**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

**********Sunnuntai 21.11.2010**************

MUKANA:

iines83.................. poika 10/09.................. kp 36/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 35/30 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 22/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 22/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 22/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 19/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 18/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 18/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 18/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 18/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 17/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 16/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 14/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 8/27-31 *yk 2
minttumi................esikoinen 10/09..............kp 8/25 *yk1.
dada......................tyttö 09/09.................... kp 7/35(-40)
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 6/28 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 3/27-34 *yk 5
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 2/30 *yk 4


vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?
Kristiina81...............poika 11/08.................

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09
Tinker_..................esikoinen 05/08
waaka....................esikoinen 09/08

HAAMUILIJAT:
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 28/32 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Hemari Fertility friend näyttää keskiviikolle oviksen enkä saa sitä muutettua...noh torstaina testeillä se mahd plussa joten pe dpo0 ja nyt siis dpo2..

Kristiina siirsin sinut tuohon alemmas,tule ilmoittelemaan kun nostelen takaisin =) kyllä on pitkä kierto sulla :O
 
Aika outoa jiimii, toi et FF näyttää tolla tavalla... no, ehkä kannattaa luottaa kuitenkin nyt siihen testiin ja et ovis oli pe.

salaisiahaaveita: Meillä sama tilanne, et eskoinen ei pysy pystyssä tuolla hangessa ja kiukkuaa sitten koko ajan kun kaatuu eikä pääse ylös. Olis niin kiva tuolla mönkiä mutta ei me kauaa voida olla ettei tyttö saa ihan kamalaa raivokohtausta :)
 
No nyt aloitin sen panikoimisen, et tää menee kesken kun oon ollu jo viikon kipeenä ja koko ajan vaan huononee. Ekassakin raskaudessa olin aluksi ihan kipeä, vatsataudissa nimittän. Nyt on ihan karsee kurkkukipu ja yskä ja eilen alko nuha. Voi itku sentään!
 
suloista sunnuntaita!

Mä en tiedä aiheuttaako tää greippimehu tän mutta mulla on maanantaista lähtien (kp13) sellasta ovistyyppistä venyvää limaa.tais olla yks päivä välissä että oli vähän kuivempaa.. Eilenkin (kp18) oikein super venyvää... Ota tästä nyt sit selvää,en yhtään tiedä koska ovis on ollut!Täytyy vaan toivoa että olis ollut simppoja paikalla,aika hyvin tossa nyt ollaan joka toinen päivä pupuiltu. Ja voihan se olla ettei ees oo ollu koko ovista?!

Nyt mulla on ollut alavatsatuntemuksia välillä,eilen ja tänäänkin menkkamaista fiilistä..sellasta jomottelua.Kun vaan tietäiskin mitä tuolla alakerrassa tapahtuu,vai tapahtuuko mitään :D
 
hemari, täältä taustalta kirjoittelen... Halusin linkittää sinulle plazan keskusteluista tämmöisen:

"..flunssa pukkas myös päälle, sehän on myös normaalia raskauden alussa, kun vastustuskyky laskee, ettei elimistö alkais hylkiä uutta tulokasta.."

Tässä vielä linkki tuohon keskusteluun: ensioireet - Plazan keskustelut ? Plaza

Itsekkin pikkukakkosta kuumeilen, mutta vielä kuitenkin käyn vain täältä taustalta lukemassa tämän pinon kuulumisia :)
 
ONNEA PLUSSANNEILLE!! :heart:
Mulla taas se aika kuukaudest et on tuo oireiden keksiminen alkanut.
Nyt olis sit tissit kipeet ja mieli heilahtelee laidasta laidaan... Möh.. Viikko tädin tulooon ja alkaa nä "oireet"...
 
hemari olen ymmärtänyt, että taudit tulevat raskaana helpommin juuri, koska vastustuskyky on heikentyny, ettei elimistö "hyökkäisi" kohdun pientä "tunkeilijaa" vastaan. Tiedä sitten, mutta esim. raskaana olevathan saavat tuon influenssapiikin riskiryhmien kanssa, joten kyllä tuossa perää on :) Ja tosi harva tauti raskaana voi olla sikiölle vaarallinen, olo sen sijaan voi olla aika huikea räkäisenä ja ison, ahdstavan mahan kanssa :)

ON ei ihmeitä, päivät kuluvat hitaasti. Nyt dpo 5 tcoyf:in mukaan. Näyttää nyt sitten lopullisesti, että ovis oli jo plussapäivänä. Todennäköisesti vahvin plussa osui sitten johonkin kp 13-14 väliselle yölle, ja nappasin siitä loppuhaiut sitten kp 14 iltapäivällä siihen vahvaan plussaan. Lämmöt nousivat heti dpo 0 ja limat loppuivat.

Jiimii kahlasin tässä viikonlopun tekstit kerralla läpi, enkä ihan varmaksi muista, mitä kirjoitit. Mutta sulla vissiin sama juttu kun mulla, että ohjelma heittää oviksen jo ovisplussapäivälle? Voisiko sulla olla kyse samasta kuin minulla todennäköisesti on, eli se varsinainen plussa olisi tullut jo edellisen päivän vahvan haamun jälkeen ja se saatu plussa olisi siten jo lähemmäs päivän vanha plussa eli oikeasti dpo 0? Osasinkohan olla tarpeeksi epäselvä :D

Nyt sitten arvon, koska uskaltaa taas alkaa testata :LOL: Tuolla kaapissa kun on se alehyllystä ostettu rfsu:n puikkotesti, jonka pitäisi näyttää tulosta jo viikkoa ennen menkkoja eli dpo 6... Tuntuu vaan oudolta, että vielä silloin näyttäisi - eikös se viikko mene jo ennen kuin alkio kiinnittyy? No, jos perjantaina testailisi sillä herkällä (dpo 9), kun viikonloppuna olisi juhlia tiedossa.

Plussarikasta ja muutenkin mukavaa alkuviikkoa arvon naiset :wave:
 
Mirage ööööö joo oli aika epäsevästi minulle joka en ole penaalin terävin kynä :D
Aloin kattoo tota taulukkoo ja se kävis lämpöjen kans yhteen et ovis olis ollu aikaisemmin,sillo keskiviikona lämmöt 36,07 ja torstaina pomppaus 36,7 ...ja samaan aikaan mitattu sängyssä...mut ota sit selvää :D eli sen mukaan nyt olis jo dpo5...ens kierrolle digitestiä kehiin!!!!!
 
**********Maanantai 22.11.2010**************

MUKANA:

iines83.................. poika 10/09.................. kp 37/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 36/30 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 23/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 23/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 23/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 20/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 19/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 19/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 19/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 19/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 18/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 17/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 15/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 9/27-31 *yk 2
minttumi................esikoinen 10/09..............kp 9/25 *yk1.
dada......................tyttö 09/09.................... kp 8/35(-40)
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 7/28 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 4/27-34 *yk 5
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 3/30 *yk 4


vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?
Kristiina81...............poika 11/08.................

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09
Tinker_..................esikoinen 05/08
waaka....................esikoinen 09/08

HAAMUILIJAT:
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 28/32 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Hmmm...nyt vahan omanapaista mietintaa...taalla vahan sekalaiset mietteet oviksesta. Lauantaina ja eilen selvat plussat ovistestiin, mutta en oikein tuntenut kunnon ovista, yleensa kovat kivut. Vahan vihloi eilen aamupaivalla klo 11-11.30, mutta normaalisti sattuu useamman tunnin. Oikealta puolelta pitaisi irrota tassa kierrossa. Tunteeko kukaan vain toisen puolen kivut selvasti? Tai voikohan olla ovuloimatta vaikka positiivinen testi tuleekin? Hommailtu kylla on, ei siita pitaisi olla ainakaan kiinni. Taidan viela uhrata yhden testin tanaan ja katsoa josko se viiva on haalentunut..

Olikos taalla muita testaajia talla viikolla Miragen lisaksi?
 
Mä kävin just äsken Papa-kokeessa, ei ookkaan hetkeen tarvinnu haaroväliään esitellä muille kuin ukolle... ah, aina yhtä ihanaa.

Neuvolan terkka sano, että hyvä kun tulit nyt sillä ne on täällä lopettanu alkuraskauden Papat, sillä jos on jotain muutoksia todettu, niin ei ole sitten voitu hoitaa kun on raskaana. Itsekkin halusin mennä ronkittavaksi ennen raskautta, tai eihän sitä tiedä onko nyt raskaana vai ei...

mulla olis sellainen 10-11pv kun testailen, jos ei tätiä kuulu. Kierto on yleensä ollut sellainen 28pv. Täytyy vain malttaa olla ostamatta testiä, sillä jos sen ostan niin sit ei voi olla tekemättä. Jos tissit pamahtaa yhtäkkiä tosi kipeiksi tai tulee muita oireita, voi olla että visiitti apteekkin aikaistuu ;) mut en vaan haluis saada mitään hermoja raastavia haamuja... tai kokee pettymystä.

Tuon Papan yhteydessä terkka totes, että vähän on ärtynyt kohdunsuu? onko muilla ollut vastaavaa? mä en jotenkin osannut mitään kysyä, kun se vain totes ton ohimennen eikä alkanut mitään selittämään. Tyhmänä en osannut avata suutani. Mietin vain myöhemmin, että vosiko seksistä tuo johtua? tässä kuitenkin melko aktiivista toimintaa ollut viime päivät...

Mirage melkoisen aikaisin tuo testi näyttäisi plussaa jos todella dpo6! en tiedä, minulla ei ole kokemusta. Itse en ehkä vielä dpo6 testaisi, että ei sitten tulisi niitä haamuja ja myöhemmin vuotoja... mutta kukin tavallaan :) sitä varmempaahan se on jos antaa muutamien päivien kulua, tiedän se on vaikeaa se on kun haluaisi niin tietää onko tärpännyt.
 
Täällä edelleen oireissa löytyy, mutta kiinnittymisvuotoa ei ole näkynyt.
Jos ei keskiviikkon mennessä näy merkkejä kiinnittymisestä niin minä en ole raskaana, ja voin takoa sen päähäni ja lopettaa näiden oireiden kehittelyn kun ei tämä kuvotus ja selkäkivut nyt niin kivalta tunnu etttä välttämättä haluaisin tälläisiä oireita pääni sisällä kehittää
 
salaisiahaaveita Joo hurjalta kuulostaa minustakin tuo dpo6, mutta käyttöohje sanoo, että näyttää raskauden viikkoa ennen kuin kuukautisten tulisi alkaa eli 6-15 päivää ovulaation jälkeen. En kyllä vielä tuolloin testaa, perjantaina olisi se dpo 8 vai 9 niin ajattelin, josko silloin... esikoisesta sain hailun haamun dpo 10 ihan tavallisella testillä, niin josko tuo herkkä jo siinä vaiheessa näyttäisi jotain. Ja jos ei, niin saapa ainakin sitten juhlia vähän rauhallisemmin mielin :)

Testatkaa nyt joku minun kaveriksi tällä viikolla, tulee muuten liikaa paineita :D

Danone Minulla tuntuu ovis aina, eli osaan sanoa, kummalta puolelta lähtee. Välillä tuntuu selvemmin, välillä tosi heikosti - esim. nyt tiedän ovuloineeni oikealta vain, koska viimeksi vihloi julmetusti vasemmalta ja nyt pikkuisen nippaili sopivaan aikaan oikealta. Peukkuja :)
 
Täällä on taisteltu pari päivää aivan kauheiden menkka kipujen kanssa..varasin tänään lekuri ajan näiden kipujen, lapsi haaveiden ja endon takia, tosin lekurille pääsen vasta 28.12mutta onpahan jotain mitä odottaa, ja sitä kautta gynelle lähetettä. TOSIN, se lääkäri on mies:kieh:ja arvaa onko kiva sitte toosaasa vanutella sille, varsinkin jos on joku nuori lekuri..kuolen häpeestä, vaikka se kuinka onkin niiden työtä..silti..arg, vihaan niin noita mies pillutohtoreita!

Tänään alotin sitte clomit..ja heti rupes nipistelee vasenta munasarjaa=)..saa nähä tuleeko paljonkin sivuoireita..
 
Heippa! Sori kun tuppaudun tänne mut osaiskohan joku viisaampi joku mua neuvoa? :D

Elikkä meillä on toinen lapsi toiveissa =)
Esikoinen on nyt 1v. Ja nyt toinen saa tulla jos on tullakseen...
Synnytyksen jälkeen on tullut neljät menkat. Kierrot olleet 24-44päivää, eli melkosen epäsäännölliset.

Kp10 ja kp11 bongasin limaa jota luulin ovulaatioon liittyväksi. Hieman jomotteli mahaakin.
Noh eilen illalla (kp11) kuitenki tuli tuhrua, samana päivänä myös liman seassa veriviiruja :confused:
Tänään kp12 ja verta tullu ihan pikkuhousun suojaan asti...

Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Onko tässä kroppa vielä niin sekasin synnytyksen jälilltä vai mitä ihmettä tää nyt on?

Kaunis kiitos jo etukäteen =)
 
tervehdys.
Lähinnä tulin merkkaamaan itseni edelleen paikalla olevaksi, nyt vaan ei ole ehtinyt, tyttö ollut puolitoista viikkoa kipeänä, eilen ja tänää nosti melkein 40 kuumeen ja räkää ja yskää. Jospa se kuurilla nyt menisi ohi.
Nyt toivottelen plussa tuulia, suuria sellaisia meille kaikille tarvitseville!! :D:heart:
Ja onnea kaikille plussanneille suuresti!!! :heart:
 
täällähän ollut tänään aikas hiljainen päivä !

Mulla on sellanen tunne että tästä kierrosta ei kyllä oikeen tärppäile.. Yksinkertasesti ei oo oikeen kerinnyt peittojakaan heiluttelemaan.. :popcorn:

tyty86: Juu mä en kans ymmärrä minkä takia miesten pitää hakeutua gyneiks. Kuitenkin gynellä käyvät potilaatkin ovat enimmältään synnyttäneitä naisia.. Ja itse kans kyllä välttelen mies gynejä.. hyiihyi :x
 
Mirage mie ajattelin et testaan ens maanantaina kun silloin on oma syntymäpäivä,jos vaikka silloin synttärilahjan saisin,se olis parasta mitä voisin saada,silloin dpo12 menos...
JA olis muute aikasta mahtavaa just nyt plussata nimittäin laskettu aika on sama pv kun poikani täyttää 5vuotta!!!!=) mut saas nyt nähä ;)

Tyty Mie sanon aina soittaessani että haluan naisgynelle....

Nokkostiina parantumisia sinne ja voimia pikkuisen hoitoon :heart:

Salainen toive anteeksi en osaa oikein tuohon auttaa...jos on vain ihan normeja välivuotoja...tai jos kierto sekaisin onko mahdollista kiinnittymisvuotoa..??
 
Viimeksi muokattu:
Tyty pokkana vaan sinne! Mulle on aina ihan se ja sama onko mies- vai naisgyne, ja aika usein päädynkin miehille, varmaan koska suuri osa haluaa naiselle asioimaan. En mä tiedä mikä siinä on, vähän sama kuin että onko hammaslääkäri mies vai nainen, sama se ny on. Ei se gynekäynti sen kivempi paikka ole vaikka siellä joku täti sorkkisi, aina sitä vaan odottaa että pääsisi pois ja sais pöksyt jalkaansa :D.

Nokkostiinan pikkuiselle paranemisia täältäkin! Kamalaa kun lapsi on kipeä :(. Meillä rampattiin vielä kolmannen kerran labroissa pojan vti:n jäljiltä ja munuaiset ultrataan parin viikon päästä, ei ole herkkua ei.

Salainen toive mulle tuli myös kiinnittymisvuoto mieleen, tai sitten ihan vaan jos limakalvot on vielä herkkinä synnytyksen ja hormonitoiminnan tasaantumisen jäljiltä että olis vaan ärtyneet seksistä tai jotain? Mutta sitä kiinnittymistä tietty toivotaan ;).

JiiMii pidetään peukkuja, 5v synttäripäivä olis JUST hyvä laskettuaika!!

(.) on tosiaan kiirettä pitänyt, ihan hämmästyin kun katsoin että ollaan jo piinapäviissä menossa :D. Oltiin viikonloppuna Naantalin kylpylässä ja voi vietävä kun oli hieno paikka! Seksiä harrastettiin kp 13, 14, 15 ja 17, eli on taas ainakin kaikkemme tehty siltä osin, ja nyt naukkaan punkkua puoli lasia joka ilta, jos se vaikka tekisi hyvää kiinnittymiselle ;).. Seli seli!
 
JiiMii82 ja kinkula
Niin mistäpä tätä tietenkään tietää mitä tää on... Tosiaan mulla ei ikinä ole ollu mitään tämmöstä niin aika outoo... :confused: Ei nää menkat kuitenkaan nyt ainakaan onneks näyttäs olevan ku ei kipujakaan ole yhtään. Ei tää varmaan kiinnittymisvuotoa voi olla ku nyt vasta kp12... Vai missä vaiheessa sitä voi jo tulla, voiko näin aikasin? Ellei sitten ovis olis ollu tosi aikasin...

Mulla viimesimmät menkat alko ihan puskista yllättäen paljon aikasemmin ku oletin. Kierrot tosiaan ollu tosi epäsäännöllisiä niin ihmekkös tää oikeestaan on :LOL:

Kiitti kuitenki avusta =)

Niin ja JiiMii82
Jos teille vaan sopii niin mieluiten tulisin mukaan tänne jos vaan mahtuu? :)
 
Viimeksi muokattu:
No tottakai salainen toive mukaan mahtuu =) pistä tiedot niin lisään sut listalle huomenna ku päivitän =)
ja kui lyhyt oli muute viime kierto?itelki oli ovis nyt aikaisin ku kp13 ja viime kierros oli kp16,mut olishan toi sulla kyllä aikaista mut mistä sen tietää,naisen kroppa on ihmeellinen :LOL:
 
Musta alkaa oikeesti tuntua etten oo ovuloinu ollenkaan tässä kierrossa. Olihan mulla joo runsaat limat ja alavatsatuntemukset mutta lämmöt on ollu matalat eikä antanu mitään merkkiä oviksesta.. Ja sitten vielä että toi liman tuontanto on jatkunu suht tasasena siitä huolimatta että oletettu ovis olis menny.. kai tässä vaiheessa kuuluu olla skeptinen,voihan se ollakkin että kun vasta kierukka otettiin pois niin ei vielä kroppa oo lähteny käyntiin... No aika näyttää...
 

Yhteistyössä