pidätkö kihla/vihkisormusta AINA, vai otatko pois tietyissä tilanteissa?

  • Viestiketjun aloittaja sormus
  • Ensimmäinen viesti
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
En pidä kotona, paitsi jos on vieraita.On paljon hygienisempi ja muutenkin kivempi olla ilman sormuksia, kun joutuu jatkuvasti pesemään käsiä. Mulla ei o tapana pitää kotona mitään koruja sillon, kun ollaan keskenämme. Kotoo pois lähtiessä laitan aina... En osaa olla ilman.
Et osaa olla ilman mutta kuitenkaan et pidä kotona?! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
En pidä kotona, paitsi jos on vieraita.On paljon hygienisempi ja muutenkin kivempi olla ilman sormuksia, kun joutuu jatkuvasti pesemään käsiä. Mulla ei o tapana pitää kotona mitään koruja sillon, kun ollaan keskenämme. Kotoo pois lähtiessä laitan aina... En osaa olla ilman.
Et osaa olla ilman mutta kuitenkaan et pidä kotona?! :D
Ja miks se pitää vieraiden aikana olla? :eek:

 
Jossain vaiheessa lakkasin pitämästä suhekriisin aikana. Mies huomas etten pidä niitä niin seki jätti pois. Kriisistä on selvitty, mutta sormukset on vessan kaapissa lojuneet mun sormus miehen sormuksen "sisällä" siitä asti.
Tavallaan tuo sormus muistuttaa minua tuosta elämäni raskaimmasta ajanjaksosta, joten en varmaan siksi sitä edes yritä laittaa sormeen enää. Hyvä ilmanki. :)
 
Jos teen jotain semmosta että voipi naarmuuntua tai jotain. Rakennushommissa oon enimmäkseen jättäny pois. Leipoessa joskus otan pois. Joskus muutenki, käsiä rasvatessa, ku en tykkää kun se rasva menee sinne väliin ja uriin. Sillä reissulla ne joskus unohtuu pöydälle...
 
vieras
Sen jälkeen, kun päätin lakata sormuksiani pitämästä, tuli ihastumisia muihin ja typeriä juttuja muutenkin ja lopuksi ero. Nyt ajattelen, että sormukset pidän niin kauan kuin naimisissa olen - eli toivottavasti kunnes kuolema erottaa. Pois otan vain hetkellisesti, jos on hygienia- tms. syistä pakko. En koskaan esim. lähtiessäni tyttöjen kanssa iltaa viettämään, mikä sekään ei enää hirveämmin kiinnosta. Kadun tuota eroa edeltänyttä aikaa :(.
 

Yhteistyössä