Perjantain Perinteinen, eli: MITÄ PÄÄLLÄ, LASISSA & LAUTASELLA?

ooh
Päällä musta pitkähihainen paita, mustat farkut ja mustat saappaat.
Pullossa hanavettä. Lautaselle haaveilen suppilovahveropiirakkaa, mutta taidan joutua tyytymään johonkin muuhun. Mies kipeänä, ei haista tai maista, eli ihania juustoja vois ottaa itselle.
 
Päällä: ruskeat reikäiset käytöstä vapautetut treenihousut, musta toppi ja musta neuletakki jossa vähän harmaata resoreissa, mustat sukat
Lautasella oli: pannulla paistettu naudan jauhelihapihvi a'la minä ja ranskalaiset uunikasvikset
Sitten vielä: Strongbow päivän kärsimyksiin
 
"vieras"
Just tulin kaupasta ja olin aikeissa vaihtaa kotivaatteet, ku eksyin koneelle, joten päällä on mustat rintsikat ja farkut, joissa vetskari auki :D. Lasissa kohta Sprite ja lautasella kebabrulla
 
Päällä kotivaatteet, eli mustat verkkarit, villasukat ja musta huppari. Lasissa juuri korkattua punkkua. Lautasella piti olla tuorepastaa juustotäytteellä ja kanaa, mut laiskotuttaa niin et syönkin vaan oliivileipää vuohenjuuston ja parin basilikanlehden kanssa.
 
Päällä on beiget housut, violetti pitkähihainen paita, alusvaatteet ja sukat.
Lasissa on persikkkakoskenkorvaa ja mehua.
Lautasella ei viellä mitään, myöhemmin ehkä pizzaa.
 
"vieras"
Päällä siniset farkut, Noa Noan trikoopaita ja sen päällä vielä Bon'a'Parten raidallinen puuvillaneule. Tölkissä oikeaa Coca Colaa ja lautasella poppareita ja Paksu Pepe :D
 
kahvikirahvi
Mustat pillifarkut, musta hihaton paita tiikeriprintillä. Lasissa on kohta mehua ja lautasella porkkanatikkuja dippikastikkeen kanssa.

Yhen pienen karpalolonkeron haluaisin tuolta jääkaapista ottaa mutta mulla on niin huono viinapää etten taida viittiä.. :ashamed: ehkä huomenna sitten kun ukkeli on kotona.
 
Ratsastushousut ja musta neulepoolo.
Lasissa päärynäsiideriä.
Lautasta ei ole, kun just söin nakkikastiketta ja perunoita. Ja sitten suklaaeskimon, ja sitten vähän karkkia ja sipsipussin pohjat, että jos tässä nyt aamuun asti menis näillä eväillä...
 

Yhteistyössä