Perjantain tiskoteekki!

9mmm

vittu mä tajusin minne hukaksin iteni se oli se et tunteeni hävitin ja käännyin itseeni ja pelot otti vallan ja en uskaltanut olla se oma itseni hullutenani ja sit tuli romahdus valhee ntiellä mut tää biisi on ilon tietä kertovaa ja tukevaa ja rakastavaa :9
 
9mmm
alettava tekemään puhuttua saikin jo tarpeeksi tässä ja hiton jännittävää ja sekoittavaa osaanko mä ja pollo vähän tyhjänä sydän kyl kertoo tunteet ja helaktti kun aloin ajattelen huono ittestä nii hommat romahti. Mut nyt ysäri käy jo koulua ja alkaa matikkakin upota kiitos hyvälle opelle joka jaksa neuvoa mun kysymyksien eessä tietty kun tulee toisenlaisia tehtäviä niin ei voi tietää osaako mut mun pitää luottaa taas itteeni ja vaistoihin sillonkun mun mieli oli hiljaa kaikki laskut meni ja sujui luonnostaan mut sitten ajatus otti vallan ja alkoi menee läskiks :).. psy fil yht.. tänään väsäilty ensimmäistä tutkielma työtä vedestä ja sain sen valmiiksi miten kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kuinka voin muokata sitä aiankin teoriassa toimiiko käytännössä on eri juttu.. sit toinen tärkeä oli se oivallus et aika käy koko ajan ja rakkaat vanhenee oltiin isomummilla ja juteltiin taas kaikesta maan ja taivaan väliltä ja oli hyvä päivä tukea kannustaa ja kehua onnistumisita tuo sitä yhteenkuuluvuutta ja sain uuden frendin kaa joka opetti mulle tota kalenterin voimaa mitä sinne laitetaan deadlinet ja kaikki muut olin ihan hukassa noitten kaa kun elännyt aina oman mukaan perekule hukuin kun aloin miettiin liikaa muiden ajatusten kautta ja en miettinyt mitä mieltä itse. Sit samalla jo koitaan pääsykoetta varten on aika elää unelmat todeksi vaik ei tiedäkkään mikä menee mihkin aloin stressaa sitä et jokainen juttu pitäisi tietää ja sillon menee vituiksi
 
9mmm
tavata rakkaat ja elämän haikeutta hetken vaan kauneutta ja sitä aikalaisten kanssa oloa kaikkea rakastaa ja aika ottaa se haltuun mitä kaipaa ja sydän tarvitsee sydän sortui ja matka synkkyyteen alkoi voiman jälkeen.. Mut on se haikeutta tällä hetkellä kun se suurin kysymys tuli tajuntaan. mut tässä oli hyvä kun on pain se vaan valmistaa sua enkä vittu luovuta se hetkiin arttuminen oli mun suurin jankkaus ja epävarmuus siis vittu oma onni rakkaudessa iäisyyden sitäkö aloin pelkäämään ja luomaa harhakuvia epävarmuudestani. toi alku musa taustalla toi sitä haikeutta elämän mun sydämmeen mä loin suurta ja sydän eli mut sitten sorruinkin siihen et muut hautasi sen ja mä uskoin se oli virhe ei omaa sydäntää saa haudata vaan tehtävä ne eikä se unelma tuhoutunutkaan vaik niin luulin kun tuli katko mut niinkuin aikoinaan yhelle ladylle sanoin kun hakattiin korista tai siis me kummatkin huudettiin toisillemme et again ja vittu se on again :)
 

Yhteistyössä