Pienet rinnat

Haluaisin kysyä naisilta, jolla on ennen lapsia ollut todella pienet rinnat: minkä verran rintanne kasvoivat odottaessa/ maidon noustua? Ja pienillä rinnoilla tarkoitan AA-kokoa tai alle. Kaikkea sitä miettiikin.... Kiitos vastauksista!
 
nenni
Mulla rinnat kasvoivat ihan hurjasti. Tai ainakin minusta tuntui ihan Pamela Andersonilta :) Ennen muksuja oli AA-kuppi, alkuimetyksen aikaan b tai c. Siitä ne sitten pikku hiljaa pienenivät ja nyt kun imetys on aikoja sitten loppunut, niin A-kuppeja käytän. Mut tuokin on varmaan aika yksilöllistä...
 
Ennen odotusta oli b-kuppi, odotuksen puolessa välissä tuli c-kuppi ja kun maito nousi rintoihin jouduin ostamaan d-kupin liivit. Nyt olen imettänyt kohta 7kk ja vieläkin pidän d-kupin liivejä. Saa nähdä kuin käy, kun lopetan imettämisen :whistle:
 
Minulla oli ennen lasten syntymää AA-A kuppi. Alussa kun lapset syntyivät, kuppi kasvoi n. kokoon B, toki oli painokin noussut n. 20kg, että sekin vähän vaikutti rintoihin. Kun maidon tulo alkoi tasaantua ja lapsen syöntivälit kasvoivat, rinnatkin vähän palautui. Nyt kun viimmeisestä imetyksestä on yli vuosi aikaa ja kilotkin on karisseet, olen jälleen kokoa AA-A, valitettavasti vaan en enää yhtä kiinteä rintainen kun ennen... :D .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 13:31 nintzu kirjoitti:
Ennen odotusta oli b-kuppi, odotuksen puolessa välissä tuli c-kuppi ja kun maito nousi rintoihin jouduin ostamaan d-kupin liivit. Nyt olen imettänyt kohta 7kk ja vieläkin pidän d-kupin liivejä. Saa nähdä kuin käy, kun lopetan imettämisen :whistle:
No ei varmaan hyvin!?
Sinuna valokuvaisin rintoja vielä kun ne on olemassa?! :D
Kohta heiluu tuulessa kuin rukkaset!!! :LOL:
 
-Tumpula-
Mulla oli ennen raskautta a, joissain rintsikoissa a oli liian iso. Maidon noustessa kuppikoko kasvoi d:hen, maidontulon tasaantuessa c oli sopiva, imetyksen loppumetreillä b.
Imetin reilut 1v 2kk ja yllättävän hyvin nuo tisut säilyi. :D Toki sitä kiinteyttä vähän lähti mutta ei niistä vielä mitään ihan tyhjiä pusseja tullut. Toisen imetyksen jälkeen voikin olla sitten eri asia... :whistle:
 
Heidit83
Mulla ennen imetyksiä A. Ensimmäisen imetyksen aikana kasvoi kokoon B ja siinä on pysynyt kolmen imetyksen ajan ja sen jälkeenkin...Uskoisin et tosi yksilöllistä...
 

Yhteistyössä