Pelleileeköhän tämä mies nyt vain mun kanssa ? Olenko sittenkin vain joku seksilelu?

  • Viestiketjun aloittaja "Tööt"
  • Ensimmäinen viesti
näin
[QUOTE="tööt";28336447]Joo. Mutta kun mies ei oikein osaa kanssani tehdä mitään muuta. Jos tulee luokseni yökylään ja tarkoituksena katsoa leffa ja käydä saunassa, niin saunassa hän ei osaa keskustella tms, vaan minussa kiinni koko ajan ja koko leffaa ei edes katso, vaan hiplaa mua koko ajan ja höpöttelee "rivouksia" ja koko ajan pitäisi olla paneskelemassa.
Jos mennään arkena lounaalle, niin se yhtä pepun hiplaamista ja jutut taas tasoa..

Jos mä yritän puhua jostakin, niin jutut kääntyvät hyvin äkkiä taas itse "asiaan".[/QUOTE]

Oukei, no toi olis kyllä jo tosi ärsyttävää. On ihan ok paneskella suhteen alkuaikoina tuntikausia aina kun nähdään (mulle;) mutta jos ei myös keskustella ikinä, miten sitä tutustuu toiseen?
Leffat on kyllä useammankin kerran jääneet katsomatta.
 
"mies"
Ehkä voisitte laajentaa kumppanuutta tekemällä muutakin seksin ohessa. Liikaa seksiä suhteessa --> liikaa intohimoa jatkuvamman sisällön kustannuksella. Kyse on kahden ihmisen toiveista ja haluista, ei vain toisen.

Tai sitten voisitte laajentaa erotiikan alaa muutenkin. Ei pelkkää seksiä tai pitkiä suudelmia vaan myös rauhallisempaa läsnäoloa, hyväilyjä, kosketuksia, halimisia, yhteistä tekemistä, jne.
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";28336447]Joo. Mutta kun mies ei oikein osaa kanssani tehdä mitään muuta. Jos tulee luokseni yökylään ja tarkoituksena katsoa leffa ja käydä saunassa, niin saunassa hän ei osaa keskustella tms, vaan minussa kiinni koko ajan ja koko leffaa ei edes katso, vaan hiplaa mua koko ajan ja höpöttelee "rivouksia" ja koko ajan pitäisi olla paneskelemassa.
Jos mennään arkena lounaalle, niin se yhtä pepun hiplaamista ja jutut taas tasoa..

Jos mä yritän puhua jostakin, niin jutut kääntyvät hyvin äkkiä taas itse "asiaan".[/QUOTE]

No jos mies käyttäytyy moukkamaisesti (puhuu rivoja ja käpälöi näkyvästi) julkisilla paikoilla, niin tietysti voit mainita asiasta. Sama tietysti kotonakin, jos se käytös sinua häiritsee.
 
"vieras"
No jos se ei yhtään halua keskustella ja tutustua, vaan laukoo rivouksia koko ajan, niin seksihän sillä on mielessä. Voihan se ajatella, että siinä kuukaudessa ehti jo tarpeeksi jutella, ja nyt on seksin vuoro.
 
[QUOTE="mies";28336438]Toinen feministinen julistaja, hmm. Vain yksi nimimerkki per keskustelu (?)[/QUOTE]

Tässä tulee sulle kolmas. Olen ihan samaa mieltä siinä, että 'tosimiehet' osaavat arvostaa tasa-arvoista kumppania, myös seksuaalisessa mielessä.

Nimimerkki ensitapaamisella sänkyyn, pian 11 vuotta naimisissa ko. miehen kanssa.
 
"Eee"
[QUOTE="tööt";28336447]Joo. Mutta kun mies ei oikein osaa kanssani tehdä mitään muuta. Jos tulee luokseni yökylään ja tarkoituksena katsoa leffa ja käydä saunassa, niin saunassa hän ei osaa keskustella tms, vaan minussa kiinni koko ajan ja koko leffaa ei edes katso, vaan hiplaa mua koko ajan ja höpöttelee "rivouksia" ja koko ajan pitäisi olla paneskelemassa.
Jos mennään arkena lounaalle, niin se yhtä pepun hiplaamista ja jutut taas tasoa..

Jos mä yritän puhua jostakin, niin jutut kääntyvät hyvin äkkiä taas itse "asiaan".[/QUOTE]

Mitä te sitten sen ekan kuukauden aikana teitte?

Mun täytyy kyllä sanoa, että en seurustelis tyypin kanssa, jonka kanssa en voi käydä älyllisesti haastavia keskusteluja.
 
"vieras"
Mies on vanha ja kiimainen, joka päässyt nuoren lihan makuun.

Tuollainen vaan tuli mieleen. On ainakin tässä vaiheessa kiinnostunut ap:sta vain seksuaalisessa mielessä.

En sitten ymmärrä tippaakaan miten nuori nainen voi olla tosissaan kiinnostunut 15 vuotta vanhemmasta miehestä. Varsinkaan tuollaisesta pervosta ällötyksestä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
 
Nuoriahan nuo
[QUOTE="vieras";28336893]Mies on vanha ja kiimainen, joka päässyt nuoren lihan makuun.

Tuollainen vaan tuli mieleen. On ainakin tässä vaiheessa kiinnostunut ap:sta vain seksuaalisessa mielessä.

En sitten ymmärrä tippaakaan miten nuori nainen voi olla tosissaan kiinnostunut 15 vuotta vanhemmasta miehestä. Varsinkaan tuollaisesta pervosta ällötyksestä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.[/QUOTE]

En ole ap, mutta miksei esim. 25v ja 40v voisi olla kimpassa?
 
"vieras"
Jos miestä ei kiinnosta aidosti muut jutut kuin seksi tai sinun kanssasi julkisesti näyttäytyminen, jos olet kaunis, niin ei varmaan ole kiinnostunut muuten. Jos kuitenkin huomaat, että viihtyy kanssasi muutenkin, niin sitten on toivoa. "Liiallinen" seksi ei ole mikään huono merkki sinänsä tietystikään.
 

Yhteistyössä