Pihasta kaadettiin puu ja nyt on orava raivona.

Sillä olis puussa talvijemmaan laitettuna sieniä, oikeasti niitä oli paljon. Puu siis kaadettiin eilen, tänään tuo orava on säksättänyt ympäri pihaa ja paiskoo häntäänsä.

Oikeasti tekisi mieli mennä keräämään ne sienet ja laittaa jonnekin jemmaan sille takaisin, mutta eihän se onnistu niin. Toinen tehnyt ison työn ja nyt ihmiset pilasi sen.
 
Meillä putos kerran yks oravanpoikanen oksalta ja jäi vielä vähän henkiin. Mä kävelin puun luo ja taitoin niskat poikaselta. Sillon puusta rupes satamaan sen emon heittämiä käpyjä. :kieh:
 
hipss
Voi raukkaa, talvikin tulossa.... :/ eikö se saa niitä sieniä sieltä? Vois koittaa laittaa ne sienet siihen pihalle kurren ulottuville, ehkä se kantaa osan niistä uuteen jemmaan..
 
vieras..
Sillä olis puussa talvijemmaan laitettuna sieniä, oikeasti niitä oli paljon. Puu siis kaadettiin eilen, tänään tuo orava on säksättänyt ympäri pihaa ja paiskoo häntäänsä.

Oikeasti tekisi mieli mennä keräämään ne sienet ja laittaa jonnekin jemmaan sille takaisin, mutta eihän se onnistu niin. Toinen tehnyt ison työn ja nyt ihmiset pilasi sen.
Voi reppanaa, minun tuli oikeasti sääli tuota oravaa..:D
 
oisin minäkin
Mutta laita ne sienet jonnekin sellaselle paikalle, josta se käy itse ne viemässä uuteen piiloon. ;) Toivottavasti se kurreparka ei nyt teidän tempun takia kuole ensi talvena... :( ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja oisin minäkin;30237412:
Mutta laita ne sienet jonnekin sellaselle paikalle, josta se käy itse ne viemässä uuteen piiloon. ;) Toivottavasti se kurreparka ei nyt teidän tempun takia kuole ensi talvena... :( ;)
Lapset keräsi ne yhteen kasaan. Olisimme mielellämme pitäneet tuon kauniin puun pihassamme, mutta talonmiehet olivat sitä mieltä että on vaarallinen, todennäköisesti olisi lahoisuutensa vuoksi katkennut/kaatunut kunnon myrskyssä.
 
resurrector
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30237535:
: /
Toivottavasti kuljettaa ne toiseen ruokavarastoon.
Ei kai puun kaadossa kuollut muita oravia, oletko tarkistanut?
No jos kuoli, niin henkiinkö ne pitäisi yrittää herättää? Mihin se tilanne tarkastamisesta paranee?
 
vierass
Ne on ihania, meillä oli kans pihamännyssä monta vuotta Osku orava. Kesäisin se heitteli käpyjä, kun meni siitä puun alta tai istui lähellä. Lopulta vissiin naapurin kissa sai sen yllätettyä, kauan se sitä kyttäs. Pikkuneiti seuraavana kesänä hoksas ettei Oskua ole tänä kesänä näkynyt, mies oli selittänyt että Osku kylästyi ja lähti kans muuttolintujen kanssa etelään, eikä ole vielä palannut. No tänä kesänä sinne ilmestyi uusi orava ja Osku pääsi turvallisesti takasin kotiin.
 

Yhteistyössä