Pian voi saada homon verta??!?

  • Viestiketjun aloittaja 100 % hetero
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
kauheeta :O sehän voi vvaikka muuttaa sinutkin homoksi! O_O

kysytäänkö nykyään kaikilta luovuttamaan tulleilta, että ethän sitten vain ole homo? en ole tiennytkään että henkkareisskin on erikoismerkintä homojen kohdalla josta se nvoi tarkistaa..
 
tyttö91
Verenluovuttajista on pula ja sinä et halua homon verta? huhhuh. Minä ainakin olisin kiitollinen jos saisin verta olkoon homon tai kenen tahansa kunhan on tervettä verta, tauditonta siis :)
 
[QUOTE="vieras";24462925]kauheeta :O sehän voi vvaikka muuttaa sinutkin homoksi! O_O

kysytäänkö nykyään kaikilta luovuttamaan tulleilta, että ethän sitten vain ole homo? en ole tiennytkään että henkkareisskin on erikoismerkintä homojen kohdalla josta se nvoi tarkistaa..[/QUOTE]

Kyllähän siellä on kohta jossa tästä asiasta ainakin vinkataan (jotenkin, että oletko ollut anaaliyhdynnässä miehen kanssa tms.) tai on ainakin ennen vanhaan ollut.
 
huikauhistus
[QUOTE="vieras";24462994]Mikähän ääni on sitten kellossa kun homon siirtoverestä tarttuu hiv...[/QUOTE]

Mutta mitäpä jos se tarttuisikin HETERON verestä? HUI!

..Ei muuten ole edes mahdollista. HI-viruksen saaminen siirtoverestä siis.
 
[QUOTE="vieras";24462925]kauheeta :O sehän voi vvaikka muuttaa sinutkin homoksi! O_O

kysytäänkö nykyään kaikilta luovuttamaan tulleilta, että ethän sitten vain ole homo? en ole tiennytkään että henkkareisskin on erikoismerkintä homojen kohdalla josta se nvoi tarkistaa..[/QUOTE]

No onhan sitä kysytty jo pitkään. Tai lähinnä sitä, että onko mies harrastanut seksiä miehen kanssa tai naisen miespuolinen kumppani harrastanut seksiä miehen kanssa.
 
Mä en ainakaan suostu ottamaan kenenkään verta jolla on puolueen jäsenkortti, enkä varmasti ainakaan kenenkään jolla ei ole, sit mä en myöskään suostu ottamaan verta keneltäkään jolla on joku tauti, enkä siis niinko ikinä ainakaan keneltäkään jolla ei ole, enkä sellaisilta jotka ovat harrastaneet seksiä koska hyi yäk, enkä kyllä miltään hiton neitsyiltä koska vielä enemmän hyi yäk, sit en missään nimessä halua minkään vanhuksen verta enkä kyllä nuoremmankaan, mutta tottakai mun päivärahoista maksetut verot pitää mennä hyötykäyttöön ja mut pitää hengissä keinolla millä hyvänsä jos vaikka sitä verensiirtoa tartten!
 
Tuota... Kyllä homot ovat aina saaneet luovuttaa verta. Ei siellä seksuaalista suuntautumista tivata.

Sen sijaan miehet jotka ovat harrastaneet seksiä toisen miehen kanssa eivät ole saaneet luovuttaa verta.
 

Yhteistyössä