Pettäjän tie - blogi pettämisestä

  • Viestiketjun aloittaja Pettäjän Tie
  • Ensimmäinen viesti
Pettäjän Tie
Kokonainen blogi pettämisestä, eikä ole yhtään kertaa edes saannut vierasta. Onpa säälittävää. Suosittelisin runkkausta. Taidat tosiasiassa kaivata ihastumisen tunnetta ja toisen ihmisen hyväksyntää. Laita kroppasi kuntoon ja panosta vaimoosi, paras sijoitus tulevaisuuteen mysö taloudellisesti.
Runkkausta on tullut kokeiltua jo aika monta kertaa. Se nyt vaan ei ole sama asia kuin seksi millään tavalla.

[QUOTE="Samu";30591288]Pettäjä joka ei oo pettänyt? Tylsää. Alan lukea, jos jossain vaiheessa oikeesti saat sitä pillua. Ja mitä ajatuksia se herättää.[/QUOTE]
Kiva jos alat lukea, muista tarkastaa blogi tasaisin väliajoin.
 
"Samu"
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjän Tie;30591579:
Runkkausta on tullut kokeiltua jo aika monta kertaa. Se nyt vaan ei ole sama asia kuin seksi millään tavalla.


Kiva jos alat lukea, muista tarkastaa blogi tasaisin väliajoin.
Mielelläni. Ootko kokeillut Tinderiä?
 
hmmmm
Siis itket että vaimolta ei saa seksiä, ja itse olet niin laiskamato ettet viitsi läskejäsi laihduttaa että se seksi rouvallekkin maistuisi? :O voiko itsekeskeisempää tyyppiä olla. Mulle tänne kaikki heti?

Käyttäisit tonkin aikas mitä tuhtaat tuohon onnettomaan blogiin, niin vaikka siellä salilla käymiseen. SE kiihottaa naisia että mies ottaa vastuun ja saa jotain aidosti aikaiseksi, ei itsesäälissä rypeminen ja ruikutus.
 
"Nasu"
Ei se kuule seksin puute aina ole mistään laihduttamisesta kiinni.. Jos ei vaimoa vaan nappaa, niin ei nappaa. Ainut juttu tuossa laihduttamisessa on, että mahdollistaa ne sivusuhteet ylipäänsä ja seura on myös jossain määrin tasokkaampaa.

Jos alat jotain avointa suhdetta ehdottelemaan, niin sehän on melkein sama kun antais emännälle ennakko ilmoituksen, että aikoo harrastaa sitä jossain muualla.

Mutta noin niinkun pähkinän kuoressa, tuolla tilanteellesi ei kokemukseni mukaan tule mitään muutosta, teet mitä tahansa. Parempi joko oppia elämään asian kanssa tai nostaa kytkintä. Älä anakaan usko mitään mitä eukkosi käskee sinun tehdä tilanteen "korjaamiseksi". Ne on yhtä tyhjän kanssa. Kemioita ja kipinöitä ei tiskaamalla ja imuroimalla saa aikaan.
 
"Ehkä"
Itsellä ei nyt ihan tuollaista, mutta mietin jo että jos viikonloppuna, vain jotenkin mukavan kaverin löydän, niin petän.Olemme miehen eri kaupungeissa tällä hetkellä, ei tapaaminen mitenkään mahdollista. Tuli riitaa ihan syystä, mies ei vastaa viesteihin tai soita ja odotan edelleen vastauksia häneltä. Hän kääntää minulle täysin selkänsä, olen henkisesti aivan rikki näistä kerroista ja hän tietää sen. Ehkä tämä on hänen tapansa kertoa haluaa eron tai löydän jonkun uuden. Joten mietin että jos menen ja petän, saan ainakin jotain muuta mietittävää, teen jotain vielä pahempaa etten ajattele edes miestäni enää. Pettäminen on täysin väärin, joten kun siinä kauheassa katumuksessa pyörin, en jaksa miettiä miten henkisesti rikki olen mieheni käytöksestä. Tajuan kyllä miten naurettavaa, mutta kaipaan että minua kosketaan että joku haluaa olla juuri minun kanssani. Hän valitsee juuri minut ja vaikka vain sen yhden illan olen hänelle kaikki.
 
Pettäjän Tie
Siis itket että vaimolta ei saa seksiä, ja itse olet niin laiskamato ettet viitsi läskejäsi laihduttaa että se seksi rouvallekkin maistuisi? :O voiko itsekeskeisempää tyyppiä olla. Mulle tänne kaikki heti?

Käyttäisit tonkin aikas mitä tuhtaat tuohon onnettomaan blogiin, niin vaikka siellä salilla käymiseen. SE kiihottaa naisia että mies ottaa vastuun ja saa jotain aidosti aikaiseksi, ei itsesäälissä rypeminen ja ruikutus.
Mulle kaikki tänne heti ei koske useamman vuoden seksittömyyttä enää mielestäni. Voisin luetella kaiken mitä olen yrittänyt tähän, mutta säästän sen mieluummin sinne onnettomaan blogiin.

Itsekeskeinen varmasti olen, sitä en kiistä. Mutta vähän itsekeskeinen saa ollakin. Varsinkin kun omat tarpeet jää toistuvasti ja jatkuvasti tyydyttämättä.

Kysyisinkin nyt sitten, että onko vaimolla täysi lupa olla harrastamatta seksiä, jos syy on se että olen lihonut? Onko se sitten ihan ok vaan todeta, että ei tipu kun oot läski? Näinhän ei tietenkään kukaan suoraan sano, mutta onko se edes oikeutettua?

Voiko toiselle todeta, että et enää kiinnosta, mutta ole silti tässä parisuhteessa, koska se on sitä rakkautta ja luottamusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjän Tie;30592945:
Mulle kaikki tänne heti ei koske useamman vuoden seksittömyyttä enää mielestäni. Voisin luetella kaiken mitä olen yrittänyt tähän, mutta säästän sen mieluummin sinne onnettomaan blogiin.

Itsekeskeinen varmasti olen, sitä en kiistä. Mutta vähän itsekeskeinen saa ollakin. Varsinkin kun omat tarpeet jää toistuvasti ja jatkuvasti tyydyttämättä.

Kysyisinkin nyt sitten, että onko vaimolla täysi lupa olla harrastamatta seksiä, jos syy on se että olen lihonut? Onko se sitten ihan ok vaan todeta, että ei tipu kun oot läski? Näinhän ei tietenkään kukaan suoraan sano, mutta onko se edes oikeutettua?

Voiko toiselle todeta, että et enää kiinnosta, mutta ole silti tässä parisuhteessa, koska se on sitä rakkautta ja luottamusta?
Kokeiles sitoa vaimon silmät ja käske sängylle nakuna pitkälleen. Ja sit hoitelet sille orgasmin tai parikin pelkästään kieli- ja sormipelillä.

Saattaisi olla, että jotain heruu vastineeksikin.

Ja toisekseen, mä en ymmärrä, miten sä kuvittelet kelpaavasi jollekulle tuntemattomalle ellei oma (rakastava) vaimosti susta pidä.
 
vvs
[QUOTE="Vieraana";30586834]Ihmettelen kun teillä on lapsi, etkö pelkää että menetät yhteyden lapseen jos vaimosi eroaa sinusta? Vai onko se samantekevää, onko lapsi nytkin vaimon hommia?[/QUOTE]

Nykypäivänä se ei ole kirkossa kuulutettua että äiti saa lapsen erotessaan... toivottavasti kukaan äiti ei niin kuvittele myöskään. Itsekin äiti ja vaikka eksäni petti minua ja minä häntä, on ollut alusta asti selvää että yhdessä tehty ja toivottu lapsi hoidetaan yhdessä.

Jos kipinä puuttuu kotoa, sen hakee kyllä muualta. Jokainen haluaa haluta ja olla haluttu. Väärän ihmisen kanssa se ei onnistu j a joskus sen huomaa liian myöhään..
 
"Jepa"
Siis itket että vaimolta ei saa seksiä, ja itse olet niin laiskamato ettet viitsi läskejäsi laihduttaa että se seksi rouvallekkin maistuisi? :O voiko itsekeskeisempää tyyppiä olla. Mulle tänne kaikki heti?

Käyttäisit tonkin aikas mitä tuhtaat tuohon onnettomaan blogiin, niin vaikka siellä salilla käymiseen. SE kiihottaa naisia että mies ottaa vastuun ja saa jotain aidosti aikaiseksi, ei itsesäälissä rypeminen ja ruikutus.
Aika pitkältikin näin! Tuli mieleen että osoitatko itse mitään huomiota vaimollesi tai autatko kotitöissä tai lastenhoidossa? Alappas auttelemaan vaimoa ja panosta kotiin ja perheeseen ja ole kohtelias ja anna hellyyttä (ilman taka-ajatuksia) niin saatat todella yllättyä.

Ja se laihdutuskin onnistuu kun syö vähemmän ja kuluttaa enemmän. Itsekuria ja matematiikkaa, ei ydinfysikkaa.

Toisaalta en oo varma oisko oikein jos vaimos sais tietää tästä touhustas koska vaikutat aika, noh, säälittävältä. Sorry, ei pahalla, mutta..
 
Pettäjän Tie
Kokeiles sitoa vaimon silmät ja käske sängylle nakuna pitkälleen. Ja sit hoitelet sille orgasmin tai parikin pelkästään kieli- ja sormipelillä.

Saattaisi olla, että jotain heruu vastineeksikin.

Ja toisekseen, mä en ymmärrä, miten sä kuvittelet kelpaavasi jollekulle tuntemattomalle ellei oma (rakastava) vaimosti susta pidä.
On yritetty. On myös yritetty hotellia, seksileluja, voiteita ja öljyjä. Suuseksiä ei halua itselleen eikä myöskään antaa. Homma loppuu heti, jos siihen suuntaan yrittää mennä.

Silmät sidottuna harrastettiin seksiä suhteen alussa useamman kerran. Nyt se ei onnistu.

[QUOTE="Jepa";30593017]Aika pitkältikin näin! Tuli mieleen että osoitatko itse mitään huomiota vaimollesi tai autatko kotitöissä tai lastenhoidossa? Alappas auttelemaan vaimoa ja panosta kotiin ja perheeseen ja ole kohtelias ja anna hellyyttä (ilman taka-ajatuksia) niin saatat todella yllättyä.

Ja se laihdutuskin onnistuu kun syö vähemmän ja kuluttaa enemmän. Itsekuria ja matematiikkaa, ei ydinfysikkaa.

Toisaalta en oo varma oisko oikein jos vaimos sais tietää tästä touhustas koska vaikutat aika, noh, säälittävältä. Sorry, ei pahalla, mutta..[/QUOTE]

Kyllä autan kotitöissä, paljon. Hoidan lastamme päivittäin ja vietän hänen kanssaan aikaa myös kahdestaan lähes joka päivä.

Halailemme, suutelemme ja koskettelemme toisiamme päivän aikana. Istumme sylikkäin ja vierekkäin illalla.

Laihdutus varmasti onnistuu, mutta ei se sitä tarkoita ettei se voi olla vaikeaa.

Se, että olen mielestäsi kusipää ei tarkoita, että se aspekti ulottuu minussa kaikkeen.
 
"Nasu"
Millään mitä teet, ei tule olemaan mitään vaikutusta asiaasi. Myöskään mahdollisesti muuttuva ulkonäkösi ei siihen tule vaikuttamaan. Tulet aina muistuttamaan kuitenkin enemmän tai vähemmän itseäsi johon se vaimosi on jo kyllästynyt "siinä" mielessä.

Opi elämään asian kanssa tai eroa. Mitään muuta realistista vaihtoehtoa ei ole.
 
Entinen minä
Ei voi olla hyvä kivijalka perheelle, jos lämpöä ei löydy... surullista. toivoisin että kaikki olisi toisin. tuntuu että jos itse tekee lähtö aloitteen, niin on jotenkin syyllinen. Mut voin odotella tietysti, että mies lähtee... siihen vaan voi mennä vuosia.... miehistä tulee charmikkaita ikääntyessä ja mitäs meistä naisista tuleee --->vanhoja. joten tää on nyt venäläistä rulettia. mun äiti on ollut naimisissa kolme kertaa, itse en kertaakaan. mutta jotenkin en haluais lähtee sille tielle.
 
Pettäjän Tie
[QUOTE="Nasu";30594476]Millään mitä teet, ei tule olemaan mitään vaikutusta asiaasi. Myöskään mahdollisesti muuttuva ulkonäkösi ei siihen tule vaikuttamaan. Tulet aina muistuttamaan kuitenkin enemmän tai vähemmän itseäsi johon se vaimosi on jo kyllästynyt "siinä" mielessä.

Opi elämään asian kanssa tai eroa. Mitään muuta realistista vaihtoehtoa ei ole.[/QUOTE]

En oikein usko tuohon.

Mutta jos näin on, niin eikö pettäminen ole myös realistinen vaihtoehto? Kun muuten kuitenkin nautin perheestäni ja elämästäni?
 
Siis itket että vaimolta ei saa seksiä, ja itse olet niin laiskamato ettet viitsi läskejäsi laihduttaa että se seksi rouvallekkin maistuisi? :O voiko itsekeskeisempää tyyppiä olla. Mulle tänne kaikki heti?

Käyttäisit tonkin aikas mitä tuhtaat tuohon onnettomaan blogiin, niin vaikka siellä salilla käymiseen. SE kiihottaa naisia että mies ottaa vastuun ja saa jotain aidosti aikaiseksi, ei itsesäälissä rypeminen ja ruikutus.
Tämä tietenkin koskee tasa-arvon nimissä myös raskauden jälkeen liikakiloista kärsiviä naisia. Ovat ruikuttavia itsekeskeisiä laiskamatoja, jotka eivät halua ottaa vastuuta elämästään?
 
Tämä tietenkin koskee tasa-arvon nimissä myös raskauden jälkeen liikakiloista kärsiviä naisia. Ovat ruikuttavia itsekeskeisiä laiskamatoja, jotka eivät halua ottaa vastuuta elämästään?
Täällä kyllä hukutaan mennen tullen nekin, jotka eivät ole lihonneet ja käyvät salilla. Naiset siis. Mutta sä sit olet sitä mieltä, että nainen saisi ryhtyä sivusuhteisiin jos on lihonnut eikä miestän enää kiinnosta seksi?
 
Etkai seksittömyydestä kärsi, jos perus seksä on. Kuinka usein tätä hieronta, esileikki, yhdyntä sessioo on? Suhteen alussa kaikki on erilaista, melkein poikkeuksetta. Sitten seksikin muuttuu. Saathan sitä kauitenkin.
Tuskin pääset toteuttamaan randominkanssa noita juttujasi, kun vakkaria et halua. Tuskin huoraakaan?
Poskihoito nyt on normi. Kaikki tosin ei siitä tykkää. Mä rakastan sitä, mutta yhdellä exällä oli niin kamala muna, ettei voinut.. Esari oli ihan liian ällö. Toivottavasti löydätte ratkaisun, säälihän se on toista noin julmasti satuttaa. Reilumpaa ois heittää kortit pöytään eronkin kustannuksella.
 
Pettäjän Tie
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti;30597237:
Etkai seksittömyydestä kärsi, jos perus seksä on. Kuinka usein tätä hieronta, esileikki, yhdyntä sessioo on? Suhteen alussa kaikki on erilaista, melkein poikkeuksetta. Sitten seksikin muuttuu. Saathan sitä kauitenkin.
Tuskin pääset toteuttamaan randominkanssa noita juttujasi, kun vakkaria et halua. Tuskin huoraakaan?
Poskihoito nyt on normi. Kaikki tosin ei siitä tykkää. Mä rakastan sitä, mutta yhdellä exällä oli niin kamala muna, ettei voinut.. Esari oli ihan liian ällö. Toivottavasti löydätte ratkaisun, säälihän se on toista noin julmasti satuttaa. Reilumpaa ois heittää kortit pöytään eronkin kustannuksella.
Tätä on ehkä 2-5 kertaa vuodessa tätä seksiä. Tiedän, että se on enemmän kuin monella, jotka eivät silti sorru pettämiseen, mutta minulle se on aivan helvetin vähäistä.

En tiedä pitäisikö kallistua siihen, että yrittää löytää vakituisen salasuhteen. Siinä on omat riskinsä, mutta niin tuntuu olevan yhden yön jutuissakin.

Aika monelle muut jutut kuin noi kolme on normeja, ei enää meillä vuosiin.
 
tällai saa seksiä
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjän Tie;30597321:
Tätä on ehkä 2-5 kertaa vuodessa tätä seksiä. Tiedän, että se on enemmän kuin monella, jotka eivät silti sorru pettämiseen, mutta minulle se on aivan helvetin vähäistä.

En tiedä pitäisikö kallistua siihen, että yrittää löytää vakituisen salasuhteen. Siinä on omat riskinsä, mutta niin tuntuu olevan yhden yön jutuissakin.

Aika monelle muut jutut kuin noi kolme on normeja, ei enää meillä vuosiin.
Ootko niin köyhä ettei ole varaa maksaa?
 
Hieno homma! Toivon että saat joskus parisuhteen toisen pettäjän kanssa niin itsekkin saisit maistaa omaa lääkettäsi :)

Kaikki pettäjät on itsekeskeisiä paskoja, mulle mulle mulle ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä