Pelottaa tuleva leikkaus...

Viikon päästä ois tytöllä huulihalkioleikkaus...Ja pelottaa niin perhanasti.Tiedän,että siellä on ihmisiä jotka ovat tehneet sen monia kertoja jne...mutta silti,minun pikkuinen kohta 5kk...tuntuu hurjalta...ja sairaalan toivomus on että leikkauksen jälkeisenä yönä ei äiti olisi siellä yötä... :'( tuskinpa kotona saan nukuttua.aika menee liian nopeasti :/
ja muutenkin inhoan sairaaloita...viikko siellä on piiiitkä aika.mut mitäpä en tekisi lasten takia :heart: :heart:
 
Hyvin se menee! :hug:
Tiedän tunteesi, minua pelotti kanssa todella paljon kun poikani leikattiin hänen ollessa 3 kk, ja ei minunkaan annettu olla yötä siellä sairaalassa, toisaalata hyvä sillä kotona sain nukkua koko yön heräämättä (unilääkkeen voimalla, lääkäri lastenklinikalta määräsi minulle) ja sairaalassa olisin heränny jatkuvasti muiden lasten itkuihin yms.. Ja lapsi on ekan yön tehovalvonnassa joten pärjää varmasti! Tosin heti aamulla kun heräsin kotona nii äkkiä vaatteet päälle ja taas sairaalaan ja sieltä taas illalla kotiin...rankkaa se oli kun kotona oli toinen lapsi odottamassa! Voimia teille!!!
 
sixkids
husuke on loistava paikka. Lapsi on ekan yön niin tokkurassa lääkkeitä, että ei äitiä kaipaa.

ja me päästiin kotiin kolmen yön päästä, harvalla siellä viikkoa menee.

Olethan mukana yahoo halkio keskusteluryhmässä, siellä paljon käytännön neuvoja aj apua meiltä muilta halkiolasten äideiltä
 

Yhteistyössä