Perhe uimarannalla ja vain lapsilla uikkarit.

  • Viestiketjun aloittaja Huh hellettä
  • Ensimmäinen viesti
Huh hellettä
Tänään seurasin perhettä jossa vanhemmat olivat rantsulla vaatteet päällä. Kahlasivat vaatteet päällä vedessä lasten perässä. Laiskuuden huippuja. Miten lapset oppivat edes uimaan?
 
vieras
Noin mekin just oltiin. 4v oppi viime kesänä jo, ja 2½v oppi talvella uimahallissa. Mä en välitä niin viileistä vesistä mitä vielä on ja mies ei välitä uimisesta lainkaan.
 
Mrs
No se perhe oltiin varmaankin me. Tai siis meillä on vain yksi lapsi, 3v, jonka ei kai vielä tarvi muuta kuin temmeltää rantavedessä? :)
Meille albiinoille paras suojakerroin kun on vaatteet...
 
Mäkin olin juhannuksen tienoilla rannalla pikkusisarusten kanssa, vaatteet päällä. Ylipainoisena ei oikein huvita laittaa uima-asua päälle, ällöttäisi jo itseä saati muita rannalla olevia. Eipä tuo toppi ja shortsit haitannut menoa.
 
:(
Jos eivät halunneet lukea illalla tältä palstalta aloitusta, että oli se kamala näky kun yksikin perhe oli rantsussa tänään ja miehellä maha roikkui uimahousujen päällä ja sen naisen makkarat tursus uimapuvun joka lävestä ulos.

Ite olen näitä aloituksia lukenut niin paljon, että en uskalla uimapukua laittaa. Sen verran kivaa tekstiä täällä välillä on.
Hikoilen sitten vaatteissani.
 
v
No itsekkin kyllä kahlaisin vaan vaatteet päällä vedessä lasten perässä. On nimittäin raskausaikana tullut niin kamalat suonikohjut että en todellakaan niitä lähtisi tuonne rannalle esittelemään.
 
Mun penikat oppii ainakin uimaan ihan uimahallissa uimakoulussa.

Ei kai tuon nyt tarvitse tarkoittaa että vanhemmat on aina vaatteet päällä kahlaamassa...
Sun pitää ottaa tarkempi seuranta nyt, ennekuin toisia laiskoiksi haukut :whistle:
 
normipainoinen
Mä olin aina toppi ja hame päällä kun lapsien kanssa rannalla, ei mulla ole tukalaa vaikka en vedessä löträä. Filtillä lueksin. Siis lapsi osasi jo uida, uimakoulussa oppinut.
 
Hih, mä kuvittelin kanssa et muut oli alasti :D
Mä olen iteskin usein vaatteissa rannalla, tänään kävin ite sen verran vedessä että kastauduin...
Muuten olin rannalla mekko päällä, ja ei en ollut ainoa aikuinen joka oli näin, monia aikuisia oli juuri näin siellä.
 

Yhteistyössä