pienten tyttöjen pukeutumisesta (kalsarit/leggarit)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ehkä tyhmä kysymys mutta...

Mitä talvella pienillä tytöillä käytetään päällyshousujen alla? Sukkiksia toki joo, mut onko tytöille myös pitkiä kalsareita myynnissä niinku pojille? Vai ajaaks nykyään legginssit sen asian? Siis käytetäänkö niitä myös pitkisten tapaan esim. farkkujen tai collegepöksyjen alla?

Teen syksyksi vaateostoksia lapsille ja mul on 3 isompaa poikaa ja 1v likka.. oon ihan hukassa tyttöjen juttujen kanssa :D
 
"hankey"
Meillä ei niitä pitkiä kalsareita ole tullut käytettyä. Pihalla ja päiväkodissa laitetaan ulkoiluhousut sisävaatteiden päälle ja siinä on lämmikettä tarpeeksi. Paukkupakkasilla on välissä villahaalari tai fleeceasu.
 
[QUOTE="hankey";24255304]Meillä ei niitä pitkiä kalsareita ole tullut käytettyä. Pihalla ja päiväkodissa laitetaan ulkoiluhousut sisävaatteiden päälle ja siinä on lämmikettä tarpeeksi. Paukkupakkasilla on välissä villahaalari tai fleeceasu.[/QUOTE]

Näin täälläkin..
 
ap_
Lähinnä tuolta H&M:n netistä tässä suunnittelin tekeväni tilausta ja katselin et siel ei oo tytöille erikseen kalsareita myynnis, pojille vaan (vaikka taitais nuo samat kyl mennä tytöllekin). Mietin sit et onko nykyään legginssit sit kalsareiden asemasta. Kyl itsellä lapsena on pitkiä kalsareita (ja nykyäänkin) mut liekö muuttunu..

Me ollaan kyl pojilla talvella käytetty sisälläkin pitkiksiä sisähousujen alla päiväkodissa.
 
Lähinnä tuolta H&M:n netistä tässä suunnittelin tekeväni tilausta ja katselin et siel ei oo tytöille erikseen kalsareita myynnis, pojille vaan (vaikka taitais nuo samat kyl mennä tytöllekin). Mietin sit et onko nykyään legginssit sit kalsareiden asemasta. Kyl itsellä lapsena on pitkiä kalsareita (ja nykyäänkin) mut liekö muuttunu..

Me ollaan kyl pojilla talvella käytetty sisälläkin pitkiksiä sisähousujen alla päiväkodissa.
varmaan ovatkin tarpeet viielämpänän käyvillä lapsilla (siis välihousut talvella myös sisällä), mut mein käyvät niin kuumina ett olisvat hikipäitä olleet.
 
"moi"
oon ostanut pitkiä kalsareita, ja sitten olen löytänyt legginsejä jotka ovat paksuja vähän niinkuin noi pitkät kalsarit mutta menee napakasti iholla ja laittanut nämä nimenomaan farkkujen, gollege housujen alle
 

Yhteistyössä