pelkäätkö ukkosta miten paljon

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tilda laiskana
Mä pelkään ihan hirveästi!!! Mua pelottaa niin sisällä kuin ulkona. Mun lähelle n. 2 metrin päähän on kerran ukkonen lyönyt ja sen jälkeen olen sitä ihan hirveästi pelännyt, sydän pampattaa ja tuntuu että happi loppuu.. sitä ennen rakastin ukkosen ilmoja, istuin ikkunassa ja katselin järvelle ku salamat viuhtoi.. nyt se on yhtä tuskaa :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tilda laiskana:
Mä pelkään ihan hirveästi!!! Mua pelottaa niin sisällä kuin ulkona. Mun lähelle n. 2 metrin päähän on kerran ukkonen lyönyt ja sen jälkeen olen sitä ihan hirveästi pelännyt, sydän pampattaa ja tuntuu että happi loppuu.. sitä ennen rakastin ukkosen ilmoja, istuin ikkunassa ja katselin järvelle ku salamat viuhtoi.. nyt se on yhtä tuskaa :(

Mulla lapsuudesta jäänyt vähän pelkoa kun maalla salama iski keittiönlampun kautta sisälle.

 
tilda harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tilda laiskana:
Mä pelkään ihan hirveästi!!! Mua pelottaa niin sisällä kuin ulkona. Mun lähelle n. 2 metrin päähän on kerran ukkonen lyönyt ja sen jälkeen olen sitä ihan hirveästi pelännyt, sydän pampattaa ja tuntuu että happi loppuu.. sitä ennen rakastin ukkosen ilmoja, istuin ikkunassa ja katselin järvelle ku salamat viuhtoi.. nyt se on yhtä tuskaa :(

Mulla lapsuudesta jäänyt vähän pelkoa kun maalla salama iski keittiönlampun kautta sisälle.
Meillä tuli puhelinjohtoa pitkin seinään.. ja mä tietty olin siinä kattomassa ikkunasta ku oli niiiiiiin hienon näköistä :( sen jälkeen en oo kauheasti ihaillu...
 
jaana
pelkään ihan älyttömästi. Salama iskenyt kaksi kertaa ihan pihapiiriin ja sen jälkeen olen pelännyt ukkosta ihan älyttömästi. Luulen joka kerta kun ukostaa, että kuolen ja, että se iskee juuri minuun. menen aina aika paniikkiin kun ukostaa.Ja ei väliä missä olen, ulkona vai sisällä joka paikassa pelottaa yhtä paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilda harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tilda laiskana:
Mä pelkään ihan hirveästi!!! Mua pelottaa niin sisällä kuin ulkona. Mun lähelle n. 2 metrin päähän on kerran ukkonen lyönyt ja sen jälkeen olen sitä ihan hirveästi pelännyt, sydän pampattaa ja tuntuu että happi loppuu.. sitä ennen rakastin ukkosen ilmoja, istuin ikkunassa ja katselin järvelle ku salamat viuhtoi.. nyt se on yhtä tuskaa :(

Mulla lapsuudesta jäänyt vähän pelkoa kun maalla salama iski keittiönlampun kautta sisälle.
Meillä tuli puhelinjohtoa pitkin seinään.. ja mä tietty olin siinä kattomassa ikkunasta ku oli niiiiiiin hienon näköistä :( sen jälkeen en oo kauheasti ihaillu...
Juu,no kyllä meilläkin tuli salama pistorasiasta sisään,kun olin pieni..seinässä kamala palojälki,mut en osaa enää pelätä sitäkään.Uskon et sen jälkeen johtimet ovat parantuneet,mitä joskus 80 luvulla.
 
En pelkää jos olen kotona. Tänään seurasin ukkosta mykistyneenä sen mahdista =) , ulkona tai vesillä en haluaisi olla.

Lapsuuden kesämökillä pelkäsin ukkosia, siellä ukkoset olivat tosi rajuja ja pienessä mökissä, jonka päälle kaatui ryskyen puita oli aika turvaton olo.
Ja järveltä nousi laineet mökin kuistille asti.
 

Yhteistyössä