** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Onnittelemaan tulin: DD mahtavaa ja salainen toive ja mirage! Onnea hirveästi. Teillä on tullu nyt paljon plussia tänne :) Aina välillä käyn täällä kattomassa ja toivon kovasti, että odotuspuolelle pian pääsisitte.

lyyli 11+3
 
DD:lle oikein paljon onnea!!! :flower: Kaikkea hyvaa raskausajalle!

Collinsille pahoittelut negasta :hug: Ja kikalle kovasti plussapuhureita!

Paivat vaan matelee...en kylla usko etta on tarpannyt kun ei tunnu missaan :rolleyes: Tanaan kylla huomasin yhden ainoan asian joka nosti ainakin hetkellisesti toiveita, tisseista tuli hieman nestetta, toisesta kirkasta ja toisesta laihaa maitoa...Olin tarkastelemassa oikeaa rintaani kun jotenkin tyonsin nannia ja sielta tulikin maitotippa. Kokeilin toista tissia ja sielta tuli tippa kirkasta nestetta. Ennen ei ole tullut vaikka olen kokeilemalla kokeillut ihan huvikseni (imetys loppui syyskuun lopussa). Mutta joo, siinapa ne "oireet" onkin. Eikohan se tati kurvaa paikalle muutaman paivan paasta. Pessimisti ei pety!
 
********MAANANTAI 24.1.2011************




MUKANA:


Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 29/28 *yk 1
kikka89....................tyttö 08/09....................kp 28/26-29
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 28/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 27/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 26/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 26/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö ??..........................kp 25/28 *yk??
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 24/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 24/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 23/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 23/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 19/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 19/32 *yk 1
Pistepirkko..............tyttö 12/07....................Kp 18/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 17/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09...................kp 14/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 13/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 13/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 9/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 7/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 5/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:


Kinkula.........................dpo 8
Danone81......................dpo 8-9-6
Onnen kipuna................dpo 7


TAUSTAILEMASSA:

Neiti Nöttiäinen
Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10)




PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Olipa vaikeempaa päivitellä kun pari päivää välissä. Huudelkaahan jos meni jotakin pieleen.

Onnea vielä plussanneille ja uusille tervetuloa!

Täällä on vietetty ihana viikonloppu perheen kanssa, Ikeassa käyty ja muutenkin vaan rentouduttu ja oltu. Ja saatiin miehen kanssa vähän kahdenkeskistä aikaa. Käytiin lauantaina lenkillä ja oluella ja saatiin puhua ihan kaikesta kaikessa rauhassa.
Täälä olis jo kp7 ja kohta saa alaka taas sitä ovista jahtaamaan. Testit tuli perjantaina ja varmaan huomenna jo alotan testaileen niin näkee sit kunnolla.
 
Tervetuloa uusille.



Täällä ei tapahdu yhtään mitään ei ovista ei mitään. Testejä olen tehnyt mutta eipä niihin tule kuin toooodella hailakka haamu.:headwall: :stick:
No vielä en luovuta. joko ovis tulee mutta myöhässä tai sitten ei tule ollenkaan.
Anteeksi omanapaisuus, nyt jatkamaan töitä.

Mukavaa viikkoa kaikille. :)
 
Moi!

Niin se on viikonloppu ohitte taas.. :) Anopin vierailusta selvitty ja ihan mukavaa oli!

Onnittelut DD:lle raskaudesta! :heart:

Ja tervetuloa uudet! :)

ColllinsÄläs nyt vielä luovuta, voihan se olla ettei ne menkat alakkaan.. :)

kikka Mä pidän täällä peukkuja! :)

Tänne ei mitään uutta, taaskaan...Ei ole mitää oloja tai tuntemuksia, joten mulla ei kyllä ole hajuakaan että voisko tässä olla tiineenä vai ei..Keskiviikkonahan tuon näkee.. :D

Tsemppiä kaikille ja oikein mukavaa alkanutta viikkoa!

Muoks.
Kyllä niin komiasti on nyt juilinu mahaa et taitaa menkat alkaa tässä kuussa vähä etukäteen, eli seuraavan vuorokauden aikana...: /
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta !!
Hei apua, mä en ole varmaan ikinä ollut tuolla listalla noin korkealla :O
Pakko oli vielä oikein kalenterista tarkistaa että on kp oikein ja onhan se, eli kiitos päivityksestä Matilda
Mies eilen katsoi mua ja totesi että tissit on isommat, ja hetihän se taas alkoi: " oletko raskaana, eikö niin että olet raskaana kerro heti, miksi sä et kerro jos olet raskaana "
Vastasin vaan että kerron kyllä heti jos TIEDÄN olevani.
Tässä nyt edelleen tätiä odotellaan saapuvaksi tänään, huomenna tai ylihuomenna.
Perhosia alkaa olemaan mahassa ja heti tänään kun täytyy apteekkiin muutenkin mennä, tekisi mieli siitä testi napata mukaan, mutta kyllä mä nyt maltan mieleni siihen torstaihin asti, koska harmittaa enemmän testata nega, tai ostaa testi ja sitten alkaakin vuoto.
Tietyhän se nega voi vielä silloin pe aamunakin tulla, mutta sitten ei enää voi olla liian aikaisesta testaamisesta kiinni ainakaan.

Niin ja tervetuloa uusille :flower:
Onnittellut plussanneille :heart:
Ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Anteeksi mä olen nyt ollut niin keskittynyt näihin mun tuhruihin ja tisseihin etten ole muistanut onnitella, pahoitella ja toivottaa uusia tervetulleeksi :ashamed:
 
Kirjotin äsken pitkät pätkät kommentteineen kaikkineen, mutta kun yritin lähettää sitä niin se katos jonnekin cyber-avaruuteen. :( Nyt en jaksa koko stooria uudelleen kirjottaa, mutta siis täällä ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Oviksen perusteella joskus loppuviikosta olis täti odotettavissa. Kierrosta ei kyllä ole mitään tietoa vaikka oli 40 päivääkin. Mutta kattellaan :)
 
Mä en nyt käsitä, mahaa juilii ihan samallalailla kun ennen menkkoja, mut mulla on taas paha olo..Eilen oli ekaa kertaa, eli ruuan jälkeen alkaa oksettaa, hyvä että röyhtäistä uskaltaa kun sillonkin nousee oksennuksen maku suuhun ja sen lisäks heikottaa..En tiiä, kai mä viikonloppuna sain jonkun mahapöpön matkaani..Hiton kivaa jos tässä vielä johonkin oksennustautiin joutuu... :x
 
AJ
Hei taas vaan kaikki :wave:

Olen ollut palstalta jokusen päivän poissa, kun flunssa on iskenyt meidän talouteen. Ensin oli mies kipeä ja nyt minä, poika on toistaiseksi pysynyt terveenä. Matilda mulla taitaa olla kp 10 tänään, jos viitsit korjata:)

Tänne on tullut niin paljon kirjoituksia väliin, etten pysty kaikkea kommentoimaan, vaikka haluaisinkin eli

:hug: kaikille tarvitseville

:flower: plussanneille

Uusille tervetuloa.

:D kaikille lopuille

ON: Täällä ovista odotellaan saapuvaksi. Miehelle jo tuossa puhuin, että nyt tällä viikolla olisi viihdykettä tarjolla ;), en kyllä tältä kierrolta paljon odota, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tää alkukierto on aina tosi syvältä, mutta nyt kohta taitaa olla ovispäivät niin sitten se jännäily taas alkaa ja oireiden kuvitteleminen:)
 
Uusille tervetuloa!

Omaa napaa lyhyesti; häät viimein ohi ja juhlat meni hyvin. Tein tänään uudelleen testin alkuillasta ja kahta viivaa se näytti :heart: Taidan uskoa olevani raskaana! Uskomatonta, en todellakaan uskonut että tästä kierrosta tärppäs! Täytyy nyt vaan toivoa parasta. LA olis laskureiden mukaan 3.10.

Siirryn siis odottajien puolelle pikkuhiljaa, käyn kyllä kurkkimassa täällä ;)

Plussaonnea kaikille!
 
Sori, nyt tulee ihan pelkkää valitusta ja omanapaista volinaa!

Mulla on ihan sellainen olo, että pudottaudun kelkasta tän kierron jälkeen tässä pinossa. En vaan jaksa kun ei sitä plussaa meille näytä tupsahtavan vaikka niin kovasti toivoisi. Olen jo jättänyt yhden juoksutapahtuman ilmoittautumatta keväältä kun ajattelin että tietysti olen jo silloin raskaana sen verran pitkällä ettei viitsi kilpaa juosta - ja tämä siis joskus lokakuussa ajateltu. Nyt jos olisinkin ilmoittautunut ja treenannut, olisin hyvää vauhtia matkalla huippukuntoon ja odottaisin innolla tapahtumaa. Vaan ei. Olen paskassa kunnossa enkä edes raskaana. Kyllä kannatti! Noooot...

Joo, ja täällä jyllää sellaset pms-oireet että jos vitutukseen voisi kuolla, olisin jo vainaa. Mitään oireita ei ole ellei sellaisia keksi itse, ja olen 100% varma että menkat alkaa sunnuntaina. Vituttaa niin paljon että järki lähtee!!!! Niin, ja tietysti olen edelleen pojan kanssa flunssassa.
 
Tänään käyty gynellä: /ja ei mitään kivoja uutisia..

Ultras kohdun, ihmetteli miksi niin paksu limakalvo kun vasta kp7 ja muutenkin kuulema epätasainen pinta kohdussa. Oikeella muniksessa verinen kysta. Ei vaadi toimenpiteitä. Saatiin lähete kromosomitutkimuksiin miehen kaa ja iteltäni testataan hyytymistekijät, koska ollut kolme näitä kemiallisia/alkuraskauden keskenmenoja. Sanoi, ettei muka mulla endoa olis, jos kerta raskaaksi tulen, mutta heti menee kesken. Vaan kyse ois jostain muusta. MUTTA, juurikin endo aiheuttaa tota paksua limistä ja noita fucking kystia:kieh: ja lapsettomuutta ja kaikkee muutakin paskaa..

Jos meillä kromosomeissa ois häikkää niin miksi terve tyttö ennestään:confused:? Ja hitto miten kauan menee noissa viljelyissä, 2 KUUKAUTTA|O! Pitäs mennä nyt otattaa ne kokeet. Kohan tulokset tulee niin uusi aika gynelle ja tähystäävät kohdun kameralla.

Veikkaan että meillä syy tähän pikkukakkosen odotukseen on juurikin toi miun limakalvo. Ei liian paksuun limikseen mikään tartu, kuten gynekin sanoi. Ja jos kerta esikko tärppäs clomeilla, jotka ohentaa limistä, ois aika looginen selitys, miksi tulin sillon raskaaksi.

JOtenkin niin paska fiilis..:ashamed:

Meillä nyt yritys tauolla..pysyn tuolla tasutalla toistaiseksi..kun mitään ei tapahdu kuitenkaan vielä moneen kuukauteen..taidan myös siirtyä pikkuhiljaa tonne lapsettomuus puolelle..:|

Paljon onnea kaikille plussan saaneille:heart:!
 
********TIISTAI 25.1.2011************




MUKANA:


Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 30/28 *yk 1
kikka89....................tyttö 08/09.....................kp 29/26-29
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 29/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08....................kp 28/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 27/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 27/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 26/28 *yk4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 25/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 25/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 24/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06...................kp 24/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05....................kp 20/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 20/32 *yk 1
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 19/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 18/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 15/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 14/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 14/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 11/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 8/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 6/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:


Kinkula.........................dpo 9
Danone81......................dpo 9-10
Onnen kipuna................dpo 8


TAUSTAILEMASSA:

Neiti Nöttiäinen
Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10)




PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Kinkula: Voin samaistua sun tuntemuksiin myös. Vaikka mulla ei ole noita yrityskertoja niin montaa mutta jouduin sitä yrittämisen alottamista odottaa niin kauan siinä uskossa että toinen tärppää heti ihan niinkuin esikkokin ja nyt sitä ei sitten kuulu. Munkin piti osallistua keväällä järjestettävään juoksutapahtumaan (Tukholman Marathon) mutten sitten ilmoittautunut kun ajattelin olevani raskaana. Nyt en ole raskaana enkä treenannut niin paljon kuin tavallisesti. Olen tottunut melko rankkaan treeniin ja nyt kun yritämme vauvaa olen alkanut pelätä että treenaan liikaa ja siksi olen himmannut kun pelkään että johtuu siitä ettei tärppää. Toki esikon kanssa treenasin myös kovaa ja olinkin vielä spinnbodypumpissa samana päivänä kun lähdettiin synnyttämään eikä ollut ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia.
tytylle: Iso:hug:
 
Kinkulalle ja tytylle iso :hug:

Täällä ei mitään..
Ei tätiä, eikä mitään muutakaan.
Jos nyt raskaana olen niin tykkään kyllä tästä raskaudesta enemmän kuin esikoisen kohdalla kun esikoisesta jo tässä kohtaa oksensin kahvista ( ja itseasiassa plussasin juurikin näillä päivillä ) ja nyt pystyi ihan ilman ongelmia juomaan kupillisen kahvia, ja kohta taidan hakea toisen.

Mutta edelleen odotan tätiä saapuvaksi ja koitan olla innostumatta nyt liikaa.
Tänään olen manossa kaupunkiin vaippoja ostamaan ja henkisesti varaudun siihen että pitää niitä tamppooneja ostaa samalla reissulla kun siitä kaupasta saa niitä super plus imukykyisiä ettei tarviitse ihan tunnin välein vaihtaa.
 
Onnea plussanneet!!

Täältä taustalta pikaista päivitystä.. Täti punaisessa viitassa yllätti jouluna ja nyt elellään ensimmäistä kiertoa, tarkalleen kp:ta 33. Kylläpä jännittää! Ennen menkkoja oli monta päivää menkkaoloja, nyt ei mitään. Jossai vaiheessa tuli myös vaaleanpunaista vuotoa parina päivänä (en tarkalleen muista minä päivinä) mutta en uskalla vielä testata, odotellaan odotellaan..
 
kikka Mä niin toivon ettet joudu tamppooni ostoksille.. ;)

Collins Mikä on tilanne?

Nauruprinsessa Ootko malttanut olla testaamatta?

Muillekkin kärkipäässä oleville tsemppiä ja kertoilkaahas kuulumisia! :D

Mä täällä odottelen et koska hanat aukee, yleensä päivää ennen varsinaisia menkkoja tulee pientä tuhrua vessassa käydessä, toistaiseks sellaista ei ole havaittu..Jos mun kierto on pysyny ees sinnepäin kuosissa niin huomen aamuna pitäis alkaa, voihan toi pillereitten lopetus toki sotkee kierron, en tosin ehtiny syömään noita kun joitakin kuukausia, joten elättelen toiveita ettei ne olis kamalasti sotkenu mun kroppaa vielä..Saas nähdä..
 
Minä niin lupasin että testiä en ennen torstaita hae, ja testaan aikaisintaan perjantaina, no nytpä perunkin puheeni..
Eli tänään kun ollaan sinne vaippa- ostoksille menossa niin luulenpa että käyn samalla reissulla sen testin hakemassa.
Ja nyt siis vaan hartaasti toivon että jos täti aikoo meille saapua niin tulisi ennen kotoa lähtöä, eli aikaa on sellaiset kolme tuntia ovelle koputella.
Tuhrua jos tulee vähänkin niin testiä en hae, ainakaan tänään siis.

Ja samalla nyt sitten vaihtui myös se testauspäivä.
Minä kun haluan testailla niin ettei mies ole kotona koska kestän paremmin sen negan kun siitä ei tarvitse puhua, ja miehelle ilmenikin menoa perjantai aamupäivälle, eli tuskin menee ennen sitä töihin, joten en siis voisi perjantaina aamupissasta testiä tehdä jos haluan sen niin tehdä ettei mies ole kotona.
Kovasti yritän kuitenkin testailla vasta torstaina aamulla, mutta pahoin pelkään etten pysty hiomenna enää vastustamaan kiusausta...
Nyt alkaa kyllä jo tosissaan jännittää
 

Yhteistyössä