Pikapano tuntemattoman kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Pikapano
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27454885]Kyseinen touhu on moraalittomille ja tunneköyhille ihmisille, joten ei kiitos.[/QUOTE]

Kiitos. On se ihme et aina joku jaksaa vetää moraalikortin esille. Minä ainakin sinkkuna elän nyt just miten tykkään kun aina ollut se kiltti tyttö suhteessa joten kun jäin yksin niin päätin ELÄÄ NYT ettei tarvii sitten enää tälläsiä kaivata ja miettiä ettei ole elänyt ,kun ehkä löytyy se mies.
 
Oiskin tommoset ongelmat
Naiset miettii, suostuistko. Kysymys ei ole siitä etteikö se olisi mahdollista.

Miehet taas miettii, voisiko olla koskaan ikinä elämässä mahdollista, että pystyisi edes taksijonosta koskaan saamaan ketään..
'
huokaus... Tän takia minusta ei ole yhtään väärin, että naisen euro on 80 senttiä... huokaus..
 
Nykyisellään en.

Jos olisin sinkku, niin en silloinkaan. Voisin kyllä mennä samaan huoneeseen tuntemattoman kanssa tapaamispäivänä, mutta tekisin samassa yhteydessä selväksi, että moraalini on sen verran tiukka, ettei samana iltana irtoa, vaan aikaisintaan vasta seuraavana aamuna!
 
Ainoa teoreettinen ikkuna siihen, että kukaan muu kuin mieheni koskisi minuun intiimisti on joku kolmen kimppa. Silloinkin se kolmas olisi nainen, joten olisiko se pano? Eikä sellainen varmaan pikana onnistuisi, olettaen, että mieheni roudaisi vain jonkun tätä tarkoitusta varten meille. Joo ei. Ei vaan onnistuisi.
 
"dille"
Ainoa teoreettinen ikkuna siihen, että kukaan muu kuin mieheni koskisi minuun intiimisti on joku kolmen kimppa. Silloinkin se kolmas olisi nainen, joten olisiko se pano? Eikä sellainen varmaan pikana onnistuisi, olettaen, että mieheni roudaisi vain jonkun tätä tarkoitusta varten meille. Joo ei. Ei vaan onnistuisi.
Anteeksi että mä kysyn, mutta etkö sä ennen mainostanut olevasi a-seksuaali? Jotenkin musta oli outoa huomata että kun aloit Datan kanssa kimppaan, muutuitkin jotenkin seksihulluksi joka myös mielestäni liian avoimesti puhuu omasta seksielämästään hyvinkin julkisella foorumilla, tavallaan omilla kasvoillasi. Olen ihmetellyt hiljaa itsekseni tuota täyskäännöstä seksuaalisuudeksi, mutta nyt tästä kommentista mulle tuli ekan kerran mieleen että oletkohan sä sittenkään kuitenkaan muuttunut, vai koitatko vaan oikeasti noin vimmaisesti miellyttää miestäsi kaikin keinoin. Jotenkin meinaan mulle tulee mieleen tuosta että kolmen kimppa toisen naisen kanssa on varmaan aika vahvasti miehesi fantasia, sinä kun et ole mitään bi-seksuaalin merkkejä itsessäsi ennen paljastanut.

Vaikka Data olisikin vahvasti seksuaalinen olento, ei sun tarvitse suostua jokaiseen hänen halunsa ja fantasiansa toteuttamiseen vaikka häntä rakastaisitkin. Se että pitää omista rajoistaan kiinni, ei vähennä rakkauden tai hyväksytyksitulemisen määrää, päin vastoin.
 
[QUOTE="dille";28491054]Anteeksi että mä kysyn, mutta etkö sä ennen mainostanut olevasi a-seksuaali? Jotenkin musta oli outoa huomata että kun aloit Datan kanssa kimppaan, muutuitkin jotenkin seksihulluksi joka myös mielestäni liian avoimesti puhuu omasta seksielämästään hyvinkin julkisella foorumilla, tavallaan omilla kasvoillasi. Olen ihmetellyt hiljaa itsekseni tuota täyskäännöstä seksuaalisuudeksi, mutta nyt tästä kommentista mulle tuli ekan kerran mieleen että oletkohan sä sittenkään kuitenkaan muuttunut, vai koitatko vaan oikeasti noin vimmaisesti miellyttää miestäsi kaikin keinoin. Jotenkin meinaan mulle tulee mieleen tuosta että kolmen kimppa toisen naisen kanssa on varmaan aika vahvasti miehesi fantasia, sinä kun et ole mitään bi-seksuaalin merkkejä itsessäsi ennen paljastanut.

Vaikka Data olisikin vahvasti seksuaalinen olento, ei sun tarvitse suostua jokaiseen hänen halunsa ja fantasiansa toteuttamiseen vaikka häntä rakastaisitkin. Se että pitää omista rajoistaan kiinni, ei vähennä rakkauden tai hyväksytyksitulemisen määrää, päin vastoin.[/QUOTE]

Niin, huomasit varmaan sanan "teoreettinen" vastauksessani? Olenhan palstan mittapuulla sairaalloisen mustasukkainen, joten eiköhän se jää teorian tasolle. :)

Ja siis, moni demiseksuaali on aseksuaali kunnes toisin todistetaan.

Laitetaan tähän vielä lainaus termeistä:

Aseksuaali : henkilö joka ei tunne seksuaalista vetovoimaa muihin ihmisiin

Harmaa aseksuaali : ihminen, joka määrittelee itsensä harmaaksi aseksuaaliksi voi olla
* henkilö joka normaalisti ei tunne seksuaalista vetovoimaa, mutta voi joskus tuntea sitä
* henkilö joka tuntee seksuaalista vetovoimaa, mutta jolla on vähäinen motivaatio seksiin
* henkilö joka on teknisesti seksuaali mutta jolle seksi ei ole tärkeä osa elämää eikä hän samaista perinteiseen seksikulttuuriin
* henkilö joka tuntee seksuaalista vetovoimaa ja halua, mutta ei tarpeeksi vahvana halutakseen tehdä asialle jotain
* henkilö joka voi nauttia seksistä ja haluta sitä, mutta vain hyvin tarkkaanvalituissa tilanteissa

Demiseksuaali : henkilö joka kokee seksuaalista vetovoimaa vain romanttiseen partneriinsa

Aromanttinen : aromanttiselle ei ole varsinaista selitystä. Jotkut ihmiset pitävät sitä romanttisen vetovoiman tunteen puuttumisena, missä taas jotkut pitävät sitä haluttomuutena osallistua romanttiseen parisuhteeseen.

Bi-romanttinen : henkilö joka on romanttisesti kiinnostunut molemmista sukupuolista.

Panromanttinen : henkilö, joka on romanttisesti kiinnostunut muista, mutta ei välitä toisen henkilön sukupuolesta.

Anti-seksuaali : uskoo, että seksuaalisuus on väärin ja sitä pitää välttää. Se on täysin eri asia kuin aseksuaalisuus; anti-seksuaali voi olla joko seksuaali tai aseksuaali ja kaikki aseksuaalit eivät ole anti-seksuaaleja.

Lähde: aseksuaalit.net • katso viestiketjua - Pieni sanakirja
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27454916]Kiitos. On se ihme et aina joku jaksaa vetää moraalikortin esille. Minä ainakin sinkkuna elän nyt just miten tykkään kun aina ollut se kiltti tyttö suhteessa joten kun jäin yksin niin päätin ELÄÄ NYT ettei tarvii sitten enää tälläsiä kaivata ja miettiä ettei ole elänyt ,kun ehkä löytyy se mies.[/QUOTE]

Mulla ainakin on niin paljon muuta sisältöä elämässä, ettei tarvitse surkutella elämätöntä elämää jos ei ole käynyt nussimassa tuntemattomia ihmisiä. En edes osaa kaivata sellaista, koska se on jo ajatuksenakin täysin vastenmielistä. Ja totta se on, ei kukaan jolla on moraalikäsitys sekä itsekunnioitus ja -tunto kohdallaan harrasta pikapanoja tuntemattomien ihmisten kanssa.
 
"dille"
Niin, huomasit varmaan sanan "teoreettinen" vastauksessani? Olenhan palstan mittapuulla sairaalloisen mustasukkainen, joten eiköhän se jää teorian tasolle. :)

Ja siis, moni demiseksuaali on aseksuaali kunnes toisin todistetaan.

Laitetaan tähän vielä lainaus termeistä:

Aseksuaali : henkilö joka ei tunne seksuaalista vetovoimaa muihin ihmisiin

Harmaa aseksuaali : ihminen, joka määrittelee itsensä harmaaksi aseksuaaliksi voi olla
* henkilö joka normaalisti ei tunne seksuaalista vetovoimaa, mutta voi joskus tuntea sitä
* henkilö joka tuntee seksuaalista vetovoimaa, mutta jolla on vähäinen motivaatio seksiin
* henkilö joka on teknisesti seksuaali mutta jolle seksi ei ole tärkeä osa elämää eikä hän samaista perinteiseen seksikulttuuriin
* henkilö joka tuntee seksuaalista vetovoimaa ja halua, mutta ei tarpeeksi vahvana halutakseen tehdä asialle jotain
* henkilö joka voi nauttia seksistä ja haluta sitä, mutta vain hyvin tarkkaanvalituissa tilanteissa

Demiseksuaali : henkilö joka kokee seksuaalista vetovoimaa vain romanttiseen partneriinsa

Aromanttinen : aromanttiselle ei ole varsinaista selitystä. Jotkut ihmiset pitävät sitä romanttisen vetovoiman tunteen puuttumisena, missä taas jotkut pitävät sitä haluttomuutena osallistua romanttiseen parisuhteeseen.

Bi-romanttinen : henkilö joka on romanttisesti kiinnostunut molemmista sukupuolista.

Panromanttinen : henkilö, joka on romanttisesti kiinnostunut muista, mutta ei välitä toisen henkilön sukupuolesta.

Anti-seksuaali : uskoo, että seksuaalisuus on väärin ja sitä pitää välttää. Se on täysin eri asia kuin aseksuaalisuus; anti-seksuaali voi olla joko seksuaali tai aseksuaali ja kaikki aseksuaalit eivät ole anti-seksuaaleja.

Lähde: aseksuaalit.net • katso viestiketjua - Pieni sanakirja
Öh, kylläpä voi olla hankalaa joillain ihmisillä toteuttaa luonnollisia viettejään. En nyt oikein osaa muuta sanoa. :O Mikähän ihmisen ajaa tuollaiseksi, onko lapsuudessa tapahtunut jotain kamalaa, vai liittyyköhän nää jutut enemmän huonoon itsetuntoon. Koska kyllä nyt jokainen normaalipsyykeellä varustettu ihminen haluaa seksiä, se kun on ihan biologiasta vaan kiinni.

Mutta hyvä kun kopioit tämän tähän, valaisi paljon. Suuri osa naisista varmaan on sitten demiseksuaaleja, vaikken itse olekaan moista nimitystä koskaan kuullut.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28491127]Mulla ainakin on niin paljon muuta sisältöä elämässä, ettei tarvitse surkutella elämätöntä elämää jos ei ole käynyt nussimassa tuntemattomia ihmisiä. En edes osaa kaivata sellaista, koska se on jo ajatuksenakin täysin vastenmielistä. Ja totta se on, ei kukaan jolla on moraalikäsitys sekä itsekunnioitus ja -tunto kohdallaan harrasta pikapanoja tuntemattomien ihmisten kanssa.[/QUOTE]

Peesi.
 
hahahaha
[QUOTE="Vieras";28491127]Mulla ainakin on niin paljon muuta sisältöä elämässä, ettei tarvitse surkutella elämätöntä elämää jos ei ole käynyt nussimassa tuntemattomia ihmisiä. En edes osaa kaivata sellaista, koska se on jo ajatuksenakin täysin vastenmielistä. Ja totta se on, ei kukaan jolla on moraalikäsitys sekä itsekunnioitus ja -tunto kohdallaan harrasta pikapanoja tuntemattomien ihmisten kanssa.[/QUOTE]

Mulla on kyllä ainakin vähän liiankin hyvä itsetunto, tai niin mulle usein ainakin sanotaan. Samoin moraalikäsitykseni on asiantuntijoidenkin mielestä keskimääräistä kehittyneempi. Olen kaunis, fiksu, hyväkroppainen ja hauska nainen, ainoastaan huonoina päivinä saatan ajatella negatiivisia asioita itsestäni, ja se varmasti näkyy myös ulospäin. Silti vasta pari viikkoa sitten kutsuin täysin tuntemattoman miehen kotiini, panin hänen kanssaan pari tuntia, ja sitten heivasin ulos. En kysynyt numeroa, ja seuraavana päivänä tajusin etten edes hänen nimeään tiedä. :D Mutta kivaa oli, ja sen arvoista.

Mun mielestä nuo seksuaalisesti rajoittuneisuudet on oikeasti peruja vaan vanhollisista tavoista ja säännöistä, moraalittomuuden kanssa irtosuhteilla ei ole tekemistä, paitsi seikko itsetuntoisten keskuudessa... ;)
 

Yhteistyössä