Pieniä asioita joista tulee naisellisen hyvä mieli?

Varmaan kaikilla naikkosilla on sellaisia pieniä tai isompia juttuja joilla tulee naisellisen hyvä mieli vaikkei muuten niin "naisellinen" ehtisi arjen huiskeessa olemaan, right?

Itse olen ammatiltani maatalouslomittaja ja sangen kiireinen sellainen eli pukeudun pääsääntöisesti tummansiniseen työhaalariin ja Purofortin kumppareihin ja loppuaika meneekin 4:n koiran ja 3:n lapsen kanssa rymytessä mutta kun on vapaata ja haluan palasen naisellisuuttani takaisin :D niin "hemmottelen" itseäni niinkin yksinkertaisella asialla kuin lakkaamalla varpaankynteni ja vot! Heti tuntuu enemmän nätille vaikka ko. seikka ei varmasti kenellekään muulle kuin itselleni näykään.. :D

Toinen sellainen seikka on korujen käyttö, töissä ei pysty käyttämään turvallisuussyistä kuin korviksia ja vihkisormusta mutta vapaalla käytän aina niiden lisäksi myös sekä kaulakorua että ranneketjua, yleisimmin Kalevala Korun Kielo-sarjaa joka minulla on kokonaisuudessaan.



Kai teillä muillakin on jotain ylläkuvatun tyylisiä asioita? Onhan?! :D
 
haisuli
Mulla se pieni asia on HAJUVESI...mihinkään en lähde ilman pikku "tuoksupilveä" ja marketin tuoksut ei mulle kelpaa;).Taidan siis olla myös allergisten pahin "painajainen".Tykkään myös koruista ja erityisesti hopeasta..mutta en mistään kovin suureellisesta.
 

Yhteistyössä