**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

mitä ihmettä. Bongasinkohan oviksen?? :O torstai-perjantai jyskytti kivasti kihelmöiden oikeanpuoleista munasarjaa, ja oltiipa sitten torstai-perjantai välisenä yönä peitonheilutus hommissa.. Nyt tänään alko limat. Ihmettelinkin kun eilen oli olo niinku ois ollu pientä lämpöä? Siis semmonen niinku ois pää turta ja tulikuuma. Mutta se meni ohi kun nukkui aamuun saakka.

oho..anteeksi tais tulla koko pötkö isolla.. :( hankalaa vielä käyttää tätä uutta kirjotus sydeemiä.

Asiahan nähdään siis n. 2-3 viikon päästä jos ei ala vuotaan,ja pitää testailla että miten on käynyt..

KYSYMYS tärkeä.. jos olisikin käynyt niin, että nyt raskautuisin, niin kun minulla on 25.pv tätäkuuta gyne aika.. huomaisiko hän että jotain on tapahtunut? :O <-- en oo yhtään vajaa..
*nolottaa* :headwall::rolleyes:
 
***********Sunnuntai 17.10.2010**************

MUKANA:

Collins....................tyttö 12/06...................kp 53/27 *yk2
MonalizaQ...............poika 08/09.................kp 52/28 *yk2
Annemari................tyttö 07........................kp 42/? *yk 1
iines83.................. poika 10/09...................kp 35/26-32 *yk3
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 33/32 yk 3
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 26/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09.....................kp 26/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08.................. kp 26/36 *yk 2
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.................... kp 25/24-28 *yk 3
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 24/29-34 *yk2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 23/26-32 *yk 6
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 23/30-40*yk 8
Milja-85..................poika 12/08.................. kp 22/30-31 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08..................kp 22/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 19/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05..................kp 18/30 *yk 3
Tinttu.....................poika 11/08..................kp 15/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08.............kp 14/27-28 *yk 13
Kinkula....................poika 09/09..................kp 13/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06..................kp 12/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08....................kp 8/28-30 *yk2
skorpioni07.............poika 06/08..................kp 2/31 *yk 2
LocoKako................esikoinen 11/09.............kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ............kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Vouhis....................poika 01/03

HAAMUILIJAT:
heidi-80..................poika 08/08.................kp 44/28-30 *yk 3
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 35/30 *yk 2

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu:neito84 (yk4),Bretagne (yk3), Nepsus (yk2) Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Taas onnitteluja plussanneille :heart:

Tuossa oli aiemmin galluppia että miten toimii "normaalista poikkeavasti" nyt kun toivoo raskautuvansa. Itelläni on just sellasia normaaleja juttuja eli muutamat (ryyppy)juhlat oon jättäny väliin kun odottaa testipäiviä, ei halua riskeerata mitään. Ja nyt kun pojan flunssa tässä loppuviikolla tarttui muhun niin en uskaltanut ottaa Buranaa, vaan panadolia vetäsin. Sitten vitamiineja tulee tosiaan popsittua säännöllisemmin ja ehkä vähän katson mitä syön :popcorn: Ai niin ja selvästi on tietenkin vaakamamboa ajoitettu tuohon oviksen tienoille.

Jaa-a, enpä tiedä kuinka käy tämän kierron : / Olis niin kiva plussata. Muita raskausoireita en oo tällä kertaa kehitellyt kun paineen alavatsaan. :headwall: Ja kaikkihan me tiedämme että se kuuluu myös menkkaoireisin... Pöh! Ajattelin malttaa mieleni perjantaihin asti ja ihan tosissaan odottaa että menkat on myöhässä, ettei tuu liian aikaisin taas testattua. :rolleyes:
 
Hannaliina onpa totta totisesti outoa tuommoinen :confused: Toivottavasti oli vain viallinen testi kyseessä!

DD kyllä mä voin taustailla sen hetken että tiedän missä kohdassa kiertoa menen. Toivon ettei nyt Murphyn lain mukaisesti kierto heitä häränpyllyä pillereiden lopettamisen kanssa, kun tähän asti taukoilut pillereistä eivät ole kiertoa sen kummemmin pitkittäneet.

Puuh, yllättäen on mielessä pieleen mennyt synnytys ja pelot palasivat, mutta ei se pelkokaan kyllä vauvakuumeeseen ole vaikuttanut :whistle:
 
Heippa kaikille täältä taustalta, nyt voisin DD hypätä takaisin pinoon, sillä täti kurvasi eilen paikalle ja sain varmistuksen kierrostani eli nyt kp 2/31 ja tästä lähtee käyntiin yk 2, toiveissa meillä toinen lapsi 2v4kk erityislapsen kaveriksi. Ja kierukka lähti siis 1.9. ja syyskuun sekavan vuotoilun takia en ollut selvillä kierrosta, mutta nyt siis ainakin tuntuu, että kierto olisi se mulle aika tyypillinen 31 päivää. Aloitin kierukan poiston yhteydessä lääkärin kirjoittaman kuurin foolihappoa, koska meillä esikoisella on rakennepoikkeama aivoissa, joka on saanut alkunsa noin rv 5 ja foolihappo on oikeastaan ainut vitamiini, mikä vaikuttaa siinä vaiheessa keskushermoston muodostumiseen alkiolla. Foolihapon lisäksi otan raskausmonivitamiinia lähinnä turvatakseni D-vitamiinin ja raudansaannin ja alkoholia en ole ottanut syyskuun jälkeen.
 
Nyt vaan omaa napaa... :ashamed:

Täällä dpo12 vaihtuikin sitten heti aamusta tätipunaisen vierailuun... Eli nyt lähti yk4 kp1/32-34? käyntiin. :( Niin vaan taas ne menkat tuli kaksi päivää viimeisen Terolutin jälkeen. Ilman Teroja mun luteaaliaika jäisi tämän perusteella kyllä edelleen aivan liian lyhyeksi. Terothan sainkin juuri tuon takia, koska mulla tuli menkat JO dop5! Niin ja ne kierrot... Ne oli ennen esikoista 37-86 päivää ja nytkin näyttää siltä, ettei kovin lyhyitä kiertoja ole tarjolla. Tässä kierrossa bongasin oviksen kp22. Saas nähä koska tää mun kroppaa alkaa kunnolla pelittämään... Enkä halusi aloittaa Teroja ennen ku oon bongannu oviksen, koska Terojen aikana ei enää ovuloi. Noh. ei kai tässä muu auta, kun pää pystyyn ja uuteen nousuun! Jos jotain positiivista haluaa tästä hakea, niin onneks sentään mun menkat on aina ollu aika niukat ja vähäkestoiset, max. 4 päivää. Toivottavasti se ei kuitenkaan vaikuta raskautumiseen!
 
Pahoittelut tatien vierailuista :( Lahettakaa tanne! :headwall:

Mina syon foolihappotabletteja tai ainakin yritan muistaa napata paivittain. Sitten jos joskus plussaan niin alan taas syomaan raskausvitamiineja. Taallapain suositellaan tuon foolihapon ottamista ja kasketaan aloittamaan oliko se 1kk vai 2kk ennen kuin aloittaa yrittamaan, jotta varastot tulee tayteen. Alkoholia en ole maistanut kahteen vuoteen, viime viikolla ostin pikkupullon (lasillisen) valkoviinia ja joku kaunis ilta meinasin nauttia sen kun poika on mennyt nukkumaan. Juhlistan imetyksen lopettamista :D
 
Mut voi laittaa listan hännille, tänään alkoi menkat :headwall:..mä jo toivoin, mut oli näköjään vaan megakierto. Liekö stressi syynä...? Voi masennus.. eli tänään 1/27-30 ja yk 4. :'(

Pahoittelut muille tädin kohdanneille.
 
Hei taas!

Ensiksikin, pahoittelut tädin kohdanneille ja mega halit:hug: heidi-80 :hug: Tuo on niiiin inhottavaa, kun on jo melkein varma että on tärpänny ja sit ei ookkaan:(

Minä oon tässä kierrossa lipittäny greippimehua litra tolkulla ja ehkäpä sen + ovistikkujen ansiosta saatoin huomata millon mulla oli ovis (jos se nyt oli ovis..). Toivottavasti heiluteltiin peittoja oikeeseen aikaan, ja ennenkaikkea että se tuottaisi tulosta :) Nyt sitten vaan ootellaan..
 
Voi surku kaikkia joilla alko menkat :(

Mä toivon, että mulla oli ovis tässä kun ajoitus ainakin olis ollut aika hyvä:) Senhän näkee. Mies lähtee huomenna työmatkalle ja on siellä keskiviikkoon asti:( Harvoin niillä on työmatkoja, mutta yleensä näin syys/hiihtoloma aikaan just tämmönen kolmen päivän juttu. Että itsekseni täällä sitten tytön kanssa. Tytöllä oli muuten korvatulehdus, se oli 6 päivää kuumeessa. Nyt alkaa onneks helpottaa. Onko muilla lapset pysynyt terveenä?
 
:hug: tädin kohdanneille !

Kukkaiskeiju: Meillä kans esikoinen ke-pe tosi korkees kuumees, ja nyt sit puhjennyt kauhea yskä ! Itsellä myös kamala flunssa :snotty:

Tänne ei muuten mitään ihmeempiä, ovista odotellessa .. ;)
 
***********Maanantai 17.10.2010**************

MUKANA:

Collins....................tyttö 12/06...................kp 54/27 *yk2
MonalizaQ...............poika 08/09.................kp 53/28 *yk2
Annemari................tyttö 07........................kp 43/? *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 34/32 yk 3
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 27/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09.....................kp 27/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08.................. kp 27/36 *yk 2
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.................... kp 26/24-28 *yk 3
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 25/29-34 *yk2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 24/26-32 *yk 6
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 24/30-40*yk 8
Milja-85..................poika 12/08.................. kp 23/30-31 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08..................kp 23/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 20/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05..................kp 19/30 *yk 3
Tinttu.....................poika 11/08..................kp 16/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08.............kp 15/27-28 *yk 13
Kinkula....................poika 09/09..................kp 14/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06..................kp 13/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08....................kp 9/28-30 *yk2
skorpioni07.............poika 06/08..................kp 3/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08..................kp 2/27-30 ja yk 4.
iines83.................. poika 10/09..................kp 2/32-34 *yk 4
LocoKako................esikoinen 11/09.............kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ............kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Vouhis....................poika 01/03

HAAMUILIJAT:
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 35/30 *yk 2

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu:neito84 (yk4),Bretagne (yk3), Nepsus (yk2) Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Brianna. Mukava kun joku osaa ja viitsii listaa päivitellä!

Meillä esikoinen on ollut aika terveenä, nyt siis ikää reilu vuosi. Pari flunssaa ja yksi korvatulehdus tähän mennessä, korvatulehdus ainoa johon tuli antibiootit ja nekin vähän varmuuden vuoksi kun on kuulo-ongelmia suvussa, niin ei jääty odottelemaan yhtään. Onneksi ei tullut mitään kierrettä! Meillä on kyllä eläimiä ja kaikenlaista bakteerialtistusta poika saa jatkuvasti kun niiden kanssa puljaa ja pihalla viihdymme myös paljon. Milloin on pojalla heinää suussa, milloin multaa tai koirien pallo. Eilen yllätti ja meni juomaan koirien vesikupista, tosi hienosti osasi sieltä imuttaa hörpyt- voi yäk :D

(.) ei ovista näkyvissä :/.. ainoan kerran tuli haamujen haamu sillon olikos kp10 vai 11, ja sen jälkeen ihan negaa. Voi vittu! Anteeksi rumasana. Millä mä saan tahdonlujuutta että lopttaisin pojan imetyksen? Nyt on allergioiden puolesta ruokavaliokin mallillaan eli voisi lopettaa imetyksen ja silti saisi kaiken mitä tarvitsee.. en vain henno en sitten millään. Pari päivää sitten päätin ettei enää tissitellä herätessä, eli kaksi kertaa/pv putosi siitä pois samantien. Jäljellä päiväunille ja yöunille menemis-tissi ja sitten yöllä yksi tai kaksi kertaa. Onhan sitä siinäkin vuosikkaalle..
 
kinkula: Tsemppia imetyksen lopettamiseen!!! Itse lopetin imettamisen kokonaan vajaat 3vk sitten kun poika oli vajaat 14kk. Mullakin puuttui tuo tahdonlujuus, oli tarkoitus lopettaa aiemmin, viim kun poika oli 12kk. Luulin tosiaan etta tulee kamala taistelu, koska poika piti minua kavelevana tuttinaan. Enka jotenkin halunnut sita taistelua. Ennen kun aloin lopettelemaan poika sai tissia viela ainakin 2 krt paivalla ennen paikkareita ja younia ja sitten yolla herasi min. 2 kertaa, usein 3-4 krt. Oli aina tottunut saamaan tissia unille mennessa tai jos herasi kesken unien. Luulin, etta varsinkin yolla tulee kamala huutotaistelu, mutta ei. Poika nukkuu minun vieressa ja eika ollut kovin kummissaan kun sita tissia ei tullutkaan. Lopetin eka alkuyon syotot tai siis paatin ettei tissia tule ennen klo 3 aamulla. Toisena yona poika ei kitissytkaan kolmelta (kaantyili vaan) joten syotin vasta kuudelta. Muutaman yon syotin kerran yossa sillon kuuden maissa ja sitten kun tissit tottu vahetyneeseen tarpeeseen niin en antanut tissia yolla ollenkaan. Ja jo se yhteen syottoon vahentaminen paransi pojan younet ja kun lopetin yoimetyksen niin poika nukkuu joskus koko yonkin putkeen. Taisi pari ekaa yota etsia tissia pari kertaa jossain vaiheessa ja vahan kitista, mutta ei se kitina mitaan kamalaa ollut ja kohta meni takasin unille. Teeskentelin vain nukkuvani :D Sitten parin paivan kuluttua lopetin iltaimetyksen ennen nukkumaanmenoa, koska silloin poika oli vasynyt ja ajattelin etta se on helpompi lopettaa kuin ennen paikkareita. Ei kitissyt yhtaan. Ja parin paivan kuluttua en imettanyt ennen paikkareita. Eika se poika sita tissia kaivannut ihmeemmin silloinkaan. Minulla toimii hyvin tuo "aiti nukkuu" tekniikka. Mutta jos ei lapsonen nuku vieressa niin en tieda sitten miten kavisi. Itselleni oli varmasti haikeampaa tuo lopettaminen, poju tuntui aina niin pienelta vauvalta siina sylissa ollessa :'(
 
Heidi :hug:

Hannaliina oliko testit yhtä herkkiä?

Kiitos kaikille ihanista kesä/syysvauvamuisteloista! Piristi mieltä. Ehkä viime kesän helteiden aikainen munuaisaltaantulehdus ja sairaalareissu painavat muistissa. Sekä se että olin niin väsynyt esikoisen vauva-aikana. Kesällä haluan tosiaan olla aktiivinen ja harrastaa, reissata ja kyläillä ym. Mutta kai se on turha murehtia tulevaa? Eihän tässä vielä olla edes raskaana.

Imetin esikoista n.14kk eikä häntä tarvinnut vieroittaa, lopetti pikkuhiljaa ihan itsekseen. Itsestä tuntui haikealta ja sain vinkin syöttää velliä tuttipullosta kerran päivässä. Kaappasin esikoisen kainaloon ja yleensä rauhoittui siihen kivasti. Nämä yhteiset vellittelyhetket korvasivat sitten jonkin aikaa imetyksen aikaiset rauhoittumishetket. Tsemppiä vieroitukseen!

Viikonloppuna kävimme koko perheen voimin Linnanmäen valokarnevaaleilla. Mennessäni laitteisiin, joita ei suositeltu raskaana oleville, käväisi mielessä pitääkö niitä välttää jo kun yrittää raskautua, ei siis tiedä varmasti onko raskaana vai ei. Taitaa olla hätävarjelunliioittelua?

Buranasta tai siis ibuprofeenista en edes tiennyt, söin sitä ihan huolettomasti koko kesän. Sain mm. päivystyksessä 800mg Buranan virtsatietulehduksen/munuaisaltaantulehduksen aiheuttamaan selkäkipuun ja kuumeeseen. Oliko se niin että se saattaa estää kiinnittymisen vaiko kenties koko ovulaation? Olen mielestäni lukenut molempia versiota sen haitallisuudesta.

Viiniä olen nauttinut edelleen. En juo humalaa, vaan nautin mausta. Ruoan kanssa se on erityisen hyvää. Koko kesän välttelin alkoholia, yhdet häätkin istuin kuivin suin. En olisi silloinkaan mitään kännejä halunnut, mutta olisin voinut ruoan kanssa juoda muutaman lasillisen. Suoraan sanottuna en jaksa enää pingottaa. Lievästi masentaa tämä tilanne, pelkään etten raskaudu ollenkaan.

Rinnat ovat todella kipeät. Eilen huvikseni tarkistin tuleeko maitoa, tuntuvat niin raskailta ja kummallisilta, vähän kuin imettäessä. No toisesta tissistä tuli pienenpieni tippa maitoa! En edelleenkään usko olevani raskaana, joten ensimmäinen reaktio oli säikähdys: onko minulla syöpä! Onko se edes mikään oire syövälle? Se oli kuitenkin ihan ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
Imetyksen lopettaminen oli vaikeaa täälläkin...
Tyttö taisi olla reilu vuoden kun vihdoin päästiin tissistä irti. Ensin lopetin yötissittelyt kerralla ja huutoa riitti kolme yötä, tutti auttoi kyllä jonkin verran.
Päivisin likka otti imuja aina kun harmitti vielä monta kuukautta varsinaisen imetyksen loputtua, vieläkin (15kk) kaivelee tissiä esiin ja saattaa nännistä imaista ja nauraa sitten päälle.

Tsemppiä imetyksen lopetukseen, se taitaa loppujen lopuksi olla meille äideille vaikeampaa kuin vauvoille. =)

Buranasta olen kuullut että se estää ovulaation, siitä en tiedä onko totta mutta buranaa en enään syö.

Kipeenä oltiin meilläkin pitkään, kova nuha ja tiukassa oli keuhkoputkentulehdiskin, lähti vasta toisella antibiootilla, pikkusen oli yskääkin mutta onneksi ollaan nyt terveitä. Muuten onkon muiden muksuilla vakuutusta? Meillä se on ollut tarpeen, putket on korviin laitettu ja lääkärikäyntejä on tulehduskierteen takia useampi takana.

Mikäs on Hannaliinan tilanne?
 
Moi!Täti kurvas la:na paikalle ja täällä yritetään toipua taas pettymyksestä.
Oon päättänyt siirtyä taustailijoihin etten ajattelisi niin intensiivisesti vauva-asioita. Muutenkin oon pääasiassa ehtiny vain lukea teidän kuulumisianne enkä juurikaan itse kirjoitella mitään joten taustailu sopii mulle.
 
Ninnu-liini :hug:

Olen lopettanut imettämisen jo yli 2 vuotta sitten. Maitoa tuli puristaessa lopetuksen jälkeen usean kuukauden ajan. Toisinaan, aika harvoin tosin, huvikseni kokeilen tuleeko rinnoista mitään. Lähinnä kokeilen, jos rinnat tuntuvat oudoilta. En muista koska olen viimeksi kokeillut, mutta mitään ei ole tullut pitkään aikaan, varmaan pariin vuoteen. Hämmentävää. Yritän olla stressaamatta. Jos kuukautisten jälkeen vielä tulee, otan yhteyttä lääkäriin. Onko muilla tullut maitoa vaikka ei imetä?
 
Kyllä v-tuttaa..:headwall:tänään dpo 10 ja nega testattu..viime kierrossa sain jo haamun dpo9 joka oli siis se kemiallinen..eli ei tullu tärppii tässä kierrossa. Oon sitä mieltä, että jos testasin nyt samalla testillä ku viime kierrossakin( 10mIu herkällä testillä ) ni pitäs näyttää jo mahollinen raskaus..koska viime kierrossakin näytti samoilla kieropäivillä:headwall:kiukuttaa vaan nyt taas vaihteeks..
 
Imetyksestä + maidon tulo vieläkin: Lopetin imettämisen neidin olleen 8kk ja nyt tyttö 2v5kk ja mulla tulee vieläkin vähän maitoa, tai sellasta paksumpaa "maitoa" jos puristaa.
Että onkohan se normaalia? :D :O

Mulla tuli taas eilen ( niinkun viime kierrossa ) vähä sellasta rusehtavaa vuotoa, siis tosi tosi vähän ehkä pienen kolikon verran. En tikuta oviksia, joten en tiedä olisko nyt jo ovis ( tuskin koska vasta kp 10/28-30 ), vai mistähän johtuu. Ei oo ennen tullut, vasta sen kesken menon jälkeen eilen ja sit viime kierrossa.

Tyty86: :hug:
 
Hei,

Kirjoittelin täällä kesällä, kunnes plussasin. Ilahduttavan paljon on väki vaihtunut!

Tulin käymään täällä, koska olisi mukavaa saada lisää kirjoittajia tuonne toista lasta odottavien kolmikymppisten pinoon. Eli tervetuloa mukaan! Ikä ei ole este! :) Itse valitsin tuon palstan, koska aika ei riitä kuukausipinon seuraamiseen ja on mukavaa, kun muillakin on jo lapsi.

Plussaonnea kaikille!
 
Tyty86 ja Ninnu-liini voi ei :hug: voimia oikein kovasti!

Pössi kyllähän täällä kovasti koitetaan päästä seuraavaan pinoon :wave:

DD mulla ei ainakaan tullut maitoa imetyksen lopettamisen jälkeen, tosin mun piti lopettaa lääkityksen takia imetys jo kun poitsu oli 5.5kk...

).( täällä odottelen tätiä kuumeisesti. Pillerithän lopetin edellisestä kierrosta ja nyt on siis eka luomu menossa. Eilen olisi pitänyt tädin tulla pillerikierron mukaan, mutta jos on oma kierto niin vasta ensi viikon ma:na. Jännittää kamalasti vaikkei periaatteessa pitäisi olla mahdollistakaan että nyt olisi jo voinut tärpätä. Odottavan aika on vaan niin pitkä.
 

Yhteistyössä