Pikkaripyykkiä tulee, syy mainos

  • Viestiketjun aloittaja Ei mahda mitään
  • Ensimmäinen viesti
Ei niitä kasvoja edes näe sen puskan takaa.
Onkohan leuaton vai mitä piilottelee. Hölmön oloista noin nuorella kukkakepillä.
Tollasen parran pitää saada levätä muhkealla rinnalla ja kaksoisleuan päällä, eikä leijua ilmassa pötkylänä jonkun kirahvikaulaisen leuassa.
 
Minäpee
No, oikeastaan en ole noteerannut koko miestä. Tuo nainen on niin ärsyttävä, että on vienyt kaiken huomioni..
Varmaan tarkoituksella hakevat Trivago-mainoksiin mahdollisimman ärsyttäviä naisia, että jäisi mainokset mieleen. :D Tosin mulle on vaikuttanut päinvastoin..Siis en käytä ollenkaan trivagoa.
 
Seli seli, originaali
Olen siis homo, ja anuksen on heti valmis Hänelle
Tämä "Seli seli" ei ole sen alkuperäisen Seli selin postaama. Siis tämä lainauksen sepustus, vaan on jonkun sairaan. Edelleen olen sitä mieltä, että jos noin komea, oli homo tai ei, niin kyllä minä hänelle antautuisin. Kylllä homokin voi naisen kanssa olla jos vaan oikein osaa hänet ottaa.
 
hyi minua
Alkuperäinen kirjoittaja Toimiston tytöt.;30830721:
Kyllä pikkaripyykkiä tulee aina kun näkee MR. LOTHARIN!! *uik*
i
Varmaan oli tuo joku huumoripläläys. Ei Lotharia voi rinnastaa ei sitten mihinkään miehiseen mieheen. Ei ainakaan tähän Trivagon nutturapäähän, joka jo ruudun välityksellä tuo kaipuun kyseisen puristukseen.
 

Yhteistyössä