Peg Peregoon sadesuoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
:( Suomesta ei varmaan mistään. Babystylessa ja Lastentarvikkeessa ei ainakaan erikseen myydä .................. täytyy varmaan tyytyä noihin kammaottaviin suomalaisiin ruumispussisadesuojiin...... :/ :D .
No saahan niitäkin jo muunkin värisenä kuin mustana, itse ostin oranssin värisen omiin peg perego matkarattaisiin.

Mulla on originaali läpinäkyvä sadesuoja Gessleinin yhdistelmissä ja heti kättelyssä myyjä iski ruumispussin käteen - kuulemma originaali ei toimi Suomen kylmässä säässä. En sitten ole alkuperäistä edes käyttänyt kesälläkään, liian kovaa materiaalia eikä mene pieneen tilaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja herttaa81:
Eikä sadesuoja pakkasella edes oikeasti lämmitä, vaan kosteus tiivistyy sadesuojan sisäpintaan.
Ehkä meillä myyjä tarkoitti näitä kalseita 0-kelejä, jolloin räntää tulee kuin aisaa tai sitten ehkä jotkut käyttää sadesuojaa myös lumisateella (pikkupakkanen). Ei se tosiaan mikään lämpöeriste ole.

En tosin kyllä itse talvella käytä sadesuojaa ollenkaan, ainakaan tänä talvena. Ja se meidän yhdistelmien alkuperäinen sadesuoja ei ole käytännöllinen kesälläkään, koska läpinäkyvä muovi on paksua ja kankeaa. Tyylikäs, mutta epäkäytännöllinen. Tosin mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta Peg Peregon originaalista...
 

Yhteistyössä