Pieni söpö prinssi tuli meille tänään :) <3!!!!

Ja synnytys-salista pitää heti ensimmäisenä kaksplussan palstalle asiasta ilmoittaa?! Apua!
No onnea silti, toivottavasti sinulla riittä aika kaikille lapsille kun tuo some nielee siitä niin paljon...
Niin siis mähän päivitin The Ketjuun ja odottajien puolen ryhmään niin osastolta kuin salista ja ihan vielä sittenkin kun lapsi oli syntynyt -- ja aika hyvin mulla riittää aikaa vauvalle ja esikoiselle ja miehelle, vaikka feissariinkin liityin pari viikkoa sitten uudestaan. Eiköhän Milannankin aika riitä, älä huoli. ;)
 
"paula"
Onnea!
Nyt on aika heruttaa maidontuloa ja sehän onnistuu tällä juomalla:
http://www.uranus-tuonti.fi/tee/images/Fennel_9_2.jpg

Mammateessä se on yksi vaikuttavista aineksista, mutta tuo pelkkä FENNEL on parempaa, kun sitä joutuu juomaan jatkuvasti. Kätevää, kun yhdestä pikkupussillisesta riittää juomaa koko termoskannullinen:)

JK- jos ne ei vielä siellä synnärillä tuota kerro, piti mainita.
 
\0/
Niin siis mähän päivitin The Ketjuun ja odottajien puolen ryhmään niin osastolta kuin salista ja ihan vielä sittenkin kun lapsi oli syntynyt -- ja aika hyvin mulla riittää aikaa vauvalle ja esikoiselle ja miehelle, vaikka feissariinkin liityin pari viikkoa sitten uudestaan. Eiköhän Milannankin aika riitä, älä huoli. ;)
No tapansa kullakin.
Mä kun synnytin en ollut somessa missään muodossa varmaan kuukauteen, hyvä kun maltoin puhelimeen vastata. Annoin miehen hoitaa kaikki tällaset asiat ja nautin vain ja ainostaan lapsesta ja olemisesta.
Minulla ei ollut tarvetta julistaa maailmalle omia tuntemuksiani, minusta oli ihanaa olla vänän kuin omassa kuplassani, en kaivannut sinne ketään ulkopuolista. En myöskään kokenut tarvetta raportoida kellekkään joka ei osanut tulla käymään.

Mutta kuten sanoin, kukin tyylillään. Itse koin että kaikki aika jonka keskityin johonkin muuhun kuin lapseen oli hukkaan heitettyä.
 

Yhteistyössä