**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan! :wave:



*************** Perjantai 31.4.2009 ****************


MUKANA:

myh......................esikoinen .................kp 3/35 *yk 3
Nennu08...............tyttö 12/07..............kp 4/31 yk9
t 77.......................esikoinen 07............kp 4/28-33 *yk11
Mininalle...............tyttö 09/07...............kp 15/26 *yk6
Lumikuningatar.....tyttö 12/04..............kp 15/30-36 *yk15
vadelmilla.............. poika 12/07............kp 24/30-32*yk2
Donu....................tyttö 11/07..............kp 24/42 yk3
emmy83...........esikoinen 01/09...........kp 24/30
Tigru87.................esikoinen 01/07........kp 25/30 *yk4
maaliskuu..............esikoinen 12/02........kp 27/? yk3
anskuliini1.............esikoinen.................kp 28/? *yk7
London calling........tyttö 05/08..............kp 28/30*yk3
helmari08.............esikoinen 10/08?.......kp 28/28-32*yk1
Ina21....................esikoinen 06/07.......kp 31/28-32 *yk3
krisu......................tyttö 10/07..............kp 32/? *yk3
Zeetah...................poika 12/07.............kp 32/28-36
Annien..................tyttö 08...................kp?





TAUSTAILEMASSA:

Tinkerbelle.........tyttö 06/07
Nemu................poika 07/07
HupuLupu..........poika 05/08
Heinätyttö-07.....tyttö 07/05
iituskainen.........tyttö 07/05
antilo.................tyttö 07/02
riinastiina...........poika 07/08
Rauna....................esikoinen 01/08
love87..................
Shenda81.............tyttö 10/07
Tähtilapsi.................tyttö 06/08
Madeia....................poika 08/07
kristallilapsi04..........poika 09/04
tiitu31......................esikoinen 8 v.
pyrola......................esikoinen 08/06
mmiilia......................poika 11/07
Kiin...........................esikoinen 12/07
LittleKitten................tyttö10/06
Peppipop..................tyttö 09/05
(km 06/08 ja km 09/08)
tinkku82...................esikoinen08/02
cristina......................tyttö /02
kuu-mami...................poika 09/04
aurinkoinen äityli.......tyttö 02/07
Tuulia79....................esikoinen



HAAMUJENGI :


PLUSSANNEET 2009:

Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1), kellopeliappelsiini yk11

Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


PLUSSANNEET 2008:

Joulukuu: Äippis80 (yk4) zuku (yk7), mama84, Piiperö07 (yk3), Hemppu81 (yk5)
Marraskuu: Mammastiina, Veera- (yk1), jouvauva, pikkumuksis (yk2), melluli, sunnuntailapsi (yk 17)
Lokakuu: omppunen (yk2), Elwi (yk4), LumiPyry73 (yk3), cassy (yk4), piku81 (yk1)
Syyskuu: Nasu21, Blondie (yk8), Mamax (yk3), Belladonna
Elokuu: Allusmamma (yk3), Murmeli78, Rusty, JoannaH (yk1), Mami87poika04 (yk), äitikompleksi, Tinjamin (yk1), Joie
Heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2), PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1), emmie
Kesäkuu: Laa, mantana (yk22), peppipop (yk8), marijasu (yk5), iitukka, pilkkis (yk9)
Toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
Huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
Maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
Helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
Tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80


Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287162
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1216497
 
No niin nyt on uusi pino perustettu. Sanokaahan sitten jos (kun) tiedoissa on virheitä tai puutteita.

Heinätyttö-07 voiko tuosta sun nimimerkistä päätellä että esikoisesi on tyttö 07/07? :D

Tädin kohdanneille iso :hug: ja meille kaikille positiivista mieltä yritykseen! :heart:
 
Mulle vois päivittää kierronpituudeksi 28-30, kun tuntuu vaihtelevan kuukausittain.. :whistle:

Huvikseni tein tuossa testin, kun ei ne tädit viel kunnolla ole nassuaan näyttäneet, negahan se, joten... pidetään se kp2 siel listalla.. :whistle:
 
Terveppä terve

Mulla on suuri tunne etten mä ole raskaana..taaskaan.Mä tiedän ettei meille tule sitä pikkukakkosta ikinä :'(

Me mennään seuraavat 2 kiertoa ilman paineita..ei ovistikkuja ollenkaan.Entäs jos ei harrastas seksiä ollenkaan tuliskohan siitä raskaaksi????? :LOL:

Toukokuussa olisi kait se IFV sitten...se pelottaa mua kun se on se viimeinen vaihtoehto....
 
Tossa aiemmin kirjoitin että pienintäkään raskauden oiretta en itseltäni löydä MUTTA eilen mietin kun olen kokoajan väsynyt (se nyt ei kuitenkaan tavallisesta juuri poikkea:)) Ja pissalla ravaan normaalia useammin. Tänään olen pissalla käynyt mielestäni vielä useammin ja hiukan mielestäni "kuumotti".. eilisen ja tämän päivän aikana hengästyn kovin helpolla ja välillä huimaa ja "tärisyttää".. Mietinkin että voisko olla VTI?? En ole kun joskus ehkä lapsena kerran sairastanut mut mut.. nyt mietin et pitäiskö soittaa lääkäriin?
 
Huomenta! Tekasinpa sit testin tänään (kp siis todellakin 3!!). Negaahan se tieten näytti, mutta...
Tein sen, koska menkat alkoivat sunnuntai-iltana, ja kestivät vain sen illan. Eilen tuli vain vähän semmosta rusehtavaa valkovuotoa, juuri samanlaista kuin silloin kun esikkoa aloin odottamaan. Joten päätin ihan varmuudeksi testata. Tosin se oli kaupan rsfu testi, johon en jostain syystä luota täysillä. Perjantaina mennään käymään apteekissa (sinne meiltä matkaa 140km), niin ostan testin, ihan jo siksikin ettei varmasti jäänyt viimeiseksi kerraksi kun testiä tarvin :D

Kiva uus pino :) Ainakin mun kohdalla lily on päivitelly ihan oikein :)
 
Kiitokset Lilylle uudesta pinosta! :flower:

Shenda älä vielä luovu toivosta! Musta tuntuu välillä ihan samalta, vaikka meillä nyt yrityskertoja ei niin hirveän monta vielä olekaan. Esikoinen tuli niin helposti niin jotenkin sitä vaan odotti että kyllä se toinenkin sitten tulee yhtä helposti, mutta eihän niin tietysti käynytkään. Tuntuu kyllä että jotkut tosiaan tulee raskaaksi vaikkei edes harrastais mitään. :hug:

Heinätyttö täällä kanssa yksi kesto väsynyt, mutta laitan sen kevätväsymyksen ja allergian piikkiin.
 
Tämä rouva on vissiin juuri ovuloinut, sen verran oon tuolla gynellä rampannut viime aikoina, että tiedän jo, että tämä tunne tarkoittaa nestettä kohdussa tai sen takana tai jossakin = munasolu on puhjennut jo. Eilen illalla ainakin lapsi sai taas mahdollisuuden, joten saapihan sitä toivoa, vaikka alkaakin tuntua siltä, että ihan sama vaikka pupuilisimme 24/7. :LOL:
 
Mäkin kävin terveystätin luona äsken. Rupes niin älytön huippaamaan yhtäkkiä.
Hb 105. Täti huolestui ja meinasi soitella lääkärillä että mitä mun kanssa. Kerroin että pillerit jätetty pois ja menkat kesti vain sunnuntai-illan. Varmaan käskee mua r-testiinkin joskus.
Nyt äkkiä töihin, olen kohta jo myöhässä.. :ashamed:
 
Hieno uusi pino, Lilylle kiitos!

Shenda vielä ei ole mitään menetetty tämän kierron osalta, koita jaksaa odottaa! Jos ei tässä kierrossa tärppää niin luulenpa että teidänkin suunnitelma jättää kaikki tikut ja muut pois hetkeksi on oikein hyvä.

Mua nauratti kovasti tuo sun vaihtoehtoinen lastensaamistekniikka - ei harrasta ollenkaan seksiä ja hokee ääneen kuinka vauvat on ällöttäviä! Oon ihan varma että se olis kertalaakista selvä juttu, plussaa paukkuis ja siinä olis lääketieteellä ihmettelemistä... :LOL:

Pohdinpa tässä vakaviakin - mulle on kaksi eri erikoislääkäriä sanonut että mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä enemmän psyykkinen stressi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Ja tosiaan tuo Felicitasin lääkäri oli toinen joka kehotti ottamaan lomaa kaikesta tikuttelusta ym. ja "antamaan luonnolle tilaisuuden tehdä rauhassa tehtävänsä". Mun kohdalla ei oo luonto paljon rauhaa saanut, kun oon ollut niin fanaattinen tän koko kuvion kanssa...

Tällaista täällä, pitäisi tehdä jotain jatko-opintojen eteen mutta nuppi on tyhjäkäynnillä. Olkoon näin, ehkä tämä on osa tätä mun uutta lunkkia hippiasennoitumista elämään! Jospa mä annan luonnon tehdä tehtävänsä myös opintojen suhteen, tulevat valmiiksi kun ovat tullakseen :LOL: :LOL: :LOL:

Tää toimii! On heti rennompi olo!
:D
 
blaaah, täällä koko perhe flunssassa, kuume, nuha ja yskää...huoh, onneks Emma jo parempi..

Joo-o, eipä täälläkään oo tärppi olo, kaksi nega testiä takana...eli odotan menkkoja saapuvaks maanantaina...
Ens kiertoon sit onnea...

Kaikille hurjasti voima :hug: joilla nyt tökkii...kyllä se siitä...
 
moikka moi!Uusi pikkukakkosesta haaveilija ilmottautuu joukkoonne! =) Meillä yritystä takana 8kk..Kp:t on tällä hetkellä 35/28 ja perjantaina viimeksi testannut negan,mulla tosiaan ollu säännöllinen kierto 2vuotta.. :/ perjantaina teen toisen testin,jos ei ennen sitä menkat ala. Soittelin jo eilen neuvolaan ja kysyin et mitä teen. Pitää ensi viikolla olla yhteydessä oli perjantain tulos mikä hyvänsä. Sanoi,etteivät vielä ala tutkimaan asiaa kummemmin vaikka yritystä onkin jo melkein sen vuoden takana,kun esikoinen saanut alkunsa luomusti ja yk3.. terkkari vaan lohdutti, että välillä naisilla voi olla kiertoja jolloin ei ovuloi jne..Mut kyllähän sitä alkaa jo miettiä,että miksi ei sitä kakkosta kuulu..:(

:hug: KAikille tädin kohdanneilla ja negan testanneille.
 
Lilylle kitios uudesta hienosta pinosta. :flower: Mä en itsekään ole ihan täysin perilla kp:stäni, joten sentietää sit varmasti kun tulee se vähiten odotettu kp1.

Negan testanneille :hug: ja uudet kuumeilijat tervetuloa :wave:

Täällä ei yhtään oiretta taaskaan suuntaan ei toiseen paitsi että otin tänään sit puolen tunnin päikkärit mitä yleensä en tee. meni eilen hieman myöhään kun käytiin koko perhe kattoon pleijaripeliä, johtuu päikkärit varmaan siitä. Huomenna pitäis mennä yöksi taas töihin.

Hain sit AMKhon jotta sais tutkinnon suoritettua loppuun. Saa nähdä pääsenkö sinne. Olis tosi hienoa jos sais sen tutkinnon käytyä loppuun. Nykysesä työpaikassa ei näköjään mahdollisuuksia kokoaikaseen vakinaiseen työhön, joten se on sit parempi jos kouluun pääsis. Täytyy nyt alkaa iltapuuhiiin. Tytöllä aikanen nousu huomenna tarhaan.
 
Taalla vika viikko tata kiertoa menossa, ellei kierto sitten veny. Kauheasti valkkaria ollut, housut nyt pari paivaa ihan markana. mitaan varsinaisia raskausoireita ei kuitenkaan ole, joten en jaksa kauheasti innostua. Flunssakin paalla.

Onko taalla kenellakaan lupaavaa loppukiertoa menossa?
 
:hug: :hug: Kaikille pettyneille. Musta on oikeesti alkanut tuntumaan, että tuleekohan meillekkään sitä niin toivottua kakkosta, esikoinen kun tuli laakista puolivahingossa. :whistle:
Noh, vastahan mennään yk3, mutta luulin toisenkin tulevan yhtä helposti, nuori ja hölmö kun olen. :/ Eiii naiset masennuta, kohti uutta mahdollisuutta vaan. :D
 
Täällä ollaan :wave: :D

Kiitos lilylle päivitys vastuun ottamisesta :flower:

Täällä rupeis tärppi päivät olemaan :whistle: täytyis siis vissiin jotain tehrä :eek:
No,kyllä sitä eilen illal tuli peittoja heiluteltuu,kun pakko oli ;)
Josko tänään tai huomenna taas sitten jaksais,saas nährä...

Shendalle ja muille tarvitseville :hug:

Aamupuurolle ja sitten kerhoilemaan..enää 3,5viikkoa ja työt kutsuu,apuaaaaaa!!!!
 
Moiks, mä nyt sit aloitin eilen ne Terolutit, eipä se tilanne oleellisesti marraskuusta oo muuttunut, ja mulle ne on määrätty, joten ei niistä mun logiikan mukaan voi olla haittaakaan.

Eipä tänne mitään uutta, limat loppui eilen päivällä kuin seinään, ja täytyy sanoa, että huokasin helpotuksesta, ettei enää tarvinnut väkisin pupuilla! Jee! Loppukuu seksiä vain jos haluaa! :D
 
Kellis toi on niin sööttiä kun sä aina merkkailet :D Se on sun tavaramerkki ;)

Kyllä sitä kaikenlaista tapahtuu puolen vuoden aikana. En olisi sitä päivää uskonut näkeväni että himotikuttaja-Stinkkis heittää tikut palmujen yli Norjaan ja heittäytyy hippimieliseen olomuotoon akupiikit vatsassa tököttäen ja varpaat vyöhyketerapeutin hellässä hoivassa...

Jotakin muutosta on täytynyt korvien välissä tapahtua. Toivon vaan kovasti että tämä muutos on myönteistä kehitystä eikä patologista taantumaa :LOL: :LOL:

Oli miten oli, nyt on helpompi olla. Ei ahista enää läheskään niin paljon. Olisinkohan mä oikeasti taklaamassa tätä 30-kriisiä? Ryömimässä tunnelin toisesta päästä mustelmilla, pölyyntyneenä ja hämmentyneenä mutta hengissä?

Taidan korkata illalla shampanjan. Varmuuden vuoksi.
:D
 

Yhteistyössä