pidättekö aina kaulakorua/riipusta kaulassa?

  • Viestiketjun aloittaja korufani
  • Ensimmäinen viesti
"mää vaan"
kyllä, tuo kultaketju riipuksineen on kaulassa ollut jo kohta 15 vuotta, pois oon joutunu ottamaan puhdistusta varten ja kaksi kertaa sairaalassa kun on kaikki korut pitänyt ottaa pois.
 
En ihan aina mutta lähes aina on sama lintu-riipus kaulassa. Kun ihastun johonkin koruun, pidän sitä yleensä niin kauan että ihastun johonkin vielä kauniimpaan. Kolme sellaista suosikkia muistan eli en kovin usein vaihda.
 
Miuski harmailee
Olen tosi huono pitämään mitään koruja. Mulla on korvikset, jotka sain mieheltä, kun esikoinen syntyi (kohta 11v sitten) ja sormukset. Muita koruja käytän ääriharvoin, tuskin koskaan.
 
noksu
Kalevala Korun Lumo-riipus on aina kaulassa. Sain sen mieheltä joskus joululahjaksi. Ja nykyään se on vauvan imetystuki. Hänellä on nimittäin tapana pitää siitä kiinni aina kun syö, kaivaa esiin vaikka mistä ellei suosiolla osu käteen kun aloittaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Lähes aina. Kultakehyksinen Buddha, jonka sain n. 15-vuotta sitten eräältä thaimaalaiselta naiselta. Tällä hetkellä sen ketju (ja varaketju ja varavaraketju) on poikki, joten olen käyttänyt muita koruja. Tosin minulla on tapana lahjoitella niitä kaulastani, jos siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä