**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Heipsan kaikille!

Tervetuloa TuulenViemä!

Stinkkis kerro sitten jos tuo asenne toimii niiden opiskeluidenkin suhteen niin otan saman linjan :LOL:

).( Ei niin sitten mitään uutta. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. Nälkä, jano ja väsy, siinä kaikki. Huomenna pitäis ilmeisesti tädin hurauttaa paikalle, jos nyt sitten on taas suurinpiirtein normaali kierto.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille jännäilijöille :)

 
Kuule saini pakko heti vastata: niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, sain eilen ihan huomaamattani erään rästissä olleen kirjallisen tehtävän tehtyä, ja jopa niin että tuo pikkuneiti touhotti jaloissa koko sen ajan! Eli jollakin ihmeen tavalla tää filosofia skulaa!

:D
 
Heippa kaikille! :)

Minua ei ole näkynyt täällä vähään aikaan, koska esikoiseni yllättävä sairastuminen on vienyt voimiani sen verran paljon, etten ole oikein jaksanut vauvajuttuja miettiä.

Reilu viikko sitten saamani hailakka plussa osoittautui sitten lopulta ihan oikeaksi plussaksi. Tänään sain jo ihan kunnon viivan näkyviin. =) Tammikuinen keskenmeno on kuitenkin sen verran tuoreessa muistissa, että kamalasti tästä raskaudesta ei vielä uskalla iloita. Ja jos vain sopii, niin jään tänne taustailemaan mukavaan porukkaanne vielä joksikin aikaa?

Hirmuisesti onnea kaikille muillekin plussanneille! :flower: :heart: Toivotaan, että pienokaisemme pysyvät matkassa mukana.

Ja kaikille pettymyksen kohdanneille lähetän isot voimahalit. :hug: Tiedän kyllä miten kamala pettymys se on, kun täti lopulta tulee kylään kahden viikon intensiivisen jännäyksen ja odottelun jälkeen.

Tinkerbelle, olen todella harmissani, että jouduit kohtaamaan pettymyksen. :hug: Toivoin niin kovasti sulle plussaa. On ollut kuitenkin ihana huomata, miten positiivisesti katsot tulevaan. Kunpa sitä itsekin pystyisi olemaan noin vahva aina tarpeen tullen... :)
 
tinbe: (ent. tinkerbelle, stinkkis, uudet kuviot, uus nimi :)) :) ihana kuulla et sulla mieli korkeemmalla! :heart: toi mun merkkailu-juttu on vaan ihan sitä et teen itelleni merkin mihin asti oon lukenu jos en muuta kirjottele.. helpompi sit seuraavalla kerralla ku ei tarvii plärätä miljoonaa sivua ja juttua uudelleen läpi.. :LOL:



(.(
:attn: tänään kaks viivaa ovistikussa!! jeij!! :attn: :LOL: mä ku ajattelin etten ehkä ovuloi ollenkaan.. (tai no eihän tuostakaan vielä satavarma voi olla) tosin toinen viiva vielä aavistuksen haaleempi, mut saa nähä nyt miten se siitä vielä muuttuu.. eilen ei tosiaan toisen viivan kohdalla minkäänlaista väriäkään.. tikutan kyl niin kauan ku se häviää kokonaan.. kattoo nyt millä kp:llä vahvin.. tosin lämmöistä päätellen ovis vois ollaki nyt ihan käsillä ku tänä aamuna oli notkahtaneet ihan reilusti normaalia alemmas.. saa nähä miten huomenaamulla mut se on varma et tässä talossa pannaan peitot heilumaan tänä iltana, vaikka väkisin.. :LOL:
 
Snow Leopard onnittelut plussasta ja toivotaan tosiaan että pieni pysyy mukana matkassa!

Kellis onnittelut ovisplussasta!

Stinkkis pitäis varmaan itsekin koittaa. Mulla on vaan niin paljon luettavaa ja aiheet vaatii kunnon keskittymistä että ymmärrän ne vieraalla kielellä ettei ehkä onnistu jos tuo meidän riiviö hyörii jaloissa ja kerjää vähän väliä syliin tai muuten huomiota. Mutta yrittänyttähän ei laiteta eli eikun testaamaan vaikka huomenna :)



 
mutta hyvillä mielin ku oon kauheassa flunssassa, ja ovis tais olla myöhempään mitä luulin, eli pupuiltiin ihan väärään aikaan(liian aikasin)...

Niin juu ja mulla on tänään synttärit... :xmas:

Eli innolla yk2...ja tällä kertaa pitää kyllä katsoa ettei ennen kp13 pupuilla...mutta katsoo nyt, ei me siis tekemällä toista tehdä...kututuntumalla...:LOL:
Naurattaa vaan ku tiedän että tämän yk jännäilyt jännäilen töissä...kun töihin palaan 11.4..
 
Sydänkäpynen: Ihanaa, kun oot haaveilemassa toisesta! :heart: Toivottavasti tärppää pian! :hug:
Ja hyvää Syntymäpäivää! :flower: Sulla on aivan mahtava syntymäpäivä, koska meidän esikoinen täyttää tänään 5 vuotta! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Sydänkäpynen: Ihanaa, kun oot haaveilemassa toisesta! :heart: Toivottavasti tärppää pian! :hug:
Ja hyvää Syntymäpäivää! :flower: Sulla on aivan mahtava syntymäpäivä, koska meidän esikoinen täyttää tänään 5 vuotta! :heart:
Moikkelis, juu, kiitos, mihin aikaan hän on syntyny, Oon nimittäin syntyny klo23.50, eli kymmen vaille 13päivää.. :LOL:
 
Onnea täältäkin Snow Leopard plussasta :flower: ja Sydänkäpyselle synttärionnittelut :flower:

Täällä kp11 menossa eli ovista odotellaan, jos se nyt saapuis! Mä sanoinkin jo miehelle kuun alussa et nyt kyllä heilutellaan peittoja vähintään joka toinen päivä tässä kierrossa niin kauan et täti tulee kylään tai sitten saisin sen kauan odotetun plussan, mutta tärppää sitten jos tärppää. Tikutella en aio, se saa vain hermostuneeksi. Mutta kyllä kuukausi tuntuukin aina pitkältä kun näitä vauvajuttuja rupee miettimään. Muuten kyllä tuon esikon kanssa aika lentää siivillä =)
 
pikaisesti käymässä, ei mitään uutta menkat päällä ja odotus on kova, että ne piean loppuisivat ja päästäisiin asiaan.. :D Uudet tikut tilasin eilen,21kpl, eiköhän ne jonkun aikaa riitä.. :whistle:

Sydänkäpynen Synttäri onnittelut. :flower: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Sydänkäpynen: Ihanaa, kun oot haaveilemassa toisesta! :heart: Toivottavasti tärppää pian! :hug:
Ja hyvää Syntymäpäivää! :flower: Sulla on aivan mahtava syntymäpäivä, koska meidän esikoinen täyttää tänään 5 vuotta! :heart:
Moikkelis, juu, kiitos, mihin aikaan hän on syntyny, Oon nimittäin syntyny klo23.50, eli kymmen vaille 13päivää.. :LOL:
Neiti syntyi klo 15.25 :heart:
 
Herttinen sentäs,oltiin tiputtu kakkos sivulle :eek:

Täällä mietitään joko ovis oli vai onko tulossa?! Alavatsa kipuja ollu koko viikon,mutta mitään vuotoja ei..voiko olla ovis ilman valkovuotoja????

Ihanaa se on perjantai ja mukava v.loppu tiedossa :D
 
Moikkelis! Täällä käytiin tänään siellä munatorvien aukiolotutkimuksessa ja torvet on auki! :D Jotain häikkää kuitenkin on kun ei raskaaksi tule ja se liittyy ilmeisesti mun pco:hon. Mutta mutta,ultrassa näkyi vasemmassa munasarjassa 15mm folli vaikka tänään on vasta kp10! =) ihanaa,mahikset on raskautua luomusti :D Mutta koitetaan nyt pitää jalat maassa ja mennä tää kierto hissukseen. Mutta selkeitä oireita on kyl ollu tuo nipistely tuolla vasemmalla puolella vatsaa. Täytyy hyödyntää nyt tuota miehen siittämisintoa oikein kunnolla. ;) Kahtotaan kahtotaan :)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! :D :wave:
 
Oli pakko tulla pelastamaan meidät kakkossivulta!

Uusille tervetuloa!

L-K halit - varaapa aikaa lääkärille ja labraan niin saatte ainakin nuo hormoni- ja muut selvitykset. Jos ei mitään vikaa löydy niin voinette vielä yrittää rauhassa luomuna!

Tinjamin hieno uutinen tuo SSG:n tulos. Sehän myös voi edesauttaa raskautta tuo tutkimus!

Kävin torstaina vyöhyketerapiassa. Se oli I-HA-NAAAAAA!!!!!!!!! Kerroin hänelle kriiseilystäni ja raskautumisen vaikeudesta ja hän oli tosi ihana, sanoi keskittyvänsä hoidossa nyt erityisesti gynegologisiin alueisiin. Vyöhyketerapeutti kuvasi, kuinka vatsan ja lantion syvät lihakset voivat joskus olla niin pingottuneet, että sisäelinten kuten munasarjojen ja -torvien toiminta voi vaikeutua mekaanisesti (kuten mm. endometrioosissa!).

Tunsin hoidon aikana tuntemuksia munasarjojen kohdalla, ja kysyin mielenkiinnosta mitä kohtaa hän juuri sillä hetkellä hoitaa. Hän totesi "oikeanpuoleista munasarjaa"! Olin pudota laverilta, niin se vaan tuokin hoito näyttää toimivan. Olen tuon hoitokerran jälkeen ollut todella hyväntuulinen ja nukkunut aivan tukkina. Olen niin tyytyväinen että varasin uuden hoidon heti ensi viikoksi, sovittiin että käyn sarjana 3-5 kertaa.

Suosittelen!! :heart:

 

Yhteistyössä