 nettotilausta työsuhteesi aikana. Eli jos ei onnistu kesän aikana, et saa mitään.
Bonus 300 €. Saat kesäbonuksen 300 €, un olet tehnyt 240 työtuntia 1.6-31.7 aikana.
Se maksetaab vain jos on voimassaoleva työsuhde. Kun lopetat työsi heinäkuun lopussa, sinulla ei ole enää voimassa olevaa työsuhdetta. Hieno juttu pasastarin ei tarvitse siis maksaa mitään.
Mitään tuntipalkkaa ei ole ollenkaan, on vaan suuri kesähuijjaus. Vältä viimeiseen saakka tätä bulvaaniyhtiötä. Saat olla töissä ilman palkkaa, pelkästään hienoja lupauksia on luvassa.
Juuri niin, AMEN. noin se menee. Sain hermoromahduksen kun näin tilinauhani. Oon nyt pitkällä sairaslomalla. Toivon että saan lopputilin sieltä kautta, kun ei sitä voi itse ottaa, koska sitten saa karenssin!
 
vierailija
Itse olin puhelinmyyjänä yhteensä kokonaiset 9tuntia, sain tehtyä jopa yhden myynnin.
Sain palkkaa päivästä 70€, minulla oli provisiopalkkan lisäksi jonkinlainen pohja tuntipalkka, en muista paljon se oli.
Tulin 9tunnin jälkeen siihen tulokseen että se ei ollut minun ammattini.

Kyllähän tuolla olisi jonkinlaista tiliäkin pystynnyt tekemään jos olisin jatkannut ja saanut sopimuksia syntymään.
 
vierailija
Huonot ei tienaa puhelin myynnillä mitään. Pitää olla tietty luonne ja halu myydä että pärjää. Moni luulee että pelkällä istumisella tienaa mutta eipä se niin ole. Tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee.
Pidä sinä suusi. Jos 8-16 kauppaa päivässä ja parhaimmillaan jopa yli 30 kauppaa päivässä ei riitä edes perustoimeentuloon, niin se tarkoittaa sitä että firma kusettaa! Olen ollut useassa lehtifirmassa töissä ja tienannut hyvin noilla myynneilläni. Uudessa kotikaupungissani vaan ei ollut saman firman konttoria, joten jouduin ottaa Pasastarin, kun ei muita ollut tarjolla, eikä muutakaan työtä sen puoleen!
 
vierailija
Olen itse ollut silloin, kun nimi oli vielä Pasamyynti Oy ja silloin tienasin ensimmäisten kahden kuukauden aikana n. 3000€. Tuo summa sisälsi n. 1000€/kk myyntipalkkiota ja 1000€ myyntikilpailusta kolmannen sijan saaneena. So., ca. kk-palkka oli 1500€, joka nykyrahassa vastaisi n.2000€/kk ja verojen ja muiden väh. jälkeen (vero esim. 15%+tel yms.) 1600€ KÄTEEN! Tänäpänä en tiedä, onko enää rahapalkintoja, mutta rahanarvoisia kuitenkin. ELI, jos sulla on asenne kohillaan; haluat oikeasti tehdä töitä, etkä vain kaivaa nenää kopissa, niin ihan hyvin siellä tienaa. JA HUOM! minä olin kohtalainen myyjä. Hyvä tienaa hieman reilut 2000€ käteen ja ns. huippumyyjä 2600-4000€ ja siis käteen! Eli, jos haet kyseisiin töihin ja asenne on oikea, tienaatkin vähintään kohtalaisesti. Tähän loppuun vielä sellainen seikka, että mäkin olen elämäni aikana törmännyt jos jonkinlaisiin "huijarifirmoihin", joissa tuote on ollut syvältä eli erittäin haastava, ja myös palkansaanti on takkuillut, mutta kun ottaa asiansa hoitaakseen, niin kyllä niistäkin saa kaiken mitä on ansainnut. Jos unelmoit helposta esim. kesätyöstä ja hyvällä palkalla, jatka uneksimista, mutta jos haluat oikeasti tienata, ole ahkera, äläkä anna heti periksi. Joillakin voi mennä pari-kolmekin viikkoa, ennen kuin se oikea "sävel" löytyy ja silti voi esim. juuri kesäloman aikana tienata ca. tonnin tai vaikka kaksikin per kuukausi. KAIKKI ON ITSESTÄ KIINNI! ..kunhan hieman katsot, minne menet töihin. Mukavaa talven odotusta äidin pikku kullannuput :)
Ja siinä puhui itse myyntipäällikkö. Hahaha, älä viiti huijata ihmisiä sinne töihin noilla valheillas! Ja tiedoksesi, en kaivele nenää, mä myyn! Ja hyvin! Mutt tolle firmalle ei riitä mikään! Ja jos tulee peruutuksia, et ole myynyt, ne vähennetään palkastasi! (itselläni oli yksi peruutus, joten en myy peruutuksia ja silti oli palkka vain kolmisensataa vajaalta kahdelta viikolta!) ja niillä hesburgerin kuuden euron lahjakorteillako ne sähköt ja muut laskut maksetaan? Voi vittu ! Mistä näistäkin näköjään eri konttoreissa annetaan se kortti eri säännöin!
 
vierailija
ekaks ihan tahallaan teen tähän myös karmivan määrän kirjoitusvirheitä mm. kaikki kirjoitan pienellä x ) ..pasastar- loistava paikka.kaikki mistä saat kauppaa ja saat menemään nettotilauksesi perille asti (eli asiakas ei pura, seuraavan onko se viikon sisällä sitä) sulle maksetaan kokonais proviikasta tietty siivu joka päivältä..kun oot tienannut tiettyy rajaan asti yhteistilauksista niin saat 25 prossalla omasi..se mitä tulee tyttöihin poikiin niin mulle ainakin poikana on hankalampii tai teen itselleni enempi kisaa meiän etenkin 4 .tytön kans jotka kaikki pystyn voittamaan illan tilauksissa mut he pystyvät myös yksittäin samaan mua vastaan.. mutta toki voi olla myös hyvii poikii ja miesmyyjii. jos miesmyyjä myy naisille täysin tarkoitettua lehteä niin mielestäni mieheltä tilataan niitä paremmin. jos tilaat vuotta tai jopa puoltatoista vuotta..eli saat luurien taakse pitkiä tilauksia niin poikiihan se on jo väkisinkin itelleenkin..suurin osa meiän lehdistä on 100% ja siis ykkösryhmän lehtiä joilla me tehhään myyntiä ja siitä kyllä jää elääkseen jos saa vain niitä tilauksia...meillä saa olla tulla iltavuoroonkin koska kunhan on vain ilmoittanut työaikansa aikaisemmin esimiehille..minimiraja taitaa olla toki kaikissa pasastareissa minkä verran vko tunteja pitää kertyä. tossa on hauskaa ja haastavaa se että kaikki se mistä teet tiliä itsellesi saat jotain ..jos tulee nollapäivä niin loogista myös, ettei sun vain kuulu saaha siitä päivästä palkkaa. kaikki nää selitettiin alun koulutuksissa. en näe eikä ole mitään kohtaa missä olisi huijattu. vain soittamalla voi tehä tiliä,nimet eivät suomen maasta lopu ja soittolistoja on aina riittämiin !
 
entinen puhelinmyyjä
Silkkaa huijausta työskentely pasasstaarilla. Muutaman kuukauden olin ko. puljussa ja palkka oli muutamia satasia kuussa. Kellään normaalilla ihmisellä ei oo varaa saada 0-päiviä ilman rahaa. Siirryin pasastaarista suoramarkkinointi megaan. Hyvä paikka, tienasi hyvin ja siellä oli pohjatuntipalkka Ja selkeä provikka kaava. Asiakkaatkin tosi ystävällisiä.
 
vierailija
Silkkaa huijausta työskentely pasasstaarilla. Muutaman kuukauden olin ko. puljussa ja palkka oli muutamia satasia kuussa. Kellään normaalilla ihmisellä ei oo varaa saada 0-päiviä ilman rahaa. Siirryin pasastaarista suoramarkkinointi megaan. Hyvä paikka, tienasi hyvin ja siellä oli pohjatuntipalkka Ja selkeä provikka kaava. Asiakkaatkin tosi ystävällisiä.
 
vierailija
Täällä taitaa Pasastarin myyntipäällikkö kehua firmaansa, niin läpinäkyviä pari viestiä ketjussa.

Omakohtaista kokemusta Pasastarista (silloin Pasamyynti) on siltä ajalta, kun oli vielä markat käytössä. Laskeskelin että tuntipalkka oli noin 10 markkaa eli vajaa pari euroa tunnilta. Mitään pohjapalkkaa ei tuolloin ollut, vaan palkka muodostui ainoastaan tehdyistä kaupoista.

Fiilis konttorissa on kyllä hyvä, ehkä sen takia siellä jaksoin käydäkin muutaman kuukauden ajan opintojen ohella. Mutta itse työhän nyt on aivan persiistä. Palkalla sai ostettua vähän makkaraa leivän päälle mutta en mä sitä hommaa kyllä ainoana työnä tekisi.
 
vierailija
Olen itse ollut silloin, kun nimi oli vielä Pasamyynti Oy ja silloin tienasin ensimmäisten kahden kuukauden aikana n. 3000€. Tuo summa sisälsi n. 1000€/kk myyntipalkkiota ja 1000€ myyntikilpailusta kolmannen sijan saaneena. So., ca. kk-palkka oli 1500€, joka nykyrahassa vastaisi n.2000€/kk ja verojen ja muiden väh. jälkeen (vero esim. 15%+tel yms.) 1600€ KÄTEEN! Tänäpänä en tiedä, onko enää rahapalkintoja, mutta rahanarvoisia kuitenkin. ELI, jos sulla on asenne kohillaan; haluat oikeasti tehdä töitä, etkä vain kaivaa nenää kopissa, niin ihan hyvin siellä tienaa. JA HUOM! minä olin kohtalainen myyjä. Hyvä tienaa hieman reilut 2000€ käteen ja ns. huippumyyjä 2600-4000€ ja siis käteen! Eli, jos haet kyseisiin töihin ja asenne on oikea, tienaatkin vähintään kohtalaisesti. Tähän loppuun vielä sellainen seikka, että mäkin olen elämäni aikana törmännyt jos jonkinlaisiin "huijarifirmoihin", joissa tuote on ollut syvältä eli erittäin haastava, ja myös palkansaanti on takkuillut, mutta kun ottaa asiansa hoitaakseen, niin kyllä niistäkin saa kaiken mitä on ansainnut. Jos unelmoit helposta esim. kesätyöstä ja hyvällä palkalla, jatka uneksimista, mutta jos haluat oikeasti tienata, ole ahkera, äläkä anna heti periksi. Joillakin voi mennä pari-kolmekin viikkoa, ennen kuin se oikea "sävel" löytyy ja silti voi esim. juuri kesäloman aikana tienata ca. tonnin tai vaikka kaksikin per kuukausi. KAIKKI ON ITSESTÄ KIINNI! ..kunhan hieman katsot, minne menet töihin. Mukavaa talven odotusta äidin pikku kullannuput :)
 
vierailija
höpö höpö
Niin kuin tällä ihmiset kertovat firma ei maksa luvattua tuntipalkkaa ilman lisäehtoja
Ja silloin on kyseessä kusetusfirma,

Kyllä niis muutamat pomon lemmikit tienaa, mutta kyse on kuitenkin työhön otettavan kusettamisesta, jyrkkä progressio provikoissa pitää huoleen että 5% parhaista saa palkkaa ja muita kusetetaan, tämä 5% on "mainos" jotta saadaan lisää kusetettavia...
 
vierailija
höpö höpö
Niin kuin tällä ihmiset kertovat firma ei maksa luvattua tuntipalkkaa ilman lisäehtoja
Ja silloin on kyseessä kusetusfirma,

Kyllä niis muutamat pomon lemmikit tienaa, mutta kyse on kuitenkin työhön otettavan kusettamisesta, jyrkkä progressio provikoissa pitää huoleen että 5% parhaista saa palkkaa ja muita kusetetaan, tämä 5% on "mainos" jotta saadaan lisää kusetettavia...
 
vierailija
Mainoksessa sanotaan, että mahdollisuudet on jopa 2000-4000 euroon kuussa, mutta kuinka realistista tämä on? Olen aikuislukion opiskelija ja minimi olisi noin 1000 euroa kuussa. Puhelinmyyntifirmoista kuulee aina kaikenlaista, mutta koska mitään ammattia ei ole niin ei ole myöskään paljon valinnanvaraa...
Sopii leipätyöksi jos olet myyjähenkinen, ystävällinen ja tunnollinen.
Yleensä ne jotka nurisevat ettei puhelinmyynnillä tienaa on niitä jotka ovat laiskoja ja tekevät työpäivän aikana kaikkee muuta kun soittelevat asiakkaille. Asenne on tärkein.
Tietysti kannattaa miettiä myös minne menee ja minkälaista myyntiä on tarjolla. Suoraan kustantajalle tietenkin ensimmäisenä jos paikkakunnalla on toimisto. Otetaan nyt vaikka kolme firmaa tarkasteluun. Hyvät Lehdet, Pasastar Oy ja Mega. Megalla on ihan tappomeininki. Materiaali huonoa. Kustantajat eivät suosi firmaa. Hyvät Lehdet saa kustantajilta pikkuisen enemmän materiaalia kuin Mega mutta suurimmaksi osaksi soittelevat puhelinluettolotavaraa. Peruutuksia on ihan hulluna. Palkkaus todella epäselvä. Palkkoja on jäänyt myös maksamatta. Pasastarilla on kolmen A.n luottoluokitus. Kertoo jo paljon siitä että asiat hoidetaan firmassa erittäin asiallisesti. Maksut maksetaan ja talous on kunnossa. Pasastar on myös kustantajien suosiossa. Materiaali tulee pääosin suoraan kustantajilta. Palkat maksetaan ajallaan. Palkkaus on selkeä jonka tajuaa myös ne kaikkein nuorimmat opiskelijat.
Puhelinmyynti itsessään on ihan turhaan mollattu ala. Työntekijät ovat todellakin myynnin ammattilaisia. Kovahermoisia ja ahkeria ihmisiä.
Miksi siis alalla on proviisiopalkka? Jokainen voi miettiä miten vaikuttaisi jos olisi esim. tuntipalkka. Sitä ei tarvitse varmaan sen enempää selitellä.
Voit käväisät huonekalukaupassa jossa on tuntipalkkaus, mene sen jälkeen huonekalukauppaan jossa myyjillä on proviisiopalkkaus ja vertaile mielessä kummassa sait palvelua.
Puhelinmyyjä on usein saman päivän aikana asiakkaille myyjä, neuvoja, terapeutti, sairaanhoitaja, roskatynnyri, päivän piristys...lista on pitkä. Miettikää sitä :) Jos olet epäonnistunut puhelinmyyjänä ei se tarkoita sitä että kaikki epäonnistuu ja kaikki firmat on pehvasta. Ei kaikki voi olla hyviä kaikkialla.
 
vierailija
Itse olin puhelinmyyjänä yhteensä kokonaiset 9tuntia, sain tehtyä jopa yhden myynnin.
Sain palkkaa päivästä 70€, minulla oli provisiopalkkan lisäksi jonkinlainen pohja tuntipalkka, en muista paljon se oli.
Tulin 9tunnin jälkeen siihen tulokseen että se ei ollut minun ammattini.

Kyllähän tuolla olisi jonkinlaista tiliäkin pystynnyt tekemään jos olisin jatkannut ja saanut sopimuksia syntymään.
Hyvinhän siellä sit tienaa jos yhestä myynnistä saa 70 €. Mikähän mahtoi olla myyntihinta.
 
en ihmettele
Perkele, mieluiten oisin työttömänä ja ottaisin työttymuusrahaa ja yms tukijuttui, kun menisin pasastariin soittelemaan ääneni surkeeks. ja kaikki mitä siellä luvataan on kusetusta, halutaan vaa et tulet töihin ny vaa heti. 10 euroa tuntipalkka? itse asiassa pasastarilla ei ole tällä hetkellä edes pohjapalkkaa. Jos ei tee myyntiä yhtään kuukaudessa et saa palkkaakaan yhtään... sitten se ''takuupalkka'' 500 euroa jos 30 tuntii puheaikaa. Mä kerronpas nyt että mä tavoittelin tota summaa olemalla joka päivä 6 tuntii soittelemassa mukaanlukien kaikki lauantait. Ja mitä kävi, niitte soitto-ohjelma temppuili pari iltaa nii menetin siitä monta tuntia. Mut muutenkin otettiin vasta kuudes päivä töihin. Sitte vielä ne soittolistat, yli puolet asiakkaista ei edes vastannut. Pyysin pari päivää lisäaikaa mut ei onnistu. Mä lähin aivan turhaan yrittämään ees koko hommaa. elikkä sain 10 kauppaa ja myyntiä oli siitä se 200 euroo, ja kun heillä on niin hieno se provisiobonus nii sain 15 prossaa myynnistä eli 30 euroo ja odottelin vielä sitä pikkurahaa 20 päivää. Mua kehuttiin kun olin ahkera ja sanottiin et kyllä sää saat sen 500 euroo ja voit ''voittaakin jotain palkintoja'' nii eipäs... olin perjattees noin 21 päivää töissä sen 30 euron takia. Se on päivänselvää et nää puhelinduunit on kusetusta. Jos uskotte mitä siellä sanotaan nii menkää ihmeessä mut jokainen teistä saa katua et menitte sinne. en suosittele. ainii ainakin saatte lukea lehtiä ja juoda kahvia ilmaiseksi.
 
vierailija
Perkele, mieluiten oisin työttömänä ja ottaisin työttymuusrahaa ja yms tukijuttui, kun menisin pasastariin soittelemaan ääneni surkeeks. ja kaikki mitä siellä luvataan on kusetusta, halutaan vaa et tulet töihin ny vaa heti. 10 euroa tuntipalkka? itse asiassa pasastarilla ei ole tällä hetkellä edes pohjapalkkaa. Jos ei tee myyntiä yhtään kuukaudessa et saa palkkaakaan yhtään... sitten se ''takuupalkka'' 500 euroa jos 30 tuntii puheaikaa. Mä kerronpas nyt että mä tavoittelin tota summaa olemalla joka päivä 6 tuntii soittelemassa mukaanlukien kaikki lauantait. Ja mitä kävi, niitte soitto-ohjelma temppuili pari iltaa nii menetin siitä monta tuntia. Mut muutenkin otettiin vasta kuudes päivä töihin. Sitte vielä ne soittolistat, yli puolet asiakkaista ei edes vastannut. Pyysin pari päivää lisäaikaa mut ei onnistu. Mä lähin aivan turhaan yrittämään ees koko hommaa. elikkä sain 10 kauppaa ja myyntiä oli siitä se 200 euroo, ja kun heillä on niin hieno se provisiobonus nii sain 15 prossaa myynnistä eli 30 euroo ja odottelin vielä sitä pikkurahaa 20 päivää. Mua kehuttiin kun olin ahkera ja sanottiin et kyllä sää saat sen 500 euroo ja voit ''voittaakin jotain palkintoja'' nii eipäs... olin perjattees noin 21 päivää töissä sen 30 euron takia. Se on päivänselvää et nää puhelinduunit on kusetusta. Jos uskotte mitä siellä sanotaan nii menkää ihmeessä mut jokainen teistä saa katua et menitte sinne. en suosittele. ainii ainakin saatte lukea lehtiä ja juoda kahvia ilmaiseksi.

Voi helvetin nuija. Ihan teit 10 kpl myyntiä kuukaudessa. Siis haloo. Tuolla määrällä en kehtaisi valittaa vaikka olis parina ehtoona soitto-ohjelmat vähän temppuillut. Onko sulla mitään hajua edes paljonko parhaat myyjät tienaa kuukaudessa vaikkei oliskaan edes lauantaita töissä? Puhelinmyyjä tienaa hyvinkin saman kuin kuka tahansa myyjä. Pitää vaan osata. Ihan kuka vaan keskenkasvuinen räkänokka ei pärjää ja sitten kiukutellaan ja esitetään uhria. Kasvakaa aikuisiksi.
 
vierailija
Voi helvetin nuija. Ihan teit 10 kpl myyntiä kuukaudessa. Siis haloo. Tuolla määrällä en kehtaisi valittaa vaikka olis parina ehtoona soitto-ohjelmat vähän temppuillut. Onko sulla mitään hajua edes paljonko parhaat myyjät tienaa kuukaudessa vaikkei oliskaan edes lauantaita töissä? Puhelinmyyjä tienaa hyvinkin saman kuin kuka tahansa myyjä. Pitää vaan osata. Ihan kuka vaan keskenkasvuinen räkänokka ei pärjää ja sitten kiukutellaan ja esitetään uhria. Kasvakaa aikuisiksi.
Joo elikkä olin kyseisessä puljussa kouvolassa joku kuukaus sit. Tää pomo mikä lie on tyhmä ku saapas, ihme änkyttäjä. Kuulemma joku isompi pamppu mutta mene ja tiedä. Palkka oli paska. En mene toiste.
 
vierailija
Lueskelin mielenkiinnolla ketjua ja kyllähän totuus on ettei Pasalla ainoaa ansiotansa tienaa. Muun tulon lisäksi saa suolarahaa
Suuret puheet haastattelussa, ei edes kunnon ohjausta työhön,
Vaikka istut 8tuntia 5päivää viikossa ei liksa kerry jos ei asiakkaat vastaa tai osta-
Ihan ekaksi aluepäällikkö koulutukseen, jossa perehdytetään henkilökunnan kanssa asiointiin. Diktaattorimainen käytös ei ole v 2017 asiallista. Vaikka myisit hyvin , tulee aina mutta...... ja sitten negatiivista palautetta. eipä työhalut lisäänny.
Valitettavasti nuoret varsinkaan ei ymmärrä vaikeatajuiseksi tahallisesti tehtyä
palkkasysteemiä. Onneksi siellä oli mukavat työkaverit.
 
vierailija
Lueskelin mielenkiinnolla ketjua ja kyllähän totuus on ettei Pasalla ainoaa ansiotansa tienaa. Muun tulon lisäksi saa suolarahaa
Suuret puheet haastattelussa, ei edes kunnon ohjausta työhön,
Vaikka istut 8tuntia 5päivää viikossa ei liksa kerry jos ei asiakkaat vastaa tai osta-
Ihan ekaksi aluepäällikkö koulutukseen, jossa perehdytetään henkilökunnan kanssa asiointiin. Diktaattorimainen käytös ei ole v 2017 asiallista. Vaikka myisit hyvin , tulee aina mutta...... ja sitten negatiivista palautetta. eipä työhalut lisäänny.
Valitettavasti nuoret varsinkaan ei ymmärrä vaikeatajuiseksi tahallisesti tehtyä
palkkasysteemiä. Onneksi siellä oli mukavat työkaverit.
Hälytyskellojen pitäis soida jo siinä vaiheessa jos on seurannut Mollin sivuja vähänkään pidempään ja huomannut että siellä on jatkuvasti paikkoja vapaana nimenomaan Pasastarilla. Siitä voi päätellä millanen viuhka siellä käy. Kukaan ei jaksa tuolla ns. orjapalkalla kovin kauaa pölistä puhelimeen ja myydä aku ankkaa. Olen myös kiinnittänyt huomion tässä vuoden aikana kuinka paljon siellä esimiehet vaihtuu. Missään firmassa ei vaihtuvuus ole noin synkkää. Ennemmin vaikka ruohoa leikkaamaan ja lunta kolaamaan. Siellä on töissä vaan ne onnettomat jotka ei muualle pääse. Viimeinen yritys päästä ja siellähän sitten kökit jumissa niin kauan ku saat jotain muuta. Säälittävää
 
vierailija
Pasalla on huono ilmapiiri ja kusetusta tämäkin paikka. Takuupalkkaan ehtoja joita en kerrottu haastattelussa tai lue suoraan sopparrisa . Toimitusjohtajalla rikostausta petoksesta. Viime palkka väärin, eikä korjattu kokonaan edes kun mainitsin asiasta. Vieläkin puuttuu rahaa. Palkkalaskelmaa en korjaukseata saanut tai mitään dokumenttia.Koulutus surkea ja olematon. Ei saa juuri lainkaan palautetta työstään. Ex pomo kerran poissa mutta skyttäsi puhelimen avulla meidä . Paljon muutamiin mätää tässä firmassa. Oon ollu kolmella eri lehtimyynti firmalla töissä ja pasa on huonoin. Yritetään jatkuvasti saada tekemään ylinmääräistä ilman tuntipalkkaa /korvausta. Buusterilla pärjäsin paremmin jopa osa-aikaisena ja masentuneena (ei joutunut työstä) , hyvän ilmapiirin ja parhaimpien esimiesten ansiosta ja sai jopa ekstraa kun sijoitin pitkänä päivä sijalle 7. koko firman joukosta myyjiä toista sataa sillon. Sain myös monta muuta palkintoa kisoista. Taidan lähteä litomaan.
 
vierailija
Pasalla on huono ilmapiiri ja kusetusta tämäkin paikka. Takuupalkkaan ehtoja joita en kerrottu haastattelussa tai lue suoraan sopparrisa . Toimitusjohtajalla rikostausta petoksesta. Viime palkka väärin, eikä korjattu kokonaan edes kun mainitsin asiasta. Vieläkin puuttuu rahaa. Palkkalaskelmaa en korjaukseata saanut tai mitään dokumenttia.Koulutus surkea ja olematon. Ei saa juuri lainkaan palautetta työstään. Ex pomo kerran poissa mutta skyttäsi puhelimen avulla meidä . Paljon muutamiin mätää tässä firmassa. Oon ollu kolmella eri lehtimyynti firmalla töissä ja pasa on huonoin. Yritetään jatkuvasti saada tekemään ylinmääräistä ilman tuntipalkkaa /korvausta. Buusterilla pärjäsin paremmin jopa osa-aikaisena ja masentuneena (ei joutunut työstä) , hyvän ilmapiirin ja parhaimpien esimiesten ansiosta ja sai jopa ekstraa kun sijoitin pitkänä päivä sijalle 7. koko firman joukosta myyjiä toista sataa sillon. Sain myös monta muuta palkintoa kisoista. Taidan lähteä litomaan.
Pasastarilla ei kukaan täysjärkinen viihdy kuin hetken. Esimiehet vaihtuu nopeemmin ku omat kalsarit. Työsopimus on pelkkää kusetusta. Siellä ei tienaa edes niin paljon että sillä palkalla nippa nappa eläisi. Sossusta joutuu hakemaan joka kuukausi lisää. Isot pomot on jääny jonnekki kaheksankyt luvulle aatteissaan. Palkat lasketaan ihan vituralleen. Ei kehumista tästä firmasta.
 

Yhteistyössä