pelko alatiesynnytys..?

  • Viestiketjun aloittaja "pikkuinen"
  • Ensimmäinen viesti
"pikkuinen"
Olen paljon miettinyt, kun monilla palstoilla halutaan pelkosektioita, että onnistuisikohan saada jotenkin pelko-alatiesynnytyksen? Kaksi kiireellistä sektiota takana, ja pelkään yli kaiken seuraavaa. Voisiko sen kolmannen vauvan saada jotenkin muuten? (Okei, myönnetään, on mietitty sijaislasta ihan tosissaan)
 
"puddighinu"
mä sain pelko alatiesynnytyksen...kun piti alkaa valmistautumaan leikkuriin niin meni pupu pöksyyn ja mentiinkin sitten käynnistykseen...Piti kirjoittaa kaiken maailman liput ja laput että omalla vastuulla vastoin lääkärin ohjeita, mutta kyllä kannatti!
 
Hyvin todennäköistä on, että et saa enää kolmatta alakautta synnyttää. Oletusarvo on, että kohtu on noiden sektioiden takia jo sen verran vaurioitunut, ettei se kestä supistuksia ja alatiesynnytystä. Se pitäisi jokaisen sektion yhteydessä tarkastaa missä kunnossa kohtu on. Harva lääkäri suostuu vastuulleen ottamaan riskiä siitä, että esim. kohtusi repeää alatiesynnytyksen yhteydessä.

Miksi muuten nuo aikaisemmat kiireelliset sektiot?
 
huh juu
Mulle kans, yhdessä sektiossa olen ollut ja muut lapset ehdottomasti alatiesynnytyksellä! Sen verran kipeetä touhua oli sektion jälkeinen aika! Ihan kamalaa. Pelkosektio on minun korvaani suorastaan vitsi, ETENKIN esikoista odottavalta.
 
"Minna"
Hyvin todennäköistä on, että et saa enää kolmatta alakautta synnyttää. Oletusarvo on, että kohtu on noiden sektioiden takia jo sen verran vaurioitunut, ettei se kestä supistuksia ja alatiesynnytystä. Se pitäisi jokaisen sektion yhteydessä tarkastaa missä kunnossa kohtu on. Harva lääkäri suostuu vastuulleen ottamaan riskiä siitä, että esim. kohtusi repeää alatiesynnytyksen yhteydessä.

Miksi muuten nuo aikaisemmat kiireelliset sektiot?
Ensimmäisellä kerralla vauvan sydänäänet laski, toisella kerralla olin 10cm auki, muttei vauva halunnut tulla ulos.
 

Yhteistyössä