Pieniä iloja

ok
Nukutin äsken vauvaa parvekkeella, ja veden tippumisen ääni, lintujen sirkutus ja auringon paiste toi keväisen olon. Vauvan nukahdettua sain otettua hänestä aivan ihanan valokuvan.
Nyt syön rauhassa pizzaa ja palstailen omassa rauhassa, ihanaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Saan nukkua sängyssä ens yön, en oo neljään kuukauteen nukkunut ku huonolla sohvalla ja lattialla.
Pakasteherneet oli hyviä.
Kuivaliha oli vielä parempaa!
Teen kohta pashaa, pasha on hyvää.
Kuukkelit uskals tulla syömään leipää vaikka seisoin ihan vieressä, ja laulelivat kans kivasti.
AURINKO paistaa! Istuin ulkona pari tuntia.
Sain tänään juotua kahvia ja luettua Hesaria, ja vaikka se olikin vaan nettilehti, niin oli siinä omanlaisensa fiilis.
Tässä on mun mies -ketju on ihan hulvaton :D
...ja tääkin ketju on ihana!

Kaiken kaikkiaan tää päivä on ollut ihan mahtava, vaikka mitään isoa siistiä juttua ei ookaan tapahtunut.


Rähinä-Reetta: toivotaan, että oot kohta vähän enemmän täti ku ennen!
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Tänään oli meillä sauna, puhdistin samalla kasvot ja laitoin kosteuttavan naamion ja mies
hieroi miun jalkoja. =) :heart:

Lumisade ei pilannu miun päivää.
Lasillinen valkoviiniä.
Pitkä viikonloppu, saa levätä kunnolla ja rentoutua, en tressaa mitään, unohan työasiat. =)

Hyvä ruoka, parempi mieli. :)
 
"Leona"
Sain lahjaksi ihanan Pentikin lyhdyn kaverilta kun kävimme kahvittelemassa <3. Päivä oli kaunis. Lapset ja mies tyytyväisiä. Lasillinen viiniä ja ihania juustoja nautittu. Talo siisti. Iso nippu tulppaaneja pöydällä.
Keikka tiedossa. Ystäviä näköpiirissä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26021433:
Hei puudutettiinko sitä jalkaa kun ne piikit otettiin pois? :D
Eikä mitä, kunhan nyppäisi! Ei muuten tuntunut missään. Verta kyllä valui jonkin verran. Ihmetytti kyllä itseäkin kun sanoi että "vähän nipistää", yleensä tuo tarkoittaa ett sattuu saatanasti! :LOL:
 
Eikä mitä, kunhan nyppäisi! Ei muuten tuntunut missään. Verta kyllä valui jonkin verran. Ihmetytti kyllä itseäkin kun sanoi että "vähän nipistää", yleensä tuo tarkoittaa ett sattuu saatanasti! :LOL:
Hullua! Ihmiskeho on outo, jos tuollanen jalasta piikkien kiskominen ei tunnu missään, mutta joku vesipisaroitten tippuminen iholle käy kidutuksesta.
Mun hammaslääkärini joskus kertoi kuinka siltä oli kiskottu jotain pultteja käsivarresta puuduttamatta, eikä sekään ollut sattunut. En vaan ymmärrä sitä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26021488:
Hullua! Ihmiskeho on outo, jos tuollanen jalasta piikkien kiskominen ei tunnu missään, mutta joku vesipisaroitten tippuminen iholle käy kidutuksesta.
Mun hammaslääkärini joskus kertoi kuinka siltä oli kiskottu jotain pultteja käsivarresta puuduttamatta, eikä sekään ollut sattunut. En vaan ymmärrä sitä. :D
Kyllä minullakin riitti ihmettelemistä niissä viikon auki olleissa faskiotomiahaavoissa joista ei vuotanut verta eikä ne olleet kipeitä. Pieni viilto sormessa koskee aika tavalla ja vertakin vuotaa. :)
 
[QUOTE="vieras";26021320]Siis miten se myyrä söi sen koneen? Johdot vai putket? Ja teillä sisälläkö?[/QUOTE]

Ei mitään tajua ja kyllä, käy meillä sisällä (asuu jossain kellarissa/vintin välikatossa)
Jostain syystä syö mieluummin kumiputkia kuin esim. biojäteastian tarjottavia.
Ei jää mihinkään loukkoon. (Kokeiltu jotakuinkin kaikkea.)
HYVIN ärsyttävä alivuokralainen.

:)
 
Poika totesi illansuussa, että "äiti, tämä oli mulle oikea onnenpäivä" :)

Oli niin kovin onneissaan siitä, että sai oman kirjastokortin, jolla saa ihan itse lainata kirjoja. Oli myös iloinen, kun pääsi fillaroimaan uudella pyörällään, pääsi syömään Raxiin (sai itse valita paikan), ja sai valikoida pääsiäismunat koko perheelle.

Vietettiin siis poitsun kanssa vapaapäivää tänään. Ja vaikkei tehty mitään varsinaisesti erikoista tai kallista, niin toinen oli onnensa kukkuloilla. Minä tietysti myös siinä sivussa :)
 

Yhteistyössä