Peli on avattu, keveitä mielipiteitä tämän päivän vaalikeskustelusta

fgf
Ainoa joka puhui asiaa oli Timo Soini, muut puhuu mitä kansa haluaa kuulla ja vaihtaa suuntaansa sen mukaan, paitsi rkp. sehän ei ole kenellekään velvollinen mistään ja on aina hallituksessa mukana, jopa ministerikin niillä on lakisääteisesti pallilla.
 
Jyrki oli vähän sellanen halpa gigolo, en tykänny. Jutta näytti ookoolta, Shrek puhui taas läpiä päähänsä. En tarkemmin seurannut, kaikilla niillä on oma agendansa, eikä niistä isokaan osa lämmitä mua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fgf:
Ainoa joka puhui asiaa oli Timo Soini, muut puhuu mitä kansa haluaa kuulla ja vaihtaa suuntaansa sen mukaan, paitsi rkp. sehän ei ole kenellekään velvollinen mistään ja on aina hallituksessa mukana, jopa ministerikin niillä on lakisääteisesti pallilla.
Timo sanoi vain ihmettelevänsä miksi kerjäläinen puhuu tonnin kännyyn. No moni muukin ihmettelee. Juurikaan muuta Timppa ei keksinyt. Ikämies ei pärjää nuorille älykkäässä keskustelussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Jyrki oli vähän sellanen halpa gigolo, en tykänny. Jutta näytti ookoolta, Shrek puhui taas läpiä päähänsä. En tarkemmin seurannut, kaikilla niillä on oma agendansa, eikä niistä isokaan osa lämmitä mua.
Jutta on ihan liekeissä. Mitäköhän sille on oikein tehty. Joku geenimanipulaatio?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Jyrki oli vähän sellanen halpa gigolo, en tykänny. Jutta näytti ookoolta, Shrek puhui taas läpiä päähänsä. En tarkemmin seurannut, kaikilla niillä on oma agendansa, eikä niistä isokaan osa lämmitä mua.
Jutta on ihan liekeissä. Mitäköhän sille on oikein tehty. Joku geenimanipulaatio?
:saint: :D
Luulen että taisi katsoa peiliin ja näki BEFORE kuvan, tajusi olevansa Täti Tanttanen ja huusi stailaajaa apuun. Ja hyvä niin. En näe Juttaa kovinkaan uskottavana, se on jotenkin niin, hmm, innokas miellyttäjä. Mutta ääniähän se tarkoitus onkin kalastella, eli pitää miellyttää. Shrek eli Soini, on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ylipatriootti että se on jo noloa, pahempaa on vain Vesa Keskinen. Mua iljettää kalastaa ääniä muukalaisvastaisuudella ja isänmaallisuudella, kun ne ongelmat mitä maahanmuuttajat tuo, on vain jäävuoren huippu. Kyllä me suomalaiset osataan asiat sotkea, juoda ja tappaa. Sitä tapahtuu koko ajan, mutta siihen kai niin totuttu, eli se ei hetkauta, mutta sitten ollaan lynkkaamassa heti, jos joku maahanmuuttaja on oikeasti omaksunut maan tavat. Juujuu, asian vierestä ja kärjistäen, mutta tekopyhyys saa mut raivoihini. :kieh:
 

Yhteistyössä