Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Täällä ollaan saatu nyt varmistus ja hyvät ultrakuulumiset. Kaikki on niinkuin pitää. Meille tulee vihdoin vauva. :rolleyes:
Minut saa siis päivitellä virallisesti plussanneisiin!

Mimmi vautsi, ihanaa varmasti päästä matkustelemaan, jospa teillä tarttuisi siellä salamatkaaja kyytiin. :)

Minä jatkan matkaa nyt rauhallisin mielin odottajiin, käyn kuitenkin kurkkimassa teidän kuulumisia välistä <3 Kiitos ihan hirmuisesti tsempistä ja tuesta toiveilun aikana.

Ss ja Piilokas rv 9+2
 
Ihania uutisia, Surusilmät, ja nyt nauttimaan täysillä odotuksesta! Ensi vuonna teitäkin on sitten neljä :love:.

Täällä taas vaihteeksi vähän ristiriitaiset fiilikset jatkuvan menkkamaisen jomotuksen takia. Kai tää nyt on ihan normaalia näin alussa kun mitään vuotoakaan ei ole, mutta olo on silti kurja :(. Ollaan nyt maalla, mutta voi olla että joudun kuitenkin varaamaan yksityisen ultran, kunhan päästään kaupunkiin...

Kevlarsoul + vauva 6+2
 
Oih ihanaa surusilmät! Onnea odotukseen :)

Kevlarsoul mulla ainakin esikoista odottaessa oli monta viikkoa plussan jälkeen koviakin menkkakipuja (tiputtelun kera) ja kuljinkin pitkään side housuissa.. Yritä sinäkin olla stressaamatta, mukavaahan se tietenkin olisi päästä kurkkaamaan että kaikki on niin kuin pitääkin. Plussasitkos muuten jo kesäkuussa ja mitä laitetaan yk:ksi? kunhan joskus ehdin koneelle muokkamaan listaa...
 
Mitäs tänne muille kuuluu? Eipä meitä (onneksi) enää montaa ole :) toivottavasti tullaan pian plussanneisiin kaikki perässä..

Kp 9 ja yritän olla miettimättä koko ovista. Voi olla että kierrot alkaa heittää enemmänkin, sillä olen vihdoin oikeasti saanut painonpudotuksen kunnolla käyntiin ja tänään tuli pitkäaikainen haaveena ollut väli tavoite vastaan :)
 
Täällä oli viiva vahvistunut dpo17, mutta haalea vielä. Tänään dpo19 eikä vuotoa näy. Jotain kohdun kasvukipuja varmaan, mutta ei menkkakipua. Ehkä kohta uskaltaa tuonne maaliskuisiin..

Onnea mimmi välitavoitteen saavuttamisesta! :)
 
Pinjamaaria ihanaa kun vahvistuu! Millä testillä olet testannut? nimittäin mulla ainakin esikoisesta viiva oli rfsu:n testillä ihan haalea haamu, vaikka sykekkin jo näkyi.. ja mitäs sulle laitetaan yk:si?

Päivitän listan viimeistään 2 vko päästä kun työkiireet hellittää kun hoitovapaa alkaa. Aiotaan tosiaan miehen kanssa molemmat olla vuosi kotona yhdessä ja viettää laatuaikaa, jos se vaikka saisi sen plussankin aikaiseksi :)
 
mimmi, molemmat vuosi kotona, vau! :)

Yk oli siis 11. Eka kierto missä käytin ashwagandhaa. ;) Ja foolihappoa (monivitskun lisäks). Pc:llä oon testannut. Jos vielä vaikka dpo21 testais. (On se jännä miten esikoisesta riitti se 2 testiä samana päivänä. Haaleita oli, mutta plussa ku plussa.)
 
Kuulostaapa ihanalta vuodelta, Mimmi :)! Mäkin olen miettinyt, että olisi niiiiiin kivaa, jos koko perhe voitaisiin olla pidempään kotona, mutta onneksi miehellä on aika joustavat työajat ja pystyy tekemään hommia myös kotoa. Mun lomien aikoihin ollaan sitten voitu pitää vapaata myös yhdessä ja pääsee hyvin duunista apuun, jos lasta pitää käyttää lääkärissä tms. Kivaa sekin, jos vertaa moniin kavereihin, joilla miehet on reissutyössä...

Täällä vatsanippailu kadonnut ja kahtena aamuna olen nyt halaillut pönttöä. Tänään tuli brunssi sen verran komeassa kaaressa ylös, että juuri ja juuri ehdin juosta meidän minikokoisessa asunnossa keittiöstä vessaan :LOL:. Mutta tyytyväinen olen; ehkä tuolla kyydissä on kuin onkin joku!

(Itse asiassa tein vielä yhden raskaustestin keskiviikkona ja huh, plussahan siihen onneksi tuli!)

Mulla on alkuraskauden ultra yksityisellä tiistaina, sitten mut voi toivon mukaan päivittää plussanneisiin. Plussasin siis heinäkuussa ja yk8. (vai 9? Nyt en muista...)

Me pakataan nyt auto ja suunnataan Pohjois-Savoon kavereiden mökille. Mukavaa viikonloppua, naiset :love:!

Kevlarsoul, jolla tänään poksui 7+0
 
Kevlarsoul miten meni ultra? :)

Kp 14 ja kohdussa tuntunut viikon ajan kovia vihlaisuja. Alkanut mietityttämään että jos edelliset menkat olikin vaan valemenkat kun alkoi niin aikaisin. Eipä kyllä mitään raskausoireita ole ollut :D Ajattelin että vois kai niitä ovistestejä vielä pari kiertoa tehdä kun ei ole puoleen vuoteen tullut käytettyä ja voishan sitä pari raskaustestiäkin varuiksi hommata :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Pinjamaaria
onnea teille kaikille plussanneille :love:


täällä on menossa kp5 ja clomit kaikki käytetty. ja poli on kiinne et ilman lääkitystä mennään. ajattelin kumminki terolutit ottaa käyttöön ettei kierto veny liian pitkäksi.
 
tein ovistestin ja negaa näytti, joten tuskin sitä raskaana ainakaan ollaan kun suurimmalla osalla sekin menee raskaana ollessa plussalle :) oviskin tais jo mennä, mutta testailen nyt kuitenkin vielä pari päivää.

Neleliis voihan kökkö. Mä niin toivoin että olisit plussannut pian leiķkauksen jälkeen.
 
Hienoa että plussanneille kuuluu hyvää! Täällä on tänään palattu Suomeen, ihana loma takana <3 nyt onneksi jatkuu lomaillut Suomessa vielä muutaman viikon. Menkat alkoi reissussa. Koin siellä kumman kipukohtauksen. Ennen menkkoja pari päivää sattui muutaman tunnin niin kovasti vatsaan etten voinu liikkua. Itkuakin tuli. Mies talutti altailta hotellihuoneeseen...nyt sitte epäilen entistä enemmän endoa, kun reissussa ollut ystävä sanoi että tuo näyttää niin tutulta kuin sillä oli ennen endon leikkaamista. Oi voi..tällä hetkellä tuntuu et kun kaikkea putkahtelee esiin ei saada ikinä enää vauvaa :( nyt kp 4 ja ajatukset jo kolmen viikon päästä aloitettavissa tutkimuksissa...
 
Voi Mamido, jaksuja :(! Kyllä teitä nyt koetellaan ihan liikaa! Mutta "onneksi" pääsette kuitenkin pian tutkimuksiin, jospa asiat lähtisivät sitten etenemään.

Mulla ultrassa näkyi tiistaina yksi pikkuinen sykkivä sydän :love:. Vähän oltiin neuvolan laskelmia pidemmällä, niin kuin itse arvelinkin, ja ultran mukaan nyt olisi 7+6. Olo on niiiiiin huojentunut! Lisäksi tänään rinnan ultrassa selvisi, että kyseessä on vaan joku vaaraton ihomuutos, joten nyt yritän olla stressaamatta vähään aikaan mistään ja olla hetken pelkästään onnellinen.

Plussatuulia muille!
 
  • Tykkää
Reactions: Pinjamaaria
Mamido toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Kevlarsoul ihanaa! Onnea vielä :)

kp 16 ja ovistesti plussalla :) saas nähä millon menkat alkaa kun tuntuu että kierrot lyhentynyt, mutta nyt ainakin saa tietää onko lyhentynyt luteaalivaiheesta..
 
Paljon onnea Kevlarsoul ihanista ultrakuulumisista! :)

Pinjamaaria Miten siellä, onko viiva vahvistunut, menetkös varhaisultraan tarkistuttamaan tilannetta?

Mamido Ompas ikävää :( Toivavasti teillä tilanne selviää.

Mullakin löytyi mun kivuille viimeksi ultrassa syy, 4,5cm myooma joka on aiheuttanut kovastikin kipuja, mm. ne järkyttävät oviskivut aina samalla puolella. Tästä on kahta koulukuntaa mutta tämäntyyppiset myoomat voivat myös aiheuttaa lapsettomuutta ja toistuvia keskenmenoja, en tiedä pitääkö tämä nyt paikkaansa minun kohdallani.

Täällä ois ens viikolla npultra, päästään kurkkamaan mitä vatsassa näkyy, viimeksi oli eka neuvola pari viikkoa sitten jossa kuultiin sydänäänet ekaa kertaa, hiukan jännittää kun on 3 vk ollut välissä, km pelko on vielä takaraivossa.

Oireidenperusteella ollaan vielä hyvinkin paksuna, pahoinvointi jatkuu ja äitiysfarkut on pitäny vetää jalkaan, iltaturvotukset on edelleen jotain järkyttävää. Ei voi olla kuin iloinen.

Paljon plussatuulia tänne! :love:
 
Hyvältä kuulostaa Surusilmät! Tulehan kertomaan mitä npultrassa näkyi. :)

Rv 5+0 oli tumma, muttei ihan tasavahva viiva. Eilen 6+0 pamahti jo kunnon viiva. Ja pamahti jotain muutakin. Kohdunulkoinen raskaus operoitiin viime yönä. Johdin oli revennyt ja vatsaontelossa oli 1,3 litraa verta, hemoglobiini alle 80. Tää päivä on mennyt nukkuessa osastolla.

Että täälläkin aika huonoa tuuria. Varhainen km oli maaliskuussa. Mitähän seuraavaksi? :(

No, palailen siis tänne..
 
Pinjamaaria, voi eeeeeiiiiii :cry:. En oikein edes osaa sanoa mitään, mutta käsittämättömän pahoillani olen. Olin jotenkin niin kauhean iloinen teidän plussasta ja oli ihana saada joku tästä ryhmästä mukaan maaliskuisiin. Kovasti jaksamista, isot virtuaalihalaukset ja tsemppiä toipumiseen! Elämä on teille nyt ihan liian epäreilu :(.
 
Voi ei pinjamaaria. Olen tosi pahoillani! Tuliko sulle kovat vatsakivut vai mistä osasit hakeutua hoitoon? Voimahaleja <3 ja pikaista toipumista.

Meillä on huomenna ensikäynti klinikalle. Jännittää kovin. Toivottavasti saadaan nyt asiat rullaamaan vauhdilla!!
 

Yhteistyössä