Perjantain persekuvaketju!!!

Tove Lindgren
Tänään Suomalaiset päättäjät ovat tehneet jotain ihan hienoa kello 13 alkaneessa eduskunnan istunnossa. Vaikka ehkä olemmekin hieman Matti Myöhäisiä, on ensimmäiset askeleet otettu.

 
Jos nyt hetkeksi laitan...

Eli siis eka kuva on elokuulta ja toka kuva on lokakuun lopulta, omasta mielestäni pikkasen edistymistä näkyvissä :snotty:

Ja ottakaa huomioon että mä olen aina ollut ihan täys lättäperse että mulle tääkin on jo hurja edistys, vaikken vielä olekaan tyytyväinen.

image

*Mua pelottaa* :ashamed:
On edistystä. Kivan näköinen. :)
 
Freya meil on sit sama hanke! Mäki oon niin lättäpersegeenit saanut ja nyt oon hiljattain ruvennu treenaa sitä, mutta ei siinä vielä ole kehitystä tainnut tapahtua, sulla kyllä huomaa että on :whistle:

Mitenkäs sä treenaat sitä?
 
Jos nyt hetkeksi laitan...

Eli siis eka kuva on elokuulta ja toka kuva on lokakuun lopulta, omasta mielestäni pikkasen edistymistä näkyvissä :snotty:

Ja ottakaa huomioon että mä olen aina ollut ihan täys lättäperse että mulle tääkin on jo hurja edistys, vaikken vielä olekaan tyytyväinen.

image

*Mua pelottaa* :ashamed:
Pelko pois nainen.:p
Hienosti on pyöristynyt! Ihan on perfecto!!:flower:
 
On edistystä. Kivan näköinen. :)
Kiitos :snotty:

Freya meil on sit sama hanke! Mäki oon niin lättäpersegeenit saanut ja nyt oon hiljattain ruvennu treenaa sitä, mutta ei siinä vielä ole kehitystä tainnut tapahtua, sulla kyllä huomaa että on :whistle:

Mitenkäs sä treenaat sitä?
Hihi :ashamed: :D

Joo, lättäperseys on jotain niin masentavaa :(

No ensin mä treenasin varmaan 1,5 vuotta ihan vaan kyykkäämällä. Koska isot pojat on kertonu että kun kyykkää kunnon painoilla ni tulee tulosta. Ja silti mun takamus oli tossa kunnossa kuin ekassa kuvassa.
Sitten lisäsin kyykkyjen lisäks muita liikkeitä mun treeniin:



Mä vaan teen toistoja enemmän ja usein mulla on lisäpainot treenissä mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
Kiiitos ohjeista Freya <3 <3 <3 !!

Sun perse on mun tavoite! Siis... ei silleen mut silleen

Mulla on ollu jonkin aikaa motivaatio hukassa, kun tulokset on olleet niin laimeita, mut se on nyt parantunut kyllä huimasti, kun näin todistusaineistoa mitä voi saavuttaa ja keinoja mitä voin kokeilla =)
 
Kiiitos ohjeista Freya <3 <3 <3 !!

Sun perse on mun tavoite! Siis... ei silleen mut silleen

Mulla on ollu jonkin aikaa motivaatio hukassa, kun tulokset on olleet niin laimeita, mut se on nyt parantunut kyllä huimasti, kun näin todistusaineistoa mitä voi saavuttaa ja keinoja mitä voin kokeilla =)
:LOL: Eipä mitiä, toivottavasti ohjeet toimii sulla myös :) Ja treenin lisäks käytän lisäproteiinia (ihan vaan perus fitnesstukun whey-80, en ole vielä alkanut hifistelemään :D ) ja kreatiinilisää aina silloin tällöin kuukauden mittaisina kuureina :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
Freiya , todellakin on edistystä tapahtunut tuohon ekaan kuvaan kun vertaa. Aika täydellisen näköinen takamus sulla on kyllä vaikkei mulla taida sisäistä lepakkoa löytyäkään :LOL:
Kiitos :snotty: :D

Kovasti oon koittanut treenata ja kiva huomata etten ole ainoa kun näkee tuloksia. Ihan tulee tippa linssiin, tosin tää on kyllä muutenkin tosi tunnepitoinen päivä (musta kun vähäsen löytyy sitä lepakkoa niin tämä päivä on tärkeä mulle) :D
 
  • Tykkää
Reactions: pink_nervosa
:LOL: Eipä mitiä, toivottavasti ohjeet toimii sulla myös :) Ja treenin lisäks käytän lisäproteiinia (ihan vaan perus fitnesstukun whey-80, en ole vielä alkanut hifistelemään :D ) ja kreatiinilisää aina silloin tällöin kuukauden mittaisina kuureina :)
Fastilla on kans uus hyvä, tai en tiä onko uus mutta mulle uus:

Block

Protskuu 76g
Hiilareit 7,5g
kcal 390
 

Yhteistyössä