perhehuone,mies,mahdollisuudet?

  • Viestiketjun aloittaja puog
  • Ensimmäinen viesti
puog
Moroo.
Haluisin kysyä,että saadankohan minä ja mun mies perhehuone ko meillä o jo nelivuotias laps?tarkotan et nehän on ensisijaisesti ensisynnyttäjille,muttako meillä ois muksulle hoitopaikka ja ois nii ihana olla rauhassa perhehuonees miehen kans.Muutenki ahistava ajatus yöpyä monen vieraan tyypin kans osastolla.Laskettuun aikaan vielä palijo aikaa..ottaako ne mun toiveen huomioon?
 
tt
Riippuu varmaan osaston tilanteesta tuolloin. Ensisynnyttäjät menee edelle, vaikka olisit toivonut mitä, jos ei ole mitään erityisolosuhteita (esim kehitysvammainen vauva).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja puog:
Moroo.
Haluisin kysyä,että saadankohan minä ja mun mies perhehuone ko meillä o jo nelivuotias laps?tarkotan et nehän on ensisijaisesti ensisynnyttäjille,muttako meillä ois muksulle hoitopaikka ja ois nii ihana olla rauhassa perhehuonees miehen kans.Muutenki ahistava ajatus yöpyä monen vieraan tyypin kans osastolla.Laskettuun aikaan vielä palijo aikaa..ottaako ne mun toiveen huomioon?
On se varmaan kuule ahdistavaa monelle muullekin ja varmasti muistakin olisi mukavaa olla ihan rauhassa oman miehensä kanssa. Ja niille ensisynnyttäjille kun koko homma on uutta ja outoa. Itse en sinun tilanteessasi viitsisi edes pyytää perhehuonetta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puog:
Moroo.
Haluisin kysyä,että saadankohan minä ja mun mies perhehuone ko meillä o jo nelivuotias laps?tarkotan et nehän on ensisijaisesti ensisynnyttäjille,muttako meillä ois muksulle hoitopaikka ja ois nii ihana olla rauhassa perhehuonees miehen kans.Muutenki ahistava ajatus yöpyä monen vieraan tyypin kans osastolla.Laskettuun aikaan vielä palijo aikaa..ottaako ne mun toiveen huomioon?
On se varmaan kuule ahdistavaa monelle muullekin ja varmasti muistakin olisi mukavaa olla ihan rauhassa oman miehensä kanssa. Ja niille ensisynnyttäjille kun koko homma on uutta ja outoa. Itse en sinun tilanteessasi viitsisi edes pyytää perhehuonetta.

Mä olin sektioituna ensisynnyttäjänä kaksosten kanssa samassa huoneessa 2 muun äidin kanssa, joten 3 hengen huoneessa oli 3 äitiä ja 4 vauvaa. Olisin tosi paljon toivonut omaa huonetta, mutta kun ei niin ei.
 
Saraldo
Yleensä perhehuoneen saaminen edellyttää sitä, että se mies on siellä sitten ihan koko ajan. Meinaatteko pitää sen nelivuotiaan niin kauan jossain hoidossa, kunnes palaatte kotiin? Uudelleensynnyttäjä voi tietysti päästä kotiin jo päivässä, mutta jos tulee vähänkin komplikaatioita tai vauva alkaa kellastua, niin siellä menee sitten useampi päivä.

Mä en uudelleensynnyttäjänä edes harkitsisi perhehuoneen pyytämistä. Ja sitä paitsi mä en ainakaan jaksaisi, että se mies olisi siinä sitten joka hetki...
 

Yhteistyössä