Peruukeista tietäviä

Onko kellään teistä tai tuttavallanne hiuksiin integroitua peruukkia? Onko hintatietoa kellään? Mulla on varmaan tuollaisen hankkiminen tai koko peruukin hankkiminen pian edessä Olen netissä lukenut, mutta aika vähän löytyy tietoa asiasta. Mulla lähtee tukka päästä niin, että kalju loistaa jo todella häiritsevästi. Olen käyttänyt hiustuuhennetta (Toppik), mutta ei sitäkään voi loputtomiin käyttää, jos hiukset tästä vielä ohenee... tää on todella ahdistavaa ja toivon, että ilkkujat eivät vaivaudu vastaamaan ollenkaan... :(
 
Kiitos vastailijoille, kävin antamassa lapsille tässä välillä iltapalaa... eli mun hiusten lähtö on perinnöllistä, eli tukka lähtee päältä, miesmallisesti. Vielä en ole täysin kalju, mutta kaljun näkee koko ajan hiusten seasta, eli hiuksia ikävä kyllä on todella vähän :( en ole käynyt tuolla cancer-sivuilla, täytyypä käydä lukemassa. Tuosta Kuokkasesta olen lukenut (sen vähän mitä netistä löytyy), hyvä liike varmaan, mutta täältä on vähän turhan pitkä matka sinne. Asun täällä Vaasan yläpuolella... olen netistä löytänyt SFD hair paikan, jossa myydään peruukkeja ja sen mukaan täällä mun lähikaupungissakin on kampaamo jotka myy peruukkeja. Taidan tilata sieltä ajan ja käyn kyselemässä.. kurjaa, että saa tällaisen asian kanssa painia ja kalliitahan nuo on, mutta pakko tässä jotai on keksiä. En halua olla kalju ennen ku täytän 40 :(

Tuosta Toppik'ista joku kysyi.. pysyy ihan tavallisella hiuskiinteelläkin, ainakin olen välillä itsekin käyttänyt pelkkää lakkaa.. hyvää ainetta, tosin sottaavaa ja aikaa vievää, aamuisin varsinkin
 

Yhteistyössä