Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

anu jopas sullakin on viikkoja kertyny. :)

Tänne siis syntyi pojanpallero 30.9, viikolla 39+5. Kaikki meni tosi hienosti. Ei oo paljoa ehtiny tänne kirjotella, niin hyvin aika kuluu kahden lapsen kanssa kotona. Vauva tuli siis lauantaina jo 2 kk. Apua kun aika menee nopsaan!!


Pauki ja pojanpallero 2kk :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ
Tämä on kyllä kovasti hiljentynyt :(

Mites Anu sulla menee? Selvittelittekö rakenneultrassa kummanko merkkinen tulokas teille tulee? :)

Mites Paukin uusi vauva on toiminut? :heart: Miten esikoinen otti pikkuveljen? Mua vähän jännittää tuo kahden lapsen arki, tosin esikoinen on silloin jo 2,5v ja on luonteeltaan tosi rauhallinen mutta kaipa se aina isosisarukselle on kova paikka kun vauva muuttaa taloon ja viekin äidin ja isin huomiota.

Omaan napaan ei ihmeitä, äitiysloma alkoi tosin saikun kautta kun ei si-nivel jaksanut olla temppuilematta tälläkään kertaa. Tasaisen rauhallinen raskaus on ollut, vauvan liikkeitä tosin saa aina stressata kun on kovin rauhallinen tapaus. Lääkäri kyllä viimeksi sanoi, että mulla on tosi laaja ja paksu etuseinäistukka joten suurinosa liikkeistä jää tuntematta...

NiQ 34+2
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ Uusi vauva on toiminut hyvin! :) On ollu tyytyväinen ja kiltti, aika helppo, ainakin vielä. Esikoinen oli aluksi pari päivää todella loukkaantunut äidille, ei tullu syliin, antanu vaihtaa vaatteita tai mitään muutakaan. Kattoi vaan kummasti kun äiti hoiti vauvaa. Mutta tuon jälkeen ei oo ollu mitään ongelmaa. Ei oo yhtään mustasukkanen tai muutakaan. Pusuttelee ja juttelee vauvalle ja vauva pitää aina olla mukana ulkona, leikeissä ym. Tosi hyvin siis otti vauvan. Muutenkin esikoinen on tosi rauhallinen ja kitti tapaus. Sullakin alkaa olla viikkoja jo hyvin kasassa. Onko tietoa kumpi tulee?
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NiQ
Pauki kiva kuulla että kaikki on mennyt mukavasti! :) Meilläkin tuo esikoinen on niin kiltti ja sopeutuvainen luonteeltaan, etten usko että mitään isompia mustasukkaisuuskohtauksia tulee. Mutta sen näkee sitten :) Me kyllä tiedetään kumpi on tulossa (jos vaan pitää paikkansa :D ) mutta ei olla sitä sen kummemmin vielä kerrottu ulkomaailmaan :)
 
Kolmannesta pojasta varovasti onnitteli.. Mutta ei ehkä ihan niin varmaksi sanonut kun noista pojista on sanottu!! Mulla kyllä itellä on tyttö olo ja nuista pojista neuvolassa oli sykkeet aina 140-144 ja nyt on ollut sellaista 132! Mutta yksi ultra on ainakin vielä niin eiköhän se sielä sitten varmistu! :)

Onnea Pauki pikkuisesta!!! <3

Ja niq:lla ei ole enään paljoa h-hetkeen!! Jännää!!!! :)
 
NiQ
Anu Teillähän onkin mahdollisesti sitten pian aika kova poikakopla, jos arvailu pitää paikkansa. Mä oon kuullut, että tytöistä olisi sykkeet yleensä aina korkeammalla. Tosin omalla kohdalla molemmissa on kyllä pyörinyt samoissa lukemissa. Ja hei, mä usko, että mun h-hetkeen on vielä semmonen 7vk aikaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu Kiitos onnitteluista. :)

NiQ Minäkin jännitin arkea kahden lapsen kanssa, mutta hyvin se sitten alko sujumaan kun vauhtiin päästiin. Aluksi isovanhemmat oli paljon apuna, onneks molemmat asuu niin lähellä.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu onko se varmistunut että teille on kolmas poika tulossa? Me ei otettu selvää niin jäi yllätykseksi kumpi tulee, esikoinen on tyttö ja kuopus poika ja tyttöä vähän enempi toivoisin vaikkakin luulen että poika taas tulee :D

Oireista oon vähän kahden vaiheilla, puoleenväliin saakka veikkasin tyttöä mutta sitten taas alko tuntua että poika se vois olla, no jompi kumpihan se on varmasti :D

Tsemppiä arkeen kahden kanssa Niq ja Pauki :)

saraheinä 33+6 (jee huomenna 34+0 :) )
 
Mulla on vielä yksi ultra missä nyt pitäs varmistua toivonmukaan että kumpi sielä on, mutta poikaa se aika varmaksi lupaili silloin, että asennoitunut ainakin olen täysin kolmanteen poikaan meille! :)

Anu ja pikkuinen 33+0!
 

Yhteistyössä