Pesinpä sitten miehen kännykän pesukoneessa!!!!

Taskut kyllä aina tulee tyhjennettyä, mutta nyt jostain syystä jäi yhden collegetakin tasku tarkastamatta.... Kamala kolske alkoi koneesta kuulumaan ja aavistelin heti pahinta, kun miehellä tapana muutenkin aina hukata tavaraa ja puhelin yleensä vähintään kolme kertaa päivässä hukassa, no nyt näytti olevan tallessa.
 
Jos jotain hyvääkin, niin onneksi on kaapissa toinen puhelin jo valmiiksi. Eihän tuo tykännyt edes huonoa, naureskeli vain ja nyt yrittää hiustenkuivaajalla tuolla elvyttää sitä puhelinta...
 
äiti pesi viitisen vuotta isän kännykän kanssa, ei muutakuin pöydälle aukinaisena yön yli kuivumaan ja hyvin pelitti monta vuotta sen jälkeen. no nyt on vissiin vähän erilaisia nuo kännyt... :whistle:
 
janita
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Taskut kyllä aina tulee tyhjennettyä, mutta nyt jostain syystä jäi yhden collegetakin tasku tarkastamatta.... Kamala kolske alkoi koneesta kuulumaan ja aavistelin heti pahinta, kun miehellä tapana muutenkin aina hukata tavaraa ja puhelin yleensä vähintään kolme kertaa päivässä hukassa, no nyt näytti olevan tallessa.
 
vieras
mä unohdin kännykän puutarhapöydälle ja siel se oli vesisateessa koko yön.. mut ihme kyllä se rupes viel toimimaan, tosin kyl siinä välillä on jotain häiriöitä.
 
lisse
minä laitoin kanssa kerran tyttäreni kännyn takin mukana koneeseen :kieh:
kuivaajalla mekin yritimme,tuloksetta,eikä edes huollossakaan saatu kuntoon, no uusihan ostetiin, ei takuu mun mokaa korvannut.mutta tarkaksi tulin sen jälkeen :D
 
Jör
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
minä laitoin kanssa kerran tyttäreni kännyn takin mukana koneeseen :kieh:
kuivaajalla mekin yritimme,tuloksetta,eikä edes huollossakaan saatu kuntoon, no uusihan ostetiin, ei takuu mun mokaa korvannut.mutta tarkaksi tulin sen jälkeen :D
Vai lianan tytön.
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja Jör:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
minä laitoin kanssa kerran tyttäreni kännyn takin mukana koneeseen :kieh:
kuivaajalla mekin yritimme,tuloksetta,eikä edes huollossakaan saatu kuntoon, no uusihan ostetiin, ei takuu mun mokaa korvannut.mutta tarkaksi tulin sen jälkeen :D
Vai lianan tytön.

mitäh??
 

Yhteistyössä