Pikku asioita, jotka ajavat hulluuden partaalle

Pix
Siis täysin turhia ärsyn aiheuttajia.

Mulla on juuri tänään
TAHRAT SILMÄLASEISSA
Ai saakeli että sieppaa, on se tahra mikä tahansa. Koko ajan saa olla hinkkaamassa rillejä :kieh: Ärrinmurrin.
 
Keittiönoita
Vessapaperirulla, johon on jätetty se viimeinen pala ja otettu uusi rulla tilalle. En tiedä, onko niissä viimeisissä paloissa jotain myrkkyä tai onko ne tavallista karkeampia vai mikä, kun sitä vikaa palaa ei jummijammi tässä huushollissa ole ikinä käyttäneet muut kuin minä *rautaperse*
 
Tuli tuosta silmien räpyttelystä mieleen..
Eräs tuttavani ei pidä puheessa taukoa että vetäisi henkeä välillä vaan puhuu "sisäänpäin" silloin kun vetää henkeä! Todella ärsyttävän kuuloista ja raivostuttavaa!!!
 
Salama McQueen
Roskat ja rasvatahmat ja muruset keittiönpöydällä. Mä itse pyyhin välittömästi pöydän ruokailun jälkeen, mutta mies ei koe samoja intressejä tärkeiksi. :saint:
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Se että mies petaa sängyn puoleen väliin, eli jättää päiväpeitteen laittamatta. Se että ei voi kuunnella mitä sanotaan vaan 5 minuutin monologin jälkeen kysytään et "niin mitä?" |O
:LOL: Elääköhän mun mies kaksoiselämää sun kanssas? :whistle:
 
Se pieni seikka ettei isäntä osaa tarttua oven vetimestä/sulkea ovea vetimestä vaan aina on kylppärin peilissä kämmensyrjän kuvat likkojen ja isin hammaspesuhetkien jäljiltä ja joka helekkarin aamu minä sen jällen yökkärin helmalla siitä hävitän. AI-NA, JO-KA PÄIVÄ. Ai että helpotti kun ees työ tajuutta |O :D
 
millipilli
Just se kun viis minuuttia selität jotain asiaa ihan tohkeissaan ja sitten hetken päästä toinen kysyy: "sanoitko sä äsken jotain?"

Meillä myös on kaapinovet auki... myös jääkaapin välillä :headwall: :headwall: :headwall:

mutta enpä oo itekään täydellinen :whistle:
 

Yhteistyössä