***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Maira voimia! :hug:

Tein tänään taas r-testin. Olin taas niin malttamaton enkä voinut olla sitä tekemättä. *Typerys*
No kp olis 28/30 ja negahan se oli. Oli toisaalta jotenkin huojentunut olo (???) :ashamed: Koko eilisen ja tän päivän on esikoinen ollu niin kiukkuinen että ei tosikaan! (tekee hampaita) Ehkä siitä tuo olotila johtui. Ja siis tätä on yhteensä jatkunut jo muutaman kuukauden. Tää on jotenkin ihan hullua. Ennen testin tekoa rinnatkin oli olevinaan paljon kipeämmät kuin eilen ja heti testin tehtyäni tuntu siltä kuin kaikki oireet olis kadonnu! :D
 
Matilda tänä aamuna viimeks taas tehty puhdas nega :( tuntuu niin hurjalle , että sillonkun vielä imetin esikoista menkkojen alettua , niin kierto oli paljon lähempänä säännöllistä...kun lopetin imetyksen viime elokuussa pojan ollessa 1v 8kk, niin samalla alkoi kiertokin heitellä häränpyllyä, vaikka olisin kuvitellut että juuri toisin kävisi...huoh ,mutta ei se auta kun jatkaa oottelua...

Itse kuulun kanssa niihin joilla tuntuu tämä vauvahaave olevan joka ikinen hetki mielessä :ashamed: ja monesti olen miettinyt samaa, että varmasti meitä "rangaistaan" siitä että suunniteltiin tätä ajankohtaa tarkasti... olen yrittänyt jankata itselleni että antaisin asian olla, mutta tosiaan ihmismieli kun ei toimi napista painamalla... Onneksi on kuitenkin jo yksi lapsi mistä saa olla kiitollinen ja joka ainakin jaksaa piristää jos meinaa masismieli iskee :heart:

varsinaisena yrityskertanahan meillä on vasta 1. menossa, mutta mielen saa masentumaan tämä kierron heittely, koska tiedän että niin pitkään kun se on ihan sekaisin, ei varmasti tärppi käy ja epäsäännölliset nämä on nyt ollut jo reilun vuoden :|
 
********KESKIVIIKKO 2.2.2011************




MUKANA:


Maria-08..................esik. 12/08....................kp 38/? *yk1
Kellukka..................poika 03/08....................kp 36/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06......................kp 36/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 33/35 *yk17
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 29/30 *yk 1
Jarenah..................poika 10/05....................kp 28/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 28/32 *yk 1
Viola80...................tyttö..............................kp 28/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 26/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 26/28-29 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 26/40 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 22/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 19/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 16/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 16/25-28 *yk4
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 14/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10...................kp 12/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09....................kp 6/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 5/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 5/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 4/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 4/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 2/28 *yk2



PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo5

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Pistepirkko: Miten meillä voi olla niin samanlaiset ajatukset??:D nojoo, samaan määränpäähän tähdätään. Kyllä mekin vielä plussataan!
Maria-08: Mä oon kans ajatellut että varmaan nyt rankaistaan kun olin niin suunnitellut ajankohdan että silloin ja silloin raskaudun jotta laskettu aika on sitten tiettyyn aikaan ja muutenkin muut elämänalueet sillä mallilla että pikkukakkosen olis suotavaa ilmaantua. Meilläkin yritystä vasta marras-joulukuusta mutta kun sitä yrittämisen alottamistakin joutu odottamaan yli puoli vuotta kun luulin että vauva tulis heti....Toivottavasti saat kiertoon jotain selvyyttä. Mulla ei ole aikasemmin edes käyny mielessä että vois ekan raskauden jälkeen tulla jotain hormoonihässäkkää. Mä oon aina kuvitellu että jos eka on saanu alkunsa niin kyllä toinenkin saa että kerranhan se on testattu että kroppa toimii. Kuinka naivi voikaan tuossakin asiassa olla...Ja luulis että olis tähän päivään mennessä oppinu et mitään ei sais pitää itsestäänselvyytenä.
 
Mä oon aina kuvitellu että jos eka on saanu alkunsa niin kyllä toinenkin saa että kerranhan se on testattu että kroppa toimii. Kuinka naivi voikaan tuossakin asiassa olla...Ja luulis että olis tähän päivään mennessä oppinu et mitään ei sais pitää itsestäänselvyytenä.
Mä olin kans niin hölmö, että uskoin sokeasti siihen :(. Miten voi ihminen olla näin naiivi.

Maria: Esikoisesta on kyllä jokaikinen päivä enemmän kuin kiitollinen ja onnellinen :heart::heart: . Meillä vaan tyttö potee kovaa hoivaviettiä ja kaipaa taloon vauvaa. Kaikki vauvat on ihania hänen mielestään. Kuume ei edes ole minusta lähtöisin, koska en ole hänen aikaan puhunut vauvakuumeesta, etten tuottaisi liian suurta pettymystä jos hän jääkin ainoaksi...
Pahoittelut sinulle muuten negasta :hug:.

ON: Oireet jatkuu, mutta niin jatkuu menkatkin.
Tänään on eka päivä sitten viikonlopun, että tuntuu että pää pysyy pystyssä ilman, että sitä pitäisi kannatella jostain narusta.
Kai se tästä taas.
 
ON: KP 16/26-28 Vatsaa nippailee je polttelee, valkkaria ei ollut juurikaan tullut mutta yöllä havahduin hereille ja tajusin että lorisemalla tulee... oli pakko vaihtaa housut :) aamulämpö oli 36.7
Mutta ei muuta kuin punkkua iltaisin ja toivotaan parasta :) onneksi olen hulluna punaviiniin ja voisin juoda sitä vaikka janojuomana ;) myös siitä voi sitten huomata, jos kun raskautuu... koska viimeksi raskauduttua, alkoi punkku oksettaa lähes samantien!

Miinalla, ei tähän hätään riitä runosuoni muihin... palaan myöhemmin asiaan! :)
 
Matilda ja Pistepirkko kiitoksia myötätunnosta, täällä on niin helppo ja ihana puhua kun tietää että toiset ymmärtää mistä puhun :hug:

Nyt pientä toivonkipinää täällä elättelen: äsken vessareissulla oli ihan vähän tullut ruskeata vuotoa ja nyt sitten toivoisin että tarkoittaisi sitä menkkojen alkamista =) mutta kohan varmistuu niin ilmoittelen sitten tarkemmin että voi kp:n muuttaa =) sitten voisi lähteä ryminällä uuden kierron kimppuun :LOL:

Kohta täällä alkaa olemaan monella jännät paikat ,kun kiertopäivät näyttäisi lähenevän joko menkkojen alkamista tai plussaamista , toivon todella että mahdollisimman moni saisi sen plussan testiin :heart:

Matilda listaan voi nyt päivittää sen kp1, eli menkat alkoi kunnolla (ja aivan järkyttävillä kivuilla ) =) ja sinne voisi laittaa vaikka kierron pituudeksi nyt tuon 37..
 
Viimeksi muokattu:
Maira suuren suuri :hug:

Sannuli Tervetuloa! :wave: Mä aikoinaan esikoisesta tein testin kun menkat pari päivää myöhässä. Samoin tein nyt. En uskalla tehä testiä ennen menkkojen alkamistajankohtaa tai samana päivänä. Lukenu jonkun verran tosta kemiallisesta raskaudesta, niin päättäny et parempi odottaa muutama päivä, ettei turhaan innostu ja sit tipu tosi korkeelta ja kovaa.
Kemiallinen raskaus

Pistepirkko ja Matilda Samoilla fiiliksillä täälläkin. Tosin vasta yk 2, että vähän syyllinen olo ruikuttaa, kun monilla jo pidempäänkin mennyt. :ashamed: Jotenkin se toive lapsesta on vaan niin suuri, että plussaan asti päivä tuntuu vuodelta ja minuutti kuukaudelta :/

Maria Hyvä että jotain selvyyttä asiaan. Ei muuta kun tätin lähdettyä uutta usvaa putkeen!!! Tsemppistä! :heart:
 
Minulle voi laittaa kp 4/34 tänään :)

Tänään kävin aamulla siellä sokerirasituksessa ja hyvin se meni, ihan hemmetin pahanmakuinen se litku ainaki oli jos ei muuta :D Oli erinlaista litkua kuin silloin esikoisen aikaan oli. No 10.1 lääkäri sitten soittaa sokerirasituksen tuloksista ja klamydian tuloksista.

Minulta otettiin yhteensä laskettuna 7 putkiloa verta :) Eli siinä samassa katotaan maksa ja kilpirauhaset uudelleen että ne ei vain estä tuota raskaaksi tulemista, oli vähän surullista istua siellä aulassa kun varmaan kolme tai neljä raskaana olevaa tuli sinne kans istumaan :/

Mutta ainut asia mistä olen niin hemmetin iloinen niin on se että olen saanut tässä parin päivän sisällä pudotettua painoa, painoin ennen 111,6kg ja tällä hetkellä painan 109kg mikä on minulta todella hyvä suoritus, olen kävellyt vain kaikkien makeistenkin ohi miettien että "en varmana nytten retkahda ja haluan pudottaa painoa edes jonkiverran" :)

Ja olen alkanut tarkkailemaan mitä suuhuni pistän, otan päivässä yhden lasin verigreippimehua ja syön nesteenpoistajaa, vitamiinia, foolihappoa :) saa nähä tuottaako tässä kierrossa nuo tulosta, en ole edes yhtään ajatellut sitä vauva juttua :)

PAAALJON PLUSSATUULIA JA PUHUREITA IHAN MEILLE JOKA IKISELLE IHANAISELLE++++++++++++++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
********TORSTAI 3.2.2011************




MUKANA:


Kellukka..................poika 03/08....................kp 37/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06......................kp 37/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 34/35 *yk17
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 30/30 *yk 1
Jarenah..................poika 10/05....................kp 29/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 29/32 *yk 1
Viola80...................tyttö..............................kp 29/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 27/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 27/28-29 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 27/40 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 23/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 20/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 17/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 17/25-28 *yk4
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 15/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10...................kp 13/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09....................kp 7/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 6/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 6/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 5/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 5/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 3/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 2/37 *yk2



PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo6

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Huomenta!
Täällä on aika hiljaista...
Minnuskalle onnea painon pudotuksesta :) !

ON: Ajattelin tämän kierron vielä vetää täysillä. Otan greippimehut ja punkut avuksi ja vaadin miestä heiluttelemaan peittoa vähintään joka toinen päivä. Jos ei edelleenkään tärppää, niin sitten on varmaan pakko pistää jäihin koko yritys. Montaa viime kierron kaltaista pettymystä en yksinkertaisesti jaksa. Menkat kesti 3 pv. Ihan ihme juttu :ashamed: . Mutta jos joku nyt miettii että josko ne olis ollu valemenkat, niin ei, tein sen neljännenkin testin ja nega mikä nega :x .
 
Huomenia!
Täällä tosiaan ollut hieman hiljaisen puoleista...

Täällä tosiaan KP 17/25-28 ja eilen tuli luokseni armoton väsymys, nukahdin sohvalle kun kateltiin poitsun kanssa pikku kakkosta, ja kuitenkin olin pedissä taas kymmeneltä valmiina yöunille! lämmöt 36.4/36.7/37 ja ala vatsaa nippailee ja polttelee. Voi aika mene nyt eteenpäin :/
Ahdistaa jos valmiiksi, että jos tästä kierrosta ei raskaaksi tule... nin tarvii alkaa miettiä, että miten tuon tulevan pikkukoululaisen päivät syksyllä sitten järjestetään ja muutenkin on vähän sellanen plääh olo jo valmiiksi! :/ no josko se tästä taas iloksi muuttuisi! :)
 
Maria-08: Pahoittelut tädin hyökkäyksestä:| Nyt vaan uuteen kiertoon ja yritykseen...

Minnuska: Tsemppiä painonpudotukseen ja hieno suoritus tuo!

Pistepirkko: Mä en ookaan tosta punaviini-jutusta kuullut...pitäisköhän perjantaina avata punkkupullo isännän kanssa;)

ON: Eilen oli alavatsalla pistoksia ja nyt huimaa. Mä toivon niin paljon olevani raskaana että varmaan tulen tänne taas kohta kuviteltujen oireideni kanssa niinkuin joka kuukausi aikasemminkin. Usko on vaan totaalisesti lopahtanu. En usko että voisin nyt raskaaksi tulla kun en ole tullut aiemmissakaan kierroissa. On niin ristiriitaiset tunteet ja ne tulee joka kerta tähän samaan aikaan kiertoa. Eilen yksi tuttava kysyi että miksi ette hanki lapsellenne sisarusta. Hitto, kun ei niitä noin vaan hankita. Itse en aio koskaan ikinä kysyä mitään lapsentekoon liittyvää koska en halua loukata ketään, kun ei koskaan tiedä mikä tilanne on.

Täällä on vähän hiljaista juu....
 
Pistepirkko: Mä en ookaan tosta punaviini-jutusta kuullut...pitäisköhän perjantaina avata punkkupullo isännän kanssa;)

ON: Usko on vaan totaalisesti lopahtanu. En usko että voisin nyt raskaaksi tulla kun en ole tullut aiemmissakaan kierroissa. On niin ristiriitaiset tunteet ja ne tulee joka kerta tähän samaan aikaan kiertoa. Eilen yksi tuttava kysyi että miksi ette hanki lapsellenne sisarusta. Hitto, kun ei niitä noin vaan hankita. Itse en aio koskaan ikinä kysyä mitään lapsentekoon liittyvää koska en halua loukata ketään, kun ei koskaan tiedä mikä tilanne on.
Punkku kuulemma auttaa kans kiinnittymisessä ;). Jep jep. Mutta onneks se maistuu hyvältä :D...

Mullakin on usko lopahtanut. Täysin. Ja kun mietin että miksi täällä on hiljaista, tajusin että kaikki muuthan on plussannu :( . Olen oikeasti kaikkien niiden onnellisten puolesta onnellinen, mutta ei se tätä omaa oloa ainakaan helpota :ashamed:. Kirjoittelin muutaman kerran tonne keskusteluun oireista ja tuliko plussa, niin sielläkin lähes kaikki muut plussasi :( . Mulla on säännöllinen kierto ja satavarmasti ovuloin, MIKSITÄÄSITTENONNIINVAIKEETA :stick: ?!?
Pipoa taitaa taas vähän kiristää...:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Matilda punkkua "suositellaan" otettavaksi oviksen jälkeen puol lasia päivässä, olikohan niin että parantaa kohdun verenkiertoa ja näin ollen auttaa kiinnittymisessä?! Itse ainakin mielellään kokeilen tuota, ei siinä ainakaan mitään häviä kun onhan se vieelä hyvääkin! :) Taidetaan mennä aika samoissa päivissä ja tuntemuksissa... päässä humisee, vatsaa nipistää ja väsymys painaa! Ja kaiken kukkuraksi on jotenkin sellainen luovuttaja fiilis :(

Greippimehuakin kokeilin tässä kierrossa, taas vastaavasti ennen ovista juoda, mutta minulla se taisi tehdä päinvastaisesti ja oli limat vähäisemmät ja muutenkin suusta lähtien limakalvot kuivana!
 
Minnuska Kovasti tsemppiä!
Tänään olisi sitten määrä (mahdollisten) menkkojen alkaa. Tää on niin rasittavaa! Joka vessareissulla vaan miettii että onkohan ne alkanu? Alavatsa tuntuu jotenkin painavalta. Alaselkä on kipee ja samoiten pakarat :confused: Ihan kun olis käyny jossain kamalan pitkällä kävelyllä! Pari päivää sitten koko päivän oli omituinen olo ja muutaman kerran huimasikin. Mistä mahtoi johtua...Viime raskaudessa hieman ennen puoliväliä en uskaltanut oikein enää kauppaankaan lähteä kun aina alkoi kaupassa huimaamaan vaikka verenapaineet ja sokerit oli ok. No, saa nyt nähdä mitä päivä tuo tullessaan. Ja vaikken raskaana olisikaan, niin kai ne menkat ei ainakaan anna itsestään kuulua ihan tän stressaamisen takia! :(
 
Halauksia kaikille jotka sitä tarvitsee :hug:

Itselleni voikin päivittää sitten kp1 vuoto alkoi juuri :O :confused:
Eipä ole ties milloin ollut näin lyhyt kierto..no eteenpäin on mentävä ja toivottava parasta tulevassa kierrossa, :D
itse asiassa kyllä luulen että laihiksellakin on suuri merkitys kierrossa.
eipä tääppä ole sen parempi fiilis muutenkaan työpaikka meni alta kun firma kaatui ja nyt pitäisi etsiä uutta työtä, ehkä sitä kumminkin pitää pientä lomaa kun en ole edes kesälomia saanut pidettyä, kun on tehty töitä joka ei sittenkään tuottanut hedelmää kun näin kävi, no saapahan edes muutaman päivän hengähtää ja katsoa sitten tulevaa.

pahoittelen omanapaisuudesta, mutta on murheita tällä hetkellä. : /
 
Sannulille plussatuulia +++++++:whistle: . Toivottavasti täti pysyttelee poissa.

Neiti Näpsän äidille iiiiso :hug:. Onpas monta murhetta yhdellä kertaa : /.

ON: Kuulin taas lisää vauvauutisia kaveripiiristä :rolleyes: . Mitäköhän muuta sitä vielä keksisi kuin ovistikut, punkun ja greippimehun?!?
 
Neljä negaa raskaustestiä oli oikeassa..
Täti purjehti eilen luokseni, eli nyt on kp 2/28-35...? yk 5
Plääh! Parempi näin kuitenkin, nyt olen lomalla, ostan ovistestejä, yritämme oikeasti.

Plussatuulia kaikille!
 
Täällä kp 24/40 ja tänään kävin seurantaultrassa kun on käytössä clomifenit. Ovulaatio olikin juuri tapahtumassa ja lääkärin mukaan hyvät edellytykset raskaudelle :) Näköjään oli clomeista apua. Nyt pitää sitten vielä pari viikkoa odottaa ennen kuin alkaa jännäily!
 
********PERJANTAI 4.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 38/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 35/35 *yk17
Jarenah..................poika 10/05....................kp 30/30 *yk 6
Viola80...................tyttö..............................kp 30/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 28/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 28/28-29 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 28/40 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 24/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 21/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 18/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 18/25-28 *yk4
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 16/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10...................kp 14/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09....................kp 8/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 7/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 7/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 6/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 6/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 5/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 3/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08....................kp 3/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 2/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 2/30 *yk 2




PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo7

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä vaan lasta epätoivoisesti yrittävä ja raskaudesta haaveileva voi olla täysin oman napansa ympärillä ajatuksissaan. Listalta löytyy tasan 23 nimeä - heistä 16 toiveikasta 23:sta on yrittänyt alle kuusi kiertoa - 12 yrittäjää 23:sta on yrittämässä raskautta kierrolla 1-2-3.
Että sitä raskauttako ei koskaan tule? Tekee tosiaan mieli kysyä että ihan oikeastiko olette tuota mieltä?!
Anteeksi äkäisyyteni, mutta mittasuhteita, naiset. Mittasuhteita.

Piinailu puolessa välissä ja erittäin voimakkaita juilimisia alavatsalla eilen. Tosin vietin koko päivän istuen koulutuksessa tai autossa, joten jospa se oli ihan alaselkäperäistä. Ja taas oli rinnat olevinaan illalla huomattavan turvoksissa ja arat, mutta niinhän ne on aina ennen menkkojakin. Kyllä ne sieltä taas viikon kuluttua tulee...
 
Sannuli Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Matilda Jos jossain kohtaa viitsit lisätä tohon mun kp:hen yhden päivän, tänään siis peräti kp 5/28.. :)

(.) Täällä alkaa vuoto pikkuhiljaa loppumaan, vielä kuitenkin r.testi plussaa näyttää mut eiköhän ne hormonit jossain kohtaa taas tasaannu... :) Ihan kiva et nuo menkat loppuu nyt kun ollaan huomenna lähdössä miehen kanssa mp messuille ja jäädään hotelliin yöks, vietetään sitä ns. laatuaikaa kaksistaan kun ei oo mun suunnitelmat viime aikoina oikein ottanu toimiakseen.. :p
Nyt on se perinteinen "kääk, mitä mä laitan päälleni"-paniikki... :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 

Yhteistyössä