**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

iltaa, pitkästä aikaan. :wave: olen ollut jokunlaisessa nettipimennossa, kun viikon verran taistelin virusten kanssa, huh, lähtihän ne vihdoikin.. :D

Juu paljon on ehtinyt viikon aikana tapahtua. :whistle: sanotaan näin yleisesti, että onnittelut plussanneille ja :hug: niille joille ei vieläkään tärpännyt.

ON: Mulla taitaa olla tänään kp1, pikkuisen oli verta valkovuodon seas, kun pyyhin.. :whistle: Sinäänsä outoa, että tavallisesti mun kierto on 30pv ja nyt meneillään kp28.. Nooh, olikin ihan odotettavissa, että näin käy tälläkertaa..
 
No voi kurjuuden kurjuus täti tais pyyhkäistä paikalle, vielä ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta :( Elättelen vielä hitusen toivoa että oiskin jotain kiinnittymisvuotoa, mutta tuskimpa, kyllä sitä sen verran vessapaperiin tuli että taitaa olla tosi kyseessä..

No se on positiivista että kierto ois sitten aika lyhyt, tai normaali verrattuna aikaisempiin epäsäännöllisen pitkiin kiertoihin. Munkierrot synnytyksen jälkeen on menneet näin: 1. 39pv, 2. 29pv, 3. 44pv, 4. 30pv, 5. 137pv !?! 6. 29pv, 7.jotain tihkua jo kp12 mutta periaatteessa 41pv ja nyt sitten 8. 28pv

Uniunna: Mä voisin kyllä harkita tota päivitys vastuuta, mutta kun tiedän että mulla meni esikostakin niin yli se yritys että mietin kanssa onkohan se päivitely mulle viisasta. Toisaalta tykkään tollasista listailuista ja yms. päivittely jutuista:) Eli jos kukaan muu ei innostu niin voin ottaa kunnia tehtävän vastaan :D

Tigru: Toivotaan että ei ois tosikyseessä sunkaan kohdalla!

Eli OmaaNapaa: Joululahjaa tilaamaan sitten :heart: :heart: :xmas: :heart: :heart:

Ja tätiaidat valmiiksi pystyyn (Näitä kyhättiin aina esikkoa odottaessa:) )

########################################
########################################
########################################
########################################
########################################
Pysykin poissa meiltä kaikilta!! #####################
########################################
########################################
########################################
#######################################
 
Jos kukaan muu ei halua päivittäjän pestiä niin mä voin ottaa vähäksi aikaa, maaliskuun loppuun. Sitten mulla alkaa työt niin en ehdi koneella roikkua vältämättä edes joka päivä.

ON: Taitaapi se ovulaatio vihdoin olla käsillä. Toivottavasti nyt olisi joku mahis raskautumiseen olemassa, vaikka ollaankin kierrossa jo niin pitkällä. Ainakin on yritetty. :ashamed:
 
Minäkin uutena siirryn myös tänne kun pikkukakkonen haaveissa! :)
Kierukka poistettu vasta vajaa kuukausi sitten ja tyhjennysvuoto alkoi heti ja aloitin siitä kiertoa laskemaan vaikka monelta olen kuullut etteivät ne olisi oikeat kuukautiset. Tikuttaen kuitenkin sain ovishuipun kp16 ja limatkin olivat kohillaan. Kp18 tuntu hetkellinen nipistys alavatsalla. Nyt menossa siis kp23/28? Hölmönä tein jo raskautestin kp20 kun niiiin malttamaton olen.. hyvin tiedän että ei se niin aikasessa vaiheessa mitään voisi näyttääkkään! Nyt hakemalla haen "raskausoireita" mutta ei sitten pienintäkään löydy:) Viikon verran kun jaksaisin odotella niin olisin jo huomattavasti viisaampi!! Onnea kaikille jännääjille sekä plussanneille!! :flower:
 
Tervetuloa uusille!

Mamacita onnea ja paljon tarrasukkia matkalle mukaan! :heart:

Mä en kanssa vielä lähde päivittelemään, kun ollaan kuun lopussa lähdössä kuukaudeksi mummolaan ja siellä käytössä vaan erittäin hidas kännykkäyhteys eli Lily tai Ina jos jompi kumpi teistä vaikka alkais niin olisi kiva :)

on: ei mitään oireita oikein mihinkään suuntaan. Alavatsaa vähän nippailee ja selkä on kipeä, mutta muuten aika hiljaista. Luultavasti tädin tuloa enteilevät. Nyt näyttäis ainakin tulevan normaalipituinen kierto.

Päivän jatkoja ja plussatuulia auringonpaisteen kera kaikille!
 
Ajattelin hakea apteekista Terolut-kuurin nyt loppukiertoon. Lääkäri määräs mulle yhden kierron tabletit marraskuussa, kun meinas, että mulla saattaa olla hiukan alhainen keltarauhashormoni, mutta en sit hakenut niitä silloin. Voi kyllä olla, et näin oliskin, koska mua usein "supistelee" jo viikkoa ennen menkkoja, eli kuukautiskivut tulee vaikkei menkat tuukaan. Ja eikös Teroja usein käytetä kierron tasoittamiseen. Mitä mieltä ootte, ei kai niistä haittaakaan voi olla? Mulla siis oletettavasti ovulaatio tänään tai huomenna.
 
Onnea raskautuneille ja samman syssyyn isot pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!

stinkkeri joko olet tilannu ajan vyöhykkeeseen tai akupunktioon?

Mä en vielä ole saanu aikaseksi mut jospa tässä joku päivä sinne kilauttaisin. V......taa vieläkin sen verran et ei oo oikein inspiraatiota mihinkään suuntaan.Eiköhän täältä suosta taas kerran kuitenkin nousta,vaikka ihan vaan vit.....saan! :kieh:

Terpat taas uusille tulokkaille!
 
Heipä hei, kiva kuulla että päivittäjän työhön on tullut hakemuksia :) Se on tosi helppo homma, tuossa ylempänä laitoinkin ohjeen jos jollekin on uutta. Tästä pinosta tulee vähän nopeampikin kun ei ole isoa määrää sivuja ladattavana! VOL. 13 siis pystyyn vaan :wave:

Lily onhan se hyvä kysyä uudelleen lääkärin näkemystä teroista, jos hän suosittelee niin sitten ei varmasti ole ainakaan mitään haittaa!

t77 minä varasin toiminnan naisena vyöhyketerapian jo torstaille, kiinalaiselle lääkärille varailen varmaan hoitoaikaa sitten tuon käynnin jälkeen kun kyselen ensin onko päällekkäisyydestä haittaa.

Helsingissä ottaa vastaan sellainen nainen joka on perustanut kiinaan perinteistä kiinalaista lääketiedettä käyttävän lapsettomuusklinikan. Kuulostaa aika hyvältä, hänelle siis menen sitten myöhemmin akupunktioon ja mitä hän nyt suositteleekin.

Täti häädetty, nyt alkaakin Felicitasin lääkärin puhelinaika joten menenpä soittelemaan ja neuvottelemaan jatkosta. Palailen :wave:
 
Lily of the valley: Mun puolesta ainakin ala vaan päivittäjäksi! Ja tiedän ainakin yhden ihmisen joka tuli raskaaksi heti kun aloitti terot, sitä ennen yritystä aika pitkään (En muista tarkkaan oliko vuosi vai mitä..)eli peukut pystyyn!!!

T77: paljon positiivisia ajatuksia.."yritän kiskoa sua suosta" -ettet vajoa kiinaan asti, vaikka jos vajoaisit niin ei sekään kai haittais, sitte voisit käydä tuolla Tinkerbellen mainostamalla kiinalaisella lapsettomuusklinikalla:) Ihme vitsi :headwall:

Tinkerbelle: Kuulostaa mahtavalta sun suunnitelmasi, toivotaan että tuottavat tulosta ja että ovat myös nautinnollisia hoitoja. Kiinalaiselta naiselta tulee varmaan ohjeita noin niinkuin yleensäkin elämänvaralle ja kokonaisvaltaisempia ruokaohjeita yms. luulen ma.

ON: Mulle voi sitten päivittää kp 1/ 28-44 ja yk 2. Kyllä sitä verta on sen verran tullut..ei kyllä kipuja oo oikeastaan ollenkaan, eikä suklaan himoa eikä muutakaan..
 
Joo Ina olet oikeassa siinä, että nuo itämaiset hoitomuodot tähtää kyllä huomattavasti kokonaisvaltaisempaan hoitoon kuin länsimaiset. Olen käynyt aiemminkin ja oli tosi hyvä kokemus!

Puhuin juuri lääkärin kanssa. Hän totesi että ajatukseni heittää kaikki tikut jontkaan on erinomainen! Oli ihanaa kun sain kannustusta, hän totesi että luonto voi hyvinkin tehdä tehtävänsä kun pidätte vähän lomaa tuosta stressaamisesta. Sovittiin että kesällä vasta palataan asiaan jos vauvaa ei kuulu.

Kyllä helpotti. On hienoa että on sellaisia lääkäreitä jotka ymmärtää että ihminen on kokonaisuus - jos päässä on hirveä stressi niin kyllä kroppa sen tietää ja ottaa siitä osan kannettavakseen. Raskaudu siinä sitten kun on ihan ylikuormittunut systeemi.

Näin täällä, hieman aurinkoisempi Stinkkeri taas keskuudessanne :D

Ehdottaisin tosin maailmankaikkeuden luojalle, kuka se nyt sitten onkin, että lopettaa tuon lumipyryn ja sulattaa lumet ja laittaa jo pari voikukkaa pukkaamaan tuolta ojan reunalta. Johan tätä talvea on tässä siedetty.
 
blaaaaaaaaaaaaaah, kp30 menossa ja ahdistavan hitaasti menee aika...

Mietin tässä, että jaksanko odottaa 14päivää r-testin kanssa...noh kyllä se on vaan pakko ku toissa aamuna tein toisen, ja se oli puhdas nega...
Joten uskon tuohon että mulla alkaa menkat kp35 jälkeen...

Viisi päivää sitten testaan...näin :D
 
Stinkkiksen suunnitelma kuulostaa hyvältä. Löytyisköhän täältäkin jostain vyöhyketerapiaa esimerkiks...Pitää varmaan ottaa selvää.

Ina pahoittelut tädistä :hug: Liityn varmaan samaan kerhoon parin päivän päästä.

Sydis mulla kanssa polttelee nuo testit vähän tuolla kaapissa, mutta toisaalta ei oikein mitään järkeä testata vielä ja kun se mitä ilmeisemmin on nega niin taidan ne säästää tosi tilannetta varten. Lauantaina sitten voi testata, jos sillon vielä on tarvetta.
 
ina21 lupaan etten kiinaan asti vaivu! Kyllä tää tästä,täytyy suunnata ajatukset johonki ihan muuhun :)

stinkkeri mää en oo pitäny hoppu ajan varaamiseksi siksikään,kun seukki ovis menee ohi. Viimeksi sain ajan vajaan kuukauden päähän niin täytyy tällä viikolla soitella. Haluan ajan taas heti menkkojen jälkeen,niin kuin viimeksikin. Vyöhyketerapeutti sanoikin sen olevan oiva aika niin käsittely ehtii vaikuttaa ovikseen mennessä. Niin ja oli mulla korvat täynnä pikkusia magneetteja sen käynnin jälkeen.

Mukavaa iltaa kaikille!
 
moikka pitkästä aikaa..oon vähä hiljaiseloa viettäny :ashamed:
ensinnäkin onnea plussaajille :heart: ja pahoittelut pettyneille :hug:

musta tää kierto on tuntunu hurjan pitkälle,varmaan siks ku oottaa menkkoja koko ajan kun oli se km,ja kun ei tiedä onko tää kierto normaali pituudeltaan..
 
Taalla on alkanut joku ihme valkovuotokausi. Housut on ihan markana ja ihmettelenkin, etta onkohan mulla joku kesto-ovis vai mika. Raskautta tama tuskin ennakoi, kun ovista en oikein selkeana bongaa ja sitten alkaa oviksenomainen vuoto joka ei koskaan lopu... :/
Jos ja kun tasta kierrosta ei meille tarppaa niin saatan alkaa ensi kuussa taustailemaan hetkeksi. Olisi tuossa kesan alussa mieleton tyotilaisuus vuodeksi ja saattaa olla, etta jatamme siksi vauvahaaveet puoleksi vuodeksi taka-alalle. Tietenkin jos nyt tarppaa niin sitten ei jateta.
 
Terve taasen,täällä on palailtu lomilta ja menkat on jo menneet eli kp6 tällä hetkellä. Mulle on nyt tullu taas tämmönen hälläväliä kausi en jaksa enää niin täysillä yrittää kun ennen. Tulee ku tullakseen jos tulee. Musta tuntuu että töitäkin on niin paljon että hyvä kun miehen kanssa ollaan yhteistä aikaa saatu viettää,paitsi tietysti nyt kun lomilla oltiin. :) Teki ihan hyvää kyl.

Täällä on plussia taas tullu joten onnitteluja :flower: ihania uutisia. :)

JA tietty tädin yllättämille tsemppiä ens kiertoon! =)

 
Kyllä mulla taitaa olla kp 2, viime menkat alkoivat juuri samalla tavalla, eli ekana päivänä tuli vain sellainen pienenpieni "verisuoni" valkovuodon seassa, sitten päivä väliä,ettei tuu mitään ja sitten taas seuraavana aamuna haaleaa verta paperiin.. :/ No tästä ei ole muu kuin suunta ylöspäin. :D Plussatuulia kaikille.. puuuh:whistle:
 

Yhteistyössä