Pelkätkö ulkonäön rapistumista?

  • Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti
No
en:) Just eilen mietin et nyt kolmekymppisenä huomaan muutoksia esim. ihossa yms. mut mitä sitten:D
Kyllä ne muutkin kaverit vanhenee samalla ja mä ainakin haluaisin olla kokemassa jokaisen vanhenemisen asteen ja siten siis yrittää vanheta "arvokkaasti" mutta en siis pelkää sitä vaikka olenkin ulkonäköön liittyvällä alalla;)
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Entä onko pelkoja, että mies kyllästyisi aikaa myöten, kun maan vetovoima käy liian raskaaksi? 30 haitarissa ja kaikkea mietin.. :)
Ei. Miehellä arvot kohdallaan :D
Sama täällä, kauneus on katsojan silmässä ;) Ikää päälle 40, sanovat että näytän 10 vuotta nuoremmalta, ehkä hirvittäisi vähän enemmän jos olisin aikaisin vanhenevaa tyyppiä.
 
jos mä sukuni naisiin tulen niin ei ole ulkonäköpaineita vanhenemisen suhteen. äitini on uskomattoman sileä,timmi ja nuorekkaan näköinen 50vuotias. myös tätini on samanmoisia.
käyn kuntosalilla joka varmasti edesauttaa kunnossa pysymistä.

en ota asiasta paineita,oon vielä alle 30v. kai sitä jossainvaiheessa pitää alkaa käyttää jotain voiteita ryppyjä vastaan..ja saattaa olla jos niitä hirveesti tulee että kävisin jossain ei kirurgisissa toimenpiteissä. en mä kumminkaan halua mummona näyttää teiniltä,kyllä ikä saa näkyä,mutta toivon etten rypisty ennenaikojani.
mieheni ei ole ulkonäkökeskeinen.
 

Yhteistyössä