***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

:heart:MUKANA::heart:

Nauruprinsessa........poika 09/08
Maria-08.................esik. 12/08
Minnuska89.............tyttö 03/09
Kellukka..................poika 03/08
Collins....................tyttö 12/06
Maira.................... poika 06/10
Tiitulainen...............tyttö 06/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
Kinkula...................poika 09/09
Danone81...............esik. 08/09
Onnenkipuna............poika 12/06
Pistepirkko..............tyttö 12/07
Jarenah..................poika 10/05
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08
Vouhis...................poika 01/03
Jumima...................esik. 06/09
Pinkie86..................tyttö 01/08
Tellervo................esik.08/07
AJ.........................poika-08
Matilda-08............. tyttö 04/09
Heidi-80..................poika 08/08



TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10

:heart:PLUSSANNEET 2011:heart:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk1), kikka89

:heart:PLUSSANNEET 2010: :heart:

Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

:heart:Plussanneet voivat siirtyä tänne::heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1910757-pikkukakkoset-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Elikkäs nyt on alotettu uusi pino kun tuossa edellisessä alkoi sivuja olla jo aika paljon. Mieluusti otetaan vastaan "muutosehdotuksia" jos jollain tulee jotain mieleen että kuinka olis hyvä päivitellä noita tms.

Toi alempi on sellanen jota ajattelin päivitellä.

Ja hohoi:wave: Kaikki taustailijat, ilmoittautukaa niin saan päivitellä ketkä on mukana taustalla!!
 
Viimeksi muokattu:
********PERJANTAI 28.1.2011************




MUKANA:

Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 33/28 *yk 1
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 33/? *yk1
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 32/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08....................kp 31/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 30/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 30/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 29/28 *yk4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 28/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 28/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 27/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06...................kp 27/28-34 *yk 3
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 24/28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 23/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 23/32 *yk 1
Viola80...................tyttö..............................kp23/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 21/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 18/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07......................kp 17/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 14/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 11/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 9/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:

Kinkula.........................dpo 12
Danone81......................dpo 12-13
Onnen kipuna................dpo 11
Kamomilla-81................dpo1

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10



HAAMUILIJAT:
Danone81
Maira


PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk1), kikka89
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa uusi pino!! Kiitos Matildalle!

On kyllä ihanasti tullut plussia tammikuulle. Harmittaa niiiiiiiin paljon etten ole yksin noista :/ Tänään toivo otti vallan ja tein testin mutta ihan selkeä nega :( Noh, ei tässä sitten muuta kun odotellaan että täti pikku hiljaa alkaisi saapua, ettei ihan mahottomaksi kierto venyis. Onko kokemuksia kuinka kauan menkat olleet pois pillereiden lopettamisen jälkeen? Mulla esikoinen aikoinaan tärppäs heti ekasta kierrosta. Nyt sitten jännäillään kun kaverilla meni 3 kk ennen ku menkat alkoi ja eikä siis ollut raskaana tms. Voi perhana jos niitä menkkoja joutuu niin kauan odottamaan!!! :mad: Täähän on jo tähän asti ollu ällöttävää ja inhottavaa ja raastavaa odotusta että sai noi pillerit ees lopettaa!! Nyt jos tarttee vielä odottaa kuukausia että normi kierrot alkaa ni AAAARRRGG!!!! Oma napaista paasausta mutta kyllä nyt piiiiiiiikkasen ärsyttää. Mä oon jo kyllä aikaa sitten päättäny etten enää pillereille lähe, kun ne viimeistään lopetettaessa pistää kropan sekasin.
 
Mirage: Laitoin tuon linkin. Odotan niin paljon saisin sinne pikkukakkosen odottajiin liittyä. Täytyy tehdä sitten pikkukakkosille aikanaan oma pino myös kun alkavat plupsahdella maailmaan=)

Nauruprinsessa: Muakin raastaa niin helkasti just tuo kun eka odottaa jonkun puoli vuotta et saa nakata ehkäsyn helvettiin ja sit saa odottaa että tärppäis.

Jaa-a täällä olis sitten kp11 ja ovis pitäis olla huomenna tai sunnuntaina. Mä en kyllä enää tän jälkeen noita ovistestejä tee. Siis oon nyt muutaman päivän tikuttanu ja tänään just äsken tikutin ja tuli kontrolliviivan lisäks sellanen epätasanen haamu ja tavallinen haamu. Ja kun kierronpituuden mukaan ovis pitäis olla huomenna tai sunnuntaina niin luulis että toi ovistesti jo kirkuis vahvalla punasella. en tiiä. Äsken testasin joten voihan olla et on liian aikasin aamulla. Testaan uudelleen neljän maissa iltapäivällä kun meen töistä kotiin.
Tosi nopeesti menee kyllä aika. Mä en erityisesti tykkää tammikuusta, en tiiä miks ja oon ilonen kun alkaa helmikuu pian. Helmikuussa tulee meidän talopakettikin ja päästään oikeesti alottamaan rakentaminen.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia ihmisillä on? Täällä ei mitään ihmeellistä. Ollaan kotona. Tänä iltana mennään tulevien naapurien luo kylään (meillä samanikäset tytöt niin saavat hekin tutustua toisiinsa), mä yritän huomenna lukea tenttiin vähän aikaa, samoin sunnuntaina. Tytön uimakoulu alkaa taas sunnuntaina ja muuten aan ollaan. Leffailtaa suunnittelin lauantaiksi jos jaksais olla hereillä.
 
Täälläkin noista pillereistä aika samat fiilikset kuin Nauruprinsesssalla vaikkei "ongelmia" niitten kanssa ollutkaan.. Ennen esikoista söin niitä 4vuotta ja kun lopetin niin kierto palas heti normaaliks ja ekasta varsinaisesta yrityksestä tulinkin sitten raskaaksi. Poika oli vuoden ikäinen kun menkat sitten alkoi ja siitä lähtien eivät normaalit ole ollutkaan (32 - 48), tosin paljon varmaan vaikuttaa sekin että imetin häntä kuitenkin vielä 1v8kk ikäiseksi asti. Syksyllä/alkutalvella kierto sitten venyikin huimaksi 66 päiväksi ja siinä vaiheessa sitten söin pari kiertoo teroja ja toivoin että ois auttanu kun kierrot lyheni niitä syömällä huimasti, mutta tässä sitä taas ollaan ja ootellaan : /

Heti synnytyksen jälkeen päätin jo etten enää kuitenkaan mitään pillereitä rupea syömään vaikka muutamat reseptit tulikin hommattua, mutta aina vain siirsin aloitusta kunnes päätin että empähän ota ollenkaan :LOL:

Matildalle kiitokset hienosta uudesta pinosta =)
 
AJ
Matilda kiitos uudesta pinosta :)

Nauruprinsessa mäkään en enää pillereihin koske. Tykkäsin hormonikierukasta. Tai katsotaan nyt kuinka kauan tässä menee ennen tärpäämistä, tai tärppäshän se jo kerran, mutta osoittautui kohdunulkoiseksi:(

Meillä on yritetty ovista nyt sitten hyödyntää tiiviisti flunssasta huolimatta. Tänään ei onnistu, mutta eilen ja edellispäivänä kyllä. Huomenna pitää vielä varmistella :) Ja sitten toivomaan. Tällä hetkellä kyllä ajatukset pyörii tuossa pojassa, joka päätti sitten lopulta saada tämän meidän talossa jyllänneen flunssan ja on nyt kuumeessa. Plaah. Tylsä mennä itse töihin, mutta onneksi iskä jää pojan kanssa kotiin huilaamaan.
 
kikka ,danone ja maira ONNEA!!!!

Pikaisesti oma napa. Vasemman puolen kipuilut jatkuu ja tissien arkuun,suht runsas valkovuoto_Odotteln postin tuovan tilaukseni mammaksi.fi.stä niin pääsisin EHKÄ testailemaan huomen aamulla!
 
Heippa! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan..? :)

Hieman taustoja: olen 30-vuotias ja esikoinen, tyttö, täyttää keväällä 4 vuotta. Pitkään olin sitä mieltä, että yksi lapsi riittää, raskaus ja synnytys olivat sen verran rankat kokemukset, huh! Olin kipeä ja kiukkuinen ja äkäinen ja iso ja kömpelö koko sen 9 kuukautta! :x Selkä meni siinä rytäkässä ja on kipeä edelleen jne.

Nyt joulun alla aloin kuitenkin miettiä toista lasta. Lähinnä siitä syystä, että mielestäni on itsekästä olla tekemättä tytölle sisarusta oman mukavuudenhaluni vuoksi :) Mulla on itsellä veli, ja hän on tosi tärkeä, mietin, että haluan suoda saman onnen myös tyttärelleni.

Tällä hetkellä olen aikuisopiskelijana, valmistun kesällä. Mies on töissä, kunnon duunarin hommia painaa. Meillä on myös kaksi koiraa, 5v seropinarttu ja tänään 9kk täyttävä mäyrispoika.

Elikkäs toisen yritys alkoi virallisesti 19.12.2010, vähän kuin huomaamatta. Kortsu jotenkin unohtui, ja ovulaatio oli just käsillä. Päätettiin siinä sitten, että oho ja hups, vauva saa tulla jos on tullakseen :)

Nyt meneillään yk2, ja ovulaatio oli viikonloppuna. (tunnen sen selvästi, vihloo, vihloo..). Mulla on flunssa päällä joten homma sai vähän koomisiakin piirteitä: mies hoiti hommat mahdollisimman nopeaa kun minä makoilin paikoillani hirveissä flunssahöyryissä puoliunessa :D Kyllä siinä sitten mietittiin, että jopas oli romantiikka huipuissaan ja vauvaa tehtiin taatusti rakkaudella!

Yritän pitää pään kylmänä ja olla toivomatta liikoja ja tunnustelematta mukamas oireita. Esikoinen sai vuonna 2006 alkunsa kolmannesta kierrosta ja silloin raskausoireet alkoivat tooodella aikaisin, paljon ennen plussaa. (silloinkin pistin miehelle viestin että tänään on ovulaatio, illalla tehdään vauva, ja niin siinä kävikin :D).

Tällä hetkellä on kiertopäivä 23/31. Muutama ilta sitten mahassa tuntui ihan mielettömiä viiltäviä kipuja, semmoisia että piti ihan taipua kaksin kerroin, kun niin sattui. Tätä jatkui vielä seuraavaan aamuun. Eilen aamupissalla käydessäni paperiin jäi jotain epämääräisiä ruskeita klönttejä. Minulla ei oikeasti ikinä tule mitään välivuotoja tai muita tiputteluja, ja tässä nyt hekumoinkin, josko kivut+klöntit johtuis kiinnittymisestä :) Esikoisen aikoihin oli sama, plussakierrosta oli järkkyä mahanviiltelyä ja ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen ei vastaavia ole ollut, paitsi nyt!

Totta kait muitakin oireita löytyy roppakaupalla :D Rintoja vihloo ja ne on arat, mutta tuskin tarkoittaa mitään.. Mulle tehtiin lääketieteellisistä syistä rintojenpienennys syksyllä, joten kipuilevat ja vihlovat vielä muutenkin. Suuta kuivaa ja on "outo olo", sellainen pökkyrä, mikä nyt johtunee tästä flunssasta. Maha on ihmeellisen jännittynyt ja kuin pienessä krampissa koko ajan, mutta niinhän se saattaa olla muutenkin ennen menkkoja (ei-yrityskierrossa tällaisiin ei vain kiinnitä huomiota, nyt bongaa jokaisen nipsaisun ;) )

Tällaista täällä siis, jos olen tervetullut kuumeilemaan teidän kanssanne niin kiva :) Tutustun pinoon ja teihin tässä tarkemmin, nyt ei muuta kuin oikein paljon onnea yritykseen ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!!

t.Viola
 
Onnea Mairalle :flower: ! Ihanaa :).
Ja tervetuloa Viola :). Kuule, kysynkin sulta heti että millaisia oireita sulla esikoisesta oli jo ennen plussaa? Mua paleli silloin ainoastaan, mutta nyt on tissit isommat kuin imetysaikaan ja muutenkin olo on kyllä sellainen että tänään ostan sen Clearbluen joka näyttää jo ennen menkkojen oletettua alkamista tuloksen ja testaan aamulla. Valeraskauskin on tietysti hyvin todennäköinen tällä toivomisella ja vauvakuumeella :ashamed: .
Siinähän se oma napakin tuli samalla.

Matilda kyseli viikonloppusuunnitelmista. Joko armotonta itkemistä kun Clearblue näyttää negaa tai sit yhtä juhlaa. No ei vaan :|... Kotona ollaan, meilläkin muutto tulossa, joten pakkaamista ja uuden kodin sisustuksen suunnittelemista. Täällä päin Suomea ainakin on niin mahtava keli, että paljon ulkoillaan tyttären kanssa :heart: . Repii olla töissä kun vois olla kotona tyttären kanssa pulkkailemassa tai retkellä :cool: .
Tuleeko teille Matilda avaimet käteen-ratkaisu vai teettekö paljon itse? Millainen talo? Olis ihanaa saada omakotitalo, mutta täällä on tonttipula niin paha, että piti sitten jatkaa rivitaloasumista. Kivaa sekin tietty :).
 
Heippa Pistepirkko ja kiitos tervetulotoivotuksesta :) Kirjoitin pitkät pätkät sulle vastausta ja jotenkin taidokkaasti onnistuin deletoimaan koko kirjoituksen :mad:

Tosiaan plussasin aikoinani tooosi aikaisin Aconin herkällä kasettitestillä, menkkoihin oli vielä monta päivää aikaa :) oltiin lähdössä festareille ja halusin varmistaa että voinhan vetää kunnon kahden päivän festarikoomat ;) tässä silloiset oireet lyhyesti: jatkuva jano ja kuiva kurkku, hassun oloinen alamaha, outo olo siis niinkuin fyysisesti, ei oikein tiennyt mikä on hätänä, ihme "usva" päässä. Sitä en valitettavasti muista oliko rinnat arat tms. Mut tuo jano oli jotain käsittämätöntä, koko ajan piti saada juotavaa. Pitääpä yrittää kaivella jostain vuoden 2006 kalenteri josko oisin sinne kirjannut lisää noita alkuoireita ;)

Tuo Acon oli ainoa joka silloin näytti plussaa, Apteekin omat ja muut antoivat tyylipuhtaat negat.. Saako Aconia muuten enää mistään, ainakin apteekeista näyttää hävinneen?

Tsemppiä sinulle!
 
Tervetuloa Viola!

Pistepirkko: Meille tulee talopaketti. Aika paljon tehdään itse mutta tulee ihan ammattilainenkin rakentamaan joka tekee ne vaikeemmat/ammattimiestä vaativat työt. 1,5-kerroksinen 190m2 hirsitalo meille tulossa. Nyt asutaan väliaiksesti vuokralla kerrostalossa ja tökkii pahemman kerran. Kaivataan miehen kanssa niin paljon sitä omaa pihaa ja onhan se tytöllekin kiva.
 
Hei kaikille ja hyvää alkavaa viikonloppua!:)

Ilmoittelemaan tulin että jään pois listalta kun miehen kanssa ei asiat toivottuun suuntaan ratkenneet joten ero on nyt sitten "vireillä":(
Mutta valtavasti plussaonnea kaikille plussanneille ja jatkossakin suuria plussapuhureita kaikille!=)

Kevättä kohden Pinkie
 
Voimahali pinkielle! :hug:

Maira: kylla minakin naan haamun tuossa testissa! Varovaiset onnittelut! Onko tuo se apteekin oma?

Nauruprinsessa: Odottelu on syvalta! :mad:

Viikonloppusuunnitelmia: ikava kylla ei taida olla mitaan ihmeellista tiedossa. Haluaisin lahtea jonnekkin kylailemaan, mutta taitaa tuo miehenpuolikas olla niin kiireinen etta kyhjotan pojan kanssa kaksistaan kotona. Aamulla teen varmistustestin, kattelen josko viiva olisi vahvistunut lisaa. Tanaan ei oikein muita oireita kuin ajoittainen vihlominen kenties oikean muniksen suuntaan..Pelottaa ajatus kohdunulkoisesta! Tuleekohan siita hirveat kivut? Tai muita erityisia oireita?

Ai niin ja tervetuloa Viola80!
 
Tervetuloaa Viola ja Viuhti! :) :flower:

Pinkie
lle tsemppiä! :hug:

danone Joo kyllä siinä ihan selvä vaaleanpunainen haalea viiva on, ei tartte olla ees valon alla tiiraamassa et sen näkee.. :) (mun kamera on vaan huono näihin kuvaus tarkoituksiin... :p )
Mut en mä siltikään tuohon vielä luota vaikka kuinka on apteekin oma testi jne...

Mä tonne toiseen pinoon kirjoitinkin et musta tuntuu vähän siltä et kaikki ei ole ok, tuntuu et tää plussan saaminen testiin on kestäny liian kauan, nyt olis mun kierrolla laskurin mukaan 4+2 enkä kunnon viivaa saa aikaseks... : / Taas toisaalta, vertailupohjana ei voi käyttää esikoistakaan kun mä en oikeesti tiedä tarkalleen kuinka pitkällä oon ollu kun kunnolla plussasin.. (la siirty 3vko eteenpäin ekassa ultrassa..) Noh, katsotaan, täytyy tehä vaikka digi sillon sunnuntaina, kai se hormoni on siihen mennessä ehtiny taas nousta..

Toisaalta tekis mieli iloita ja juosta tonne odotuspuolelle, mut nyt vaan on vähän jotenkin skeptinen olo koko asian suhteen...

Meillä on appiukko tulossa huomenna emäntänsä kanssa kylään, kauheen hyvä ajoitus kun sälli on räkänen ja mulle itellenikin hiipii koko ajan lenssu päälle (kurkku on kuin raastinrauta, väsyttää ja on paha olo..), mut sisulla siitäkin selvitään! :D Nyt mä varmaan koitan mennä tyhjää ton astianpesukoneen..

Katoin muuten äsken faktalta ohjelmaa jossa nainen synnytti viitoset! :O (ja tottakai pillitin täällä kun pienin vauva oli alle 900g ja muut vajaata 1500g.. :rolleyes:)
 
Hei, mä voisin änkee tähän ketjuun. Vauvakuume on nostanu päätään ja tää olis nyt eka yrityskerta kp jotain 7/40? Esikoispoju synty 02/10 eli kohta on 1 v synttärit. Mies on sellanen 25 v opiskeluissaan viimisiä vievä insinöörinalku. Miä 21 v ja kans melkein valmis mut jäi kesken ä-loman takii.
Kahden-2½ vuoden ikäero olis kiva. Joten sitä lähdetään nyt yrittämään. Esikoinen tarttu matkaan ekasta kerrasta, eikä edes oikeen ehditty alottaa yritystä joten toivoon samaa tämän toisenkin suhteen. Tosin tätä ketjua pari viikkoa seuranneena osaan jo varautuu odottamaan. Vaikka en haluaisi :D
 
Tervetuloa Villany !

Suorilta omaan napaan: Yökkäsin aamulla pari kertaa ja tissit on edelleen valtavat. Tein sitten aamupissasta cb:n testin ja nega tuli jo ennen kontrolliviivaa. : /:headwall: .
Oon ihan rikki. Palelee, yököttää, huimaa, tissit on valtavat ja pinkeät - mutta 2 negaakin negampaa negaa :'( .
Sori tämä omanapaisuus, mutta ottaa vaan niin pahasti aivoon ja kun kaikki ystävät on raskaana, ei oikein heillekään viitsi jaaritella :( .
Mukavaa viikonloppua!
 
Pistepirkko Älä vielä luovuta, sulla on kuitenkin vielä kiertoa jäljellä, ehkäpä se plussa sieltä kohta tulee.. :) :hug:

(.) noiden parin haamun jälkeen tänä aamuna digitaalisella ei raskaana, inte gravid... :(
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille!

Maira :hug: Voi harmi.

Pistepirkko Toivottavasti plussa sieltä vielä tulisi. Älä lievä luovuta. :hug:

Pinkie :hug: Voimia!

Kävin eilen apteekista ja olisin halunnut ostaa tuon digi raskaustestin, mut eihän siellä ollut yhtään. Piti ostaa apteekin oma. Sillä tänä aamuna tein toisen testin. Ekan testin tein CB:n tavallisella, joka näytti plussaa. Tuohon apteekin omaan tuli kaks viivaa. Kai sitä pitää uskoa, et raskaana on. Vaik mielessä käy, et voi olla tuulimuna tai kohdunulkoinen.
Kai sitä vois kurkata tuonne odotuspuolelle.

Matilda Voitko korjata yk kohdalle 3.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!
 
Tervetuloa uudet!!!

Maira: No jopas on outoa! Mikahan tuossa digissa on herkkyys? Jospa se apteekin testin olisi herkempi...Tiesitkos sina oviksen ajankohdan tarkalleen? Mullakin yksi digitesti on kaapissa ja taidan olla sellainen hohla etta kulutan sen testin 10 paivan paasta ja katon sanooko 3+.

Pistepirkolle voimia! Jospa se tati pysyisi poissa! Katala on jos kiusaa oireilla ja testiin tulee vaan negaa!

Matilda: Minut voi varmaankin siirtaa plussanneisiin, vaikka hyvin pessimistinen olenkin. Jos huonosti kay niin sitten kay. Tanaan aamulla testi naytti entista vahvempaa viivaa. Vasymysta on vahan ilmassa iltaisin, ysin aikaan voisi oikein hyvin kellistya petiin.
 

Yhteistyössä