pelkäättekö ukkosella?

Christina
Jep, aina olen ukkosta pelännyt enkä ikinä pääse pelostani eroon :ashamed: Ukkonen on mulle aina sellainen kauhistus, sydän alkaa hakata ja kämmenet hikoaa. Tekis mieli mennä peiton alle piiloon mut lasten takia pitää koettaa esittää reipasta :ashamed: :ashamed:
 
pilkku
En edelleenkään, vaikka muutama vuosi sitten salama löi metrin päässä talostamme olevaan puuhun. Sen tunsi kyllä paljaissa jaloissa melko hyvin... Mun mielestä salamointi ja ukkonen on "hienoja" luonnonilmiöitä.
 
En pelkää, kaupungissa on kiva katsella salamointia ja kuunnella pauketta. Kävelylle en kuitenkaan vapaa ehtoisesti lähde. Parvekkeella korkeintaan ihastelen =)

Mökillä taas on hieman jänskempää,kun ennen vanhaan lankapuhelin rupesi aina ukkosella pirisemään itsekseen ja ukkonen siellä aina kovempi,kun täällä kaupungissa.

Kerran ajoin nuorena pyörällä kamalien salamoiden ja jytinän sekä sateen keskellä hakemaan pikku-veljeä kaverilta kotiin,kun se ei uskaltanut yksin kotiin tulla... Kai iso-siskosta sitten oli kovasti apua,kun peräkkäin kotiin poljettiin pyörillä sen myrskyn keskellä :eek:
 
Ennen en pelännyt vaan menin ulos katselemaan tummia ukkospilviä ja hienoja salamoita B)

Mutta nyt kun asutaan tällasessa paikassa jossa ukkonen tulee ihan päälle ja pyörii sit tässä aika rajuna niin on kummasti alkanut hymy hyytymään ukkosella :\| :( Ja nyt toivon aina että ukkosta ei olisi koko kesänä täälä päin :wave:
 
Mya
En pelkää vaan rakastan ukkosta ja salamoita....raikastaa ilmankin niin mukavasti.

Samana yönä kun mun siskoni syntyi iski salama mun mummoni taloon ja poltti siitä seinän. Eli sisko tuli rytinällä!
 
Mäkin rakastan ukkosta :D
Mut täytyy myöntää että silloin kun vielä asustelin tuolla merenrannassa, ja sinne kerran tuli niin kauhia rajunilma että!!!
Jotain paljon pahempaa kuin sotaharjoitukset ihan vieressä!
Ryskäs niin kovasti ja koko taivas oli ihan valkoinen kun tuli salama!!
 
Ollessani yksin kotona. Meidän omakotitalo sijaitsee just pahimmassa kohtaa. a. ukkonen ei pääse nousemaan tästä laaksosta pois b. kolmella suuntaa on muutajat joista toinen on melkein talossa kiinni c. salamat ja ne sähköpiikit on niin mont kertaa rikkonu tuvas tavaroita ja ikkunoita että ei sitä vois olla pelkäämättä. Joinakin kesinä on joutunut ihan autoon meneen kun myräkkä on ollut niin kova. Ja pallosalamat on ihan #&%?$!*ä :kieh: Jos asuisin tuol keskustassa niin en uskoisi pelkääväni yksinollessa.
 

Yhteistyössä