**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

ihana runttipulla Joo, selvästikin se viiva vahvistuu kun raskaus etenee :LOL:
Mä oon jo käynyt kurkkimassa tuolla teidän odotuspuolella, haluaisin niiin kovasti siirtyä sinne useiden tuttujen tykö :heart: Mutta taitaapi olla haaveilua vaan :( jos jotain oliskin, vois la mennä jo syyskuun puolelle. Vaikka parempi sekin kun ei mitään :D Tosin en usko siihenkään...
 
KS09, aika hauska kyllä - montakohan ipanaa siellä sitten on tulossa.. :whistle: eikös näitä ole joskus tapahtunu, että olis raskaana kahteen kertaankin ;)

Mä toivon kovasti että tulisit ja tietysti kaikki muutkin jotka vaan ehtii :hug: tuonne elokuisten pinoon. Jotenkin ehdin tykästyä jo tähän porukkaan niin olis kiva jatkaa juttua odottajienkin kanssa =)

Nyt iltapalalle ja pötkölleen, väsyttää nää tyhmät työviikot... :whistle:
 
Päätinpä liittyä joukkoon mukavaan piinailemaan:) eli yk 1 alkoi juuri kun pco:kin on poistunut laihdutuksen myötä!ennestään on tyttö 05/08 ja hälle kovasti sisarusta kaivataan.minä olen vm83 ja mies vm80..ihanan paljon plussanneita täällä!!onnea!!jospa se olisi tarttuvaa ;) kysyn nyt teidän kokeneempien mielipidettä ja kokemuksia; onko teillä ovisoireet samanlaiset kuin raskausoireet??mua nyt ihmetyttää kun kp14 sattui ja vihloi monta tuntia ja nyt kp16 ihan samat oireet kuin alkuraskaudes oli?!ovisko?:O
 
Mä olen kans kaksonen hei! Jeee :LOL: !

prinsessan-äiti: 4 tuntia??? Apua... Oliks sulla epiduraali ja hidastiko se sitä ponnistamista sitten vai miten jos saa kysyä? Musta tuntuu että mä en ois saanu ponnistettua ikinä jos olisin ottanu epiduraalin, koska mulla ei ollut mitään ponnistustarvetta muutenkaan. Kaikista pahin oli kyllä kuitenkin se kun aukesin parissa tunnissa 6-> 10cm .. ilman sitä saakelin epiduraalia kun ei ehtinyt enää :kieh: .

Meillä on tää ilta pidetty telkkaria kiinni miehen kanssa, juteltu paljon ja haaveiltu tulevasta :heart: . Nyt taidan lähtee sänkyyn lukemaan niin jaksaa sit pirteänä huomenna aamulla hoilottaa joululauluja neidin kanssa, meidän seurakunnan kerho järjestää jotkut tollaset lasten joululaulelmat :xmas: Kivaa!

..ja tervetuloa Emmabella! :flower:
 
Emmabella Tervetuloa! Osaat varmaan sanoa vielä monesko kiertopäivä sulla on menossa, ja mahtavaa olis, jos osaisit heittää arvion kierron pituudesta :D Helpot kysymykset heti alkuunsa :LOL: Mä en osaa oikein kunnolla vastata tohon ovisjuttuun. Mulla ovis tuntuu välillä sellasena pakotuksena alamahalla, joskus rintoja kihelmöi. Mutta käsittääkseni ehkä myös monenlaiset raskausoireet voi paljastaa oviksen...
Voisin heittää, että jos sulla oli 14 pv ovis ja munasoli kiinnitty niin nopeesti, että jo 16pv on jo oireita :D Vaikka kyllähän ne toiset sanoo tuntevansa raskausoireet jo ennen kun munasolu on kiinnittynyt. Toivotaan siis että visiittis tässä ketjussa olis tosi lyhkäinen ja saisit sen plussan vielä tässä kierrossa :hug:
 
Moi, oon käynyt lueskelemassa pinoa muutamana päivänä ja ajattelin nyt kirjoittaa. Paljon onnea tähän mennessä plussanneille! :flower:

Meillä on esikoinen s. 10/08 ja toisesta nyt haaveillaan. Toinen yrityskerta meneillään ja kiertopäivä 32/28-35. Oon testannut viime päivinä pari kertaa negan, mutta en ole vielä täysin menettänyt toivoa...

Mitään raskauden oireita ei kyllä ole, paitsi muutaman kerran vihlaisevaa kipua nivusten tienoilla dpo 7 aikaan ja aika väsynyt oon ollut, mutta kukapa ei näin marras-joulukuussa...

Meidän esikoinen syntyi hätäsektiolla, kuten Päivikillä, Nasulilla ja KS09:llakin. Täällä olisi myös hartaana toiveena että (mahdollisessa seuraavassa raskaudessa) saisi olla hereillä lapsen syntyessä ja pidellä vastasyntynyttä. Mutta eipäs mennä asioiden edelle :whistle:
 
Moikka!
En ole taaskaan kerinnyt kirjotella :ashamed: Töissä kiirettä ja illat menee tytön kanssa. Töissä ilmotin, että lähden sieltä tammikuun puolessa välissä. Nopeamminkin olisin päässyt, mutta haluan antaa vastapuolelle aikaa etsiä mun tilalle toinen.

Täällä odottelen ovista. Luultavasti osuu to-su väliselle ajalle. Sit piinailemaan ja uuden vuoden aattona vois testata :whistle: Clomeja söin, joten odotukset on korkealla. Tosin ei niistä viime keväänä ollut mitään apua, mutta toivossa on hyvä elää :) Ja sit tullaan alas kovaa ja korkeelta.

Plussanneille onnea :heart:

Himputti
 
Negaa pukkaa apteekin testillä... Tosin erona eiliseen, siihen tuli n. puolen tunnin sisällä haaleaakin haaleampi viivanpaikka :LOL:
Nojoo, tänään gtai huomenna pitäis tulle niiden herkkien testien postissa, joten josko ne kertois vähän paremmin... Vaikka kyllä sen tietää mitä nekin näyttää :ashamed:

Listataan vielä tän päivän oireet, niin ette kuvittele, että mä ihan tyhjästä haaveilen :saint:
-Pieni allötysöllötys
-nuha
-loriseva valkkari
-rinnat aristaa hivenen
-ehkä pienen pieni painon tunne alamahassa
-kn oli aika ylhäällä ja mielestäni jonkin verran kovempi kuin aikasemmin...
 
Jeps, mieli maassa :( No mut päätin nyt sitten hakea sen terolut kuurin tänään apteekista ja alottaa, ettei vuoto venyis ihan älyttömäks vielä tästä eteenkinpäin...
Mun usko mahdolliseen raskauteen katos kuin tuhka tuuleen! Tilasin jo nipun ovistestejäkin, jotta voin sitten seuraavissa kierrossa testata kerkiääkö mulla tulla ovista ollenkaan noin lyhyellä aikavälillä miten se gyne käski lääkkeitä syömään.

Tavallaan siis luovutin :ashamed: Ei ole meidän tuurilla mahdollista, että saisimme tosi yllärin ja vielä jouluks. Plaah |O
 
mama-L joo oli epiduraali, ja se juuri teki sen järkyttävän ponnistamisen tarpeen aivan liian aikasi (5 sentissä)..siitä asti sitte ponnistin, kun minun synnytyksessä oli mukana harjottelija joka sano tuossa 5sentissä että ponnista vaan niin kovasti ku tuntuu..
Koitin kyllä sanoa vastaan että "oon kuullu ettei saa ponnistaa vielä" :LOL:
No,tää kuitenki hoki että saat saat,anna tulla vaan ja minähän ponnistin.
4tunnin päästä sitte synty typykkä!! Ei ollu helppoa ei..
 
Varoitus heti alkuun, ällöä ja tarkkaa kuvausta luvassa :ashamed:

Mä en tajua!! Herkkä r-testi nega. Mutta oireita löytyy; kn on vetäytynyt ylös, niin ylös, että hädin tuskin sormella ylttää (aikasemmin kyllä ylettänyt) ja sellainen kova molluska. Valkkari on tosi vesimäistä, lorahtelee aina housuun. Kuvotus on lisääntynyt, tullut myös iltoihin. Vatsan turvotus iski naamalle eilen, olo oli kuin ilmapallolla, sormia ja jalkoja turvottaa, pää oli eilen hirmu kipeä ilman syytä, ja palelee niin pirusti, vaikka sisällä meillä on sama lämpötila kuin tähänkin asti ja vielä lopuksi rinnat aristavat ja kihelmöivät.

Mistä hiivatista mä näitä oireita kehittelen?? Eihän mitnekään voi olla mahdollista, että tällaiset oireet, mutta herkimmätkään (10 mIU) testit eivät näytä yhtään mitään??

Tällainen pieni aamupurkaus :ashamed: Tämä tyttö pakkaa kamansa ja lähtee uhkaamaan pakkasta (-26 astetta) ja suuntaa nenänsä kohti kaupunkia lapsen ravitsemusterapeutin takia :$
 
Anteeksi, kun tälleen "ängen" tänne, mut olen aina välillä käyny lukee tätä palstaa ( itsekin "hivenen" :D toista kuumeilevena... ) :D
KS09, sun tilanteesa tuli mieleen tää keskustelupalsta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t763796

Mm. wiivi84 kirjotti näin:

Nyt vasta uskalsin tulla tähän pinoon kun sain äskön varmistuksen
http://www.aijaa.com/v.php?i=1103267.jpg


Tässä juuri kokosin noita mun tapahtumia mitä oon tänne plussalle kirjottanu eli:

18.9 valittelin väsymystä (kp 37/30-32)
19.9 pääkipua paripäivää testi negaa kp38
25.9 päivällä ei mitään illalla kovat vatsakivut ja luulo et täti tulee kp44
27.9 nälkä vaivaa, testi negaa kp 46
2.10 ei mitään uutta kp 52
3.10 suuttumusta kun ei näy tätiä eikä plussaa kp 53
10.10 tissit kipeät kp 59
12.10 haamu kp 61
14.10 pahaolo siivoilun ohessa ja röytäilyjä koko ajan kp 63
15.10 oikein selkeä plussa kp 64

nyt mun pähkäilyn aihe on että, oonko viikolla 8 (kuukautisten mukaan) vai viikolla 4
 
toiveilija, olipa hyvä viestiketju! Ja ONNEKSI OLKOON plussasta! :flower: Saisitkohan varhaisraskauden ultran, jotta viikot varmistuisivat? Oliko sun oirelistassa päivämäärät muuten oikein?

Elättelen toiveita, että mullakin vain hcg nousee hitaasti (kp 34/28-35 ja negaa näyttää)... Hyvin "menkkamainen" olo tosin on, eli saattaa olla pian kierto tässä :(

Magialle :hug:
 
kp 1, yk 23.

Tän kierronsuhteen olin jo aika toiveikas, kun peittoja heiluteltiin oikeaan aikaan. Viime päivinä on ollu tissit hieman herkät, palellu koko ajan ja väsyttänyt päikkäreiden verran joka päivä. Mutta näkölään se täti taas tiesi tulla kylään. :'( :(
 
Jaksuja ja plussatuulia uuteen kierrokseen Magialle ja Lumikuningattarelle! :hug:

Aikas jännittävä tilanne sulla kyllä KS09! Aika ihmeellistä jos noin paljon oireistoa pukkaa ja mitään ei ole tapahtumassa... Jään odottelemaan sun kuulumisia taas. :)

Omaan napaan ei ihmeempiä, alavatsakivutkin onneksi jo heikentyneet, tai kun mulla oli niitä repäisyjä pupuilun yhteydessä... En ymmärrä miksi söin niitä Cerazetteja näin kauan, olisin voinut ihan hyvin imetyksen loputtua vaihtaa takaisin tuttuun ja turvalliseen Yasmineen niin ei olis tarvinnu odotella mitään tyhjennysvuotoja. Tuntuu todella oudolta kun en yhtään tiiä millon se täti mahdollisesti tulee kylään ja muutenkin räjähtelen kokoajan miehelle hormonipuuskissani. :$ Se on raukka ihan ihmeissään... Oon kyllä koittanu selittää että en voi sille mitään, välillä vaan kiukuttaa kaikki ja sit toisinaan oon onneni kukkuloilla. Ärsyttävää. :D

Stressiä ei vähennä tää joulu nyt yhtään kun on kaikki lahjat hankkimatta ja 2 päivän siivous edessä viikonloppuna... Jiihaa.
 
Terve toverit! Oon ihan ymmälläni oireistani :/ kp 18 menossa,kp 14 oli sitä vasemman puolen kovaa kipuilua,senjälkeen on tissit turvonnu,kipeät nännit ja sivut,pahaa oloa ja ennenkaikkea vatsan nippailua,pakotusta ja vihlontaa,nii ja ilmaa täys :D!ihan samat oireet kuin ennen viime plussaa.viime kierto oli 34pv,että ihmettelen kyllä jos olisin nyt jo raskautunu,olis täytyny olla tosi aikainen ovis..noh,luin raskauspäiväkirjasta että viimeeksi ekat oireet ilmaantu kp 17,että kaikki on mahdollista ;)
 
toiveilija Kiitokset linkistä, oli kyllä ihan mielenkiintoista tekstiä!
magia ja lumikuningatar :hug: :(
emmabella Olen kuullut, että joillakin (esim. yhdellä tutullani) noi raskausoireet jatku ihan suoraan ovisoireiden perään, joten ei se mahdottomuus ole =)

Itsellä pitkä ja kivinen päivä takana! Huoh, onneksi se on jo illassa!! Sain kuulla verikoetuloksista, että minulla on vasta-aineita, jotka tulee huomattavasti vaikeuttamaan pitkäaikaissairauteni tasapainossa pitoa :( Ja kun se tasapaino olisi äärimmäisen tärkeää, etenkin silloin, jos raskaudun. No, tietää enemmän työtä ja pelkoa epäonnistumisesta... Ja kaiken lisäksi odotin yli tunnin saadakseni lääkäriltä tiedon, ettei asialle voi tehdä mitään :headwall:
Pojalla kuitenkin onneksi ravitsemus ym kunnossa! Olis rav.suunnittelia ihmeissään kun ne "ravintoarvot" olivat todella loistavat, vaikka pieni mies ja moniallerginen onkin! Jotain hyvääkin... :heart:
Meinasin muuten pyörtyä sinne sairaalaan; alkoi turvottamaan, heikottamaan ja :x Ja erittäin vahvasti muistan tuon tunteen edellisestä raskaudesta! Eipä se hevillä unohdu kun kupsahtaa keskelle parkkihallia :D
Noh, katsellaan... Vuodon aloittavat lääkkeet on kuitenkin jo aloitettu, että jospa parin viikon sisällä edes sen verta tapahtuisi...
 
Huomenia!Voi halavattu,kun menin sitten tekemään siis idioottimaisuuksissani apteekin oman testin.-------!ja vielä kerran miinus!nega!eih!
Eihän se nyt tietenkään ois vielä mitään näyttäny ja EN TODELLAKAAN!luota tohon mun kiertoon että olis sen 27päivää,pah!!.Nyt otan järjen käyttöön ja oon päättäny että testaan 29 päivä,ehkä pitkitän vielä 30 päivään asti ja sillä selvä,tänään tulee testi postissa,enkä aio sitä käyttää nyt turhaan!Voi kun mä nyt toivon,että ois onnistunut.Ja tietty mielessä kummittelee nyt toi negatiivinen testi,vaikkei edes pitäis!Mä oon niin tyhmä,ai että!

Kiitos,kun sain purkaa... :ashamed:

Nyt tällainen juttu sitten..mites on kun puhutaan,että ennen kuukautisia tulee ns."kuiva kausi"..Mitä se meinaa teidän mielestänne.Sitäkö,että valkkaria ei tule löysänä ja valu kokoajan housuihin vai että valkkari "kuivaa" ,ei limaista,miten siis käsität?Meinaan mä nyt tein pientä itsetutkiskelua...ja nyt !VAROITUS!..saattaa ällöttää ja härskiä kielenkäyttöä luvassa..-tunnustelin tota kohdunnapukkaa ja kuulkaa kun mä sormeni sieltä ulos otin niin oli kuulkaa näky,siis oli kun olis sormen työntäny Oivariinirasiaan ja koko sormi sellasen valkoisen,maidonvärisen,mutta todella kiinteän mössön peittämä,ihan kun jotain liisteriä ois ollu,ei lähteny sormista siis todellakaan valumaan,ehei,tää oli jotain tosi tiukkaa tavaraa nyt.Ja siksi mä mietinkin että jos tässä on menkat tulossa,niin mitä päättelisit tosta valkkarista,tollastako sieltä tulee ennen niitä,kelläkään kokemusta?Ja lisään nyt vielä,että kohdunnapukan kokeilu on mulle aikasta uus juttu,ja jossain vaiheessa kun mua taas saa kutsua toissynnyttäjäksi,niin olen kuullut että toista lastaan odottavilla kyseinen kohdunsuu ei enää edes mene kiinni asti,joten en tiedä mitä siitä napukan kokeilusta mulle oli hyötyä,kun tunsin sen ns.nenänpään,mutta kun sormea liu`utti siitä "nenästä"hiukan poispäinpäin ja laitoin takaisin viistoon ylöspäin,niin johan siellä tuntu ne "huulet,sellanen röpelöinen reikähössötys.Mutta korkeella oli kummiskin.Mitä ihmettä siis..?Lisään vielä,että kun sanotaan että raskaudessa kohdunnapukka on valkovuodon peitossa niin mulla se totisesti nyt on!Sormen mukana tulee siis teelusikallisen kokoisia määriä ja joka kerta tulee vaan lisää jos vaan tykkää sormeaan alapäähän kokoaika tökkiä.

Noh,jään ootteleen,että joskos joku osais vastaa,täytyy saada tätä kämppää nyt lämpimäks täällä tuulee ikkunoista ja ovesta niin kamalasti,lattiakin on jääkylmä ja toi pikkunen on nyt sit jossain flunssas vielä,itteekin ottaa kurkkuun.Viimeyönä nykuttiin makuupusseissa,kun oli niin perkeleen kylmä.Huoltoyhtiöön ollaan soitettu että tulkaa nyt perhana toi öljykattila laittaa jotenkin kondikseen,noh..kondikseen saivat,mutta täällä ei edelleenkään lämpöä,sanoivat vaan että lämpö ei riitä tähän meijän päätyhuoneistoon kun toi vieressä oleva kerrostalo syö kaiken,kiva juttu.. :|

No,eilen en kirjotellu tänne ni tässä nyt sit tulos... :kieh:

 
Huomenta. Voi päivittää kp 2/34, yk 3.

Oon ihan maani myynyt :ashamed: Mies valittaa, kun olin viime kierrossa muka niin varma että ovis oli jo mennyt ohi kp 18 (ja sit ei tullut heiluteltua peittoja niillä main). Kierto onkin pidentynyt pillereiden lopettamisen jälkeen (28 -> 34).

Nyt mies tuuletti, että tässä kierrossa harrastetaan seksiä IHAN KOKO AJAN, ettei tarvitse puida jälkeenpäin. Oon samaa mieltä. Onneks ovis ajoittuu tod. näk. vasta välipäivien jälkeen, kun ollaan välipäivät eri paikkakunnalla.

Nyt laitetaan tapahtumaan, en jaksa enää tällaisia pettymyksiä! Vaikka mies just muistutti työmatkalla, että vaikka oviksen aikaan harrastais miten seksiä, on silti onnistumisen todennäköisyys suht pieni (oli katsonut jonkun dokkarin just aiheesta).

Päiväkodissa just bongasin että yks samassa ryhmässä olevan lapsen äiti on nätisti raskaana. Höh, oon kade :$
 
Me ollaan kans kyllä vähän luotettu siihen et kun harrastaa seksiä vaan tarpeeksi paljon niin kyllä se jossain vaiheessa tärppää. Tää onkin ollu sit varsinkin mun miehen mielestä ihan huippujuttu :LOL: . Kun mulla ei tosiaan oo tietookaan kiertopäivistä (viimeksi ollu menkat varmaan 2-3kk sitten??) ja ovulaatiotakaan en oo koskaan onnistunut bongaamaan niin tää on sit tää meidän "varotoimi" :D Ei voi mennä pieleen!! hihhih.

Onneks ollaan jouluna vaan kotona eikä missään sukulaisissa viikkoa niin pystyy ihan rauhassa harjoittamaan vauvantekohommia. Vaikka en mä nyt kyllä kauheen luottavainen oo että ekasta kierrosta poksahtais kun Cerazetet on tehny tuhojaan mun ennen niin kellontarkalle kierrolle...

KS09, jaksut sinne!! :hug:
 

Yhteistyössä