**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Moikka kaikille :wave:

Täällä kans jännäillään miten tässä kierrossa on käyny.. nyt on menossa kp 27 ja kierto on ollut viime kuukausina 29-33 pv.. Joka tapauksessa väsymystä, palelua, kauheata nälkää ym. on ollut ilmassa.. ja sitä et jos on liian nälkä niin ihan pahaa tekee.. tuota nimittäin riitti esikoista odottaessa!! mut rinnoissa ei mitään viitteitä, joten eiköhän se hemmetin täti taas tuu kylään viimeistään ens viikolla |O

Mut hyvää viikonloppua kaikille ja hyviä plussatuulia :)

Muoks.. Niin joo.. lapsimäärätoiveesta oli puhetta. Meillä ois haaveena yhteensä kolme, joista kaks nyt aika peräkkäin ja kolmas sit muutaman vuoden päästä pikkukakkosen syntymästä.. Kuitenkin niin ettei kuopuksenkaan ikäero vanhempiin sisaruksiin tuu kovin isoksi. Niin ja eipä tässä oman iänkään puolesta kestä alkaa kovin isoksi ikäeroa kasvattaa, käy pian ettei enää onnistukaan :(
 
Iltoja!
Meidän lapsiluku tulee täyteen, kunhan tämä toinen sais alkunsa ja syntyis :)
Alusta asti ollut molemmille selvää, että 2.. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka tulis hulluks ja muutaman vuoden päästä lähtiskin uusintakierrokselle :D

Voi jessus.. Musta tuntuu, että mä oon saanut hiivatulehduksen kovan pupuilun takia! :ashamed: Uskaltaakohan sitä kuuria ottaa, jos vaikka olisinkin raskaana..?! Testata en aio kuin vasta kp26, mun kierrot on olleet lyhimmillään 26 ja pisimmillään 32.

Onko kukaan muuten kokeillut Clearbluen digi- ovistestiä? Itse testasin sitä ekaa kertaa siis tässä kierrossa aamulla kp 11(elämäni eka ovistesti muutenkin) ja heti pärähti se hymyilevä naama. MUTTA..illalla kun huvikseni kokeilen uutta tikkua, niin oli jo pelkkä tyhjä ympyrä. Meneekö nuo LH-huiput siis noin nopeasti ohi? :D Olen alkanut miettiä, että entä jos siinä olikin virhe.. No, toivottavasti ei, muuten tämä kierto saattaa olla missattu!

 
Teargas Mä testasin juuri noilla digitesteillä tässä kierrossa ja kuulemma vois olla mahdollista juuri tuo että aamulla on ovisplussa ja iltapäivällä ei enää oiskaan.. Ja jossain myös luki ettei testiä sais tehdä aamulla vaan vasta iltapäivällä.. no, tiiä näistä - toisessa paikassa sanotaan toista. Itse kuitenkin sain sen "hymynaaman" iltapäivällä tehdystä testistä. Aamulla en tosin tuolloin testannutkaan.
 
Galluppiin vastaten - Meillä olis haaveena 3 lasta. Tai jos oikein hyvä lykky kävis niin 4. Mutta mennään nyt sillä, että kuumeillaan tuota toista lasta. Olisin pikkukakkosestakin oikein oikein kiitollinen. Mutta haaveillahan aina saa ;)

Mulla on nyt kuluneen viikon aikana ollut ilkeitä vihlaisuja alapäässä... en tiedä mistä johtuvat, mitään tulehduksen oireita ei ole ja papakin puhdas. Ihmetyttää! Mulla ei ole nyt oireita suuntaan taikka toiseen, ovisplussasta 11 päivää nyt.

Teargas mulla ei kyseisestä o-testistä ole kokemusta, mutta mun käsittääkseni lh-huippu on lyhyt aika. Uskoisin, että se on näyttänyt ihan oikein.
 
Meillä olis toiveena yhteensä 2-3 lasta :heart:

Nyt kp 30/29-33, mutta ei mitään raskauteen viittaavia oireita, eli kaippa ne menkat kohta alkaa. Mies ainakin sanoi, että alkuviikosta olin niin pahantuulinen, että viittais siihen suuntaan :saint:
 
Galluppiin: Me ollaan onnellisia siitä että saatiin tuo yks lapsi kun ei se ihan helppo homma ollu. Mutta toista varovaisesti toivotaan :)

Ällövaroitus!
Mulla ei vissiin nää menkat lopu ikinä.. Kamalia alaselkäkramppeja ollu ja näytti jo että menkat loppuu mut ei. Kunnolla ei enää vuoda mutta jotai kamalaa veristä sotkua tulee ja eilen illalla viel jotai riekaleita taas.. :x En ottanu selville että oliko se jotain todella sitkeetä limaa vai kalvoo mutta tosi ällöö kuitenki.. En mä sit tiiä et oisinko raskaana ollu ja tullu ihan alkuvaiheen keskenmeno ku nää menkat on ollu jotain ihan ihmeellistä..

Nyt on siis kp9 ja kohta taas aletaan urakalla hommeloimaan :D Ja jäitä hatussa.. Eilen just miehelle purin noita tuntojani ja olo parani huomattavasti. On ollu aika maassa viimeaikoina näiden kaikkien hommien ja kipujen takia. Mut eiköhän tää tästä :)
 
Voi Heavyfreak, on teillä kyllä vaikeaa. Mulla oli melko samanlaiset menkat viimeisimmät, ja hyytymät peukalon kokoisia. Mä en kuitenkaan ultranneen erikoislääkärin mukaan onneksi ollut raskaana =) Onneksi voitte puhua miehen kanssa, ja osaatte arvostaa yhtä ihanaa lasta, joka teille on vaikeuksista huolimatta suotu.

Mä joudun nyt vaan katteleen omaan napaani :( Anteeksi siitä, mutta avun tarpeessa olisin..

Mullahan oli siis VTI joka alko viime pe, eteni munuaisiin ti, parannuin pe. Sain kuitenkin jonkun viruspöpön heti, joka nostatti 40 asteen kuumeen. Eli olen joutunut ottamaan panadolia. Miehellä märkäinen korvatulehdus, poskiontelontulehdus ja kuumetta yli 38. Meillä ei asu sukulaisia eikä tarpeeksi hyviä ystäviä lähimaillakaan, että on vaikeaa hoitaa erittäin huomionkipeää 14kk hammastehtailijaa.. :'(

Sitten, just kun ajateltiin että tunnelin päässä on valoa, kun olin jo menettänyt toiveet oviksen suhteen tässä taudissa sain tällaiset testiin:


Sitten tänään tuli verta. Paniikissa tein seuraavan ovistestin nyt kymmenen jälkeen, ajattelin et jos viiva on jo haalistunut voisin aloittaa ne lugesteronit. Mut mä en tajua tätä hitsin testiä, toi "ikkuna" on ihan karhee, eikä siinä oo sitä ohutta kelmua? On toi kuitenki vähä haaleempi.

Mä en ymmärrä mitään muutenkaan.. viime kierrossa ei enää välivuotoja ollut. Tän kierron kp 5 ultras, ja sano et tulee selvästi viel vuotamaan jonku aikaa. Vuoto kuitenkin loppui kp 6, tuhrutti kp 7. Josko tää ovis sit ois saanu sitä vanhaa verta liikkeelle? Yritän nyt tarttua oljenkorsiin.. :ashamed: Vai voisko tää muuten vaan olla ovisvuotoa? Ei runsasta, ei ihan niukkaakaan... Aikahan sen näyttäis.

Ottaisinko ne luget? :attn:

Anteeksi vielä copy+pastesta, ei oo mikään Voittaja!-fiilis..
 
Jeccika: Tuo yleensä on aika hankala käsite.. Käytin nimittäin pillereitä/ehkäisyrengasta 10 vuotta ja lopetin viime syksynä... sen jälkeen kierto on ollut 27-29-28-35... mut muistelen, et joskus silloin kun esikoista yritin, niin kierto tais olla välillä jopa n. 45. Nyt on vähän hankalaa, kun ei ole hajuakaan milloin on mahtanut ovuloida, mut sen tiedän, et jos on tärpännyt, niin se on tullut 31.1 tapahtuneesta peittojen heilunnasta, koska se on ainut kerta 7½kk:een :LOL:
"Aviomies" on kiitollinen, kun menin humalassa ehdottaan sekstailua, jos nyt tuloksena on positiivinen raskaustesti. Taitaa hiki otsalla odotella jonkinlaista ratkaisua tähän tilanteeseen. Oltu siis asumuserossa 5½kk:tta ja siksi siis nuo heittomerkit tuossa aviomies-sanassa. Noh, onneks meidän välit on jo muutenkin parantunut, etten osaa olla niin huolissaan tilanteesta... ja harkinta-aikakin päättyy vasta toukokuun lopulla.
 
Tsemiä tädin yllättäneille. :hug:

Gallupiin vastaus: toiveissa nyt ainakin pikkukakkonen. Salaisesti haaveilen myös kolmannesta, mutta kunhan nyt saisi edes toisen... Ikä voipi tulla vastaan, että ei ihan suurperheeksi ennätetä enää kasvaa.

Kp 26/27 ja erittäin tätimäisiä tuntemuksia. Mielialatkin myllänneet ihan mielettömästi viime päivinä. Yhden testin taas tekaisin eilen illalla ja niin puhdas nega ettei mitään haamun haamujakaan ollut erotettavissa. Alkais sit jo menkat jos on alkaakseen, niin pääsis taas greippimehu-ovistesti-pupuilu-punaviini-testailu -kiertoon... Ja jos mahdollista kierto ei tuntuisi liikaa yrittämiseltä. :kieh:
 
Me toivomme 2-3 lasta :) Katsotaan nyt ensin miten arki kahden kanssa rupeaa sujumaan, sitten vasta harkitaan kolmatta.

Voi elämä mitkä menkat nämä ovatkaan! Vuodan kuin seula, huhhuh. Noh, yleensä tällaiset runsaat ovat sitten taas vastaavasti lyhemmät. Tässä jo odotellaan tositoimia kuumeisesti! :LOL:
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:
Taas tuli nega. Ostin eilen clearbluen tavallisen digitaalisen testin. Kuvittelin, että ne olisivat herkempiä kuin nuo prisman pregent-liuskat.. mut en ookaan nyt varma, kun googlettamalla löysin tietoa, että ainakin se viikkonäytöllä oleva olisi 25mIU/ml hCG. Olis ollut ihana saada positiivinen näin ystävänpäivälle, mutta ei sitten :(
En tiedä pitäiskö pitää hieman taukoa testauksessa... yllättävän masentavaa noiden negatiivisten testien tekeminen.
 
Heippa ja hyvää ystävänpäivää kaikille :heart:

Mimmuska:Oliko tämä yk 1? Koska olet ovuloinut? Siitä plussa yleensä näkyy viimeistään dpo 16... Ja erittäin herkillä voi (huom, ei aina) näkyä jo dpo 10, mä sain esikoisesta haamujen haamun erittäin herkällä "vasta" dpo 12. Onko sulla imetys juuri loppunut tai joku hormonaalinen jätetty just pois? En ehdi selaaman aiempia kirjoituksia niin kyselen uudestaan. Nekin voi sekoittaa aluksi kiertoa ja menkat antaa odotuttaa. Kun loetin imetyksen, mulla kesti melkein 30 päivää ennen kuin vasta ovuloisin ja ovisplussa pysyi 4 päivää! Menkat alkoi siitä sitten jo 10 päivän päästä. Toivottavasti tilanteesi selkiää pian... :hug:

Heathy:Voih, en osaa kyllä auttaa...:( Mä aloitin aikoinani Luget kun oviksesta oli 3 päivää kulunut, mutta en vuotanut verta. Oviksesta en ole ikinä vuotanut. Pystyistkö soittamaan esim johki ja kysyä mitä kannattaa tehdä? Ei musta ole nyt mitään apua :ashamed:

ON: KP 18 ja dpo 4. Mä sitten inhoan näitä oviksen jälkeisiä viikkoja! Vaikka ovis tuli hyödynnettyä aika hyvinkin, niin mieltä jäi karhentamaan ettei sitten hyödynnetty enää yhtä päivää lisää...Mutta ei vaan enää jaksanut ;) Sanoin jo miehelle, että jos nyt ei tärpännyt niin jos ehditään aloittaa clomit ensi kierrossa, ajoitetaan yhdynnät oviksen aikaan aamuisin, simpat silloin kuulemma parhaimmillaan eli herätään taas aamulla, jumppaa ja jatketaan unia hetken :D
Jotenkin helpompaa taas uskoa, ettei ole tärpännyt. Petyn joka tapauksessa ajattelen mitä vain :ashamed: Hitto sentään, jos ensi kierrossa otan clomit ja ehditään ovis hyödyntämään ja ei tärppää niin seuraava kierto jää pakosti sitten tauolle. Mies kun palaa Suomeen mitä todennäköisemmin vasta huhtikuun puolessa välissä niin en kyllä sitä vimppaa clomikuuria tuhlaa silloin. Toukokuussa sitten vasta otetaan se kuuri käyttöön. Ja niinkin pitkälle taas menin, että jos ei siitä tule tärppiä niin mitäs sitten? :eek: Pakko ainaskin pitää taukoa lääkkeistä...Piru tää on vaikiaa! |O
 
toive81: Olis lukenut samalla sivulla hieman taustaa ;) imetyksen olen lopettanut 10 vuotta sitten, et sen ei luulis enää mitään aiheuttavan :LOL:
Kopsaan vähän eli syksyisen pillerien/renkaan jälkeen kierto ollut 27-29-28-35... mut muistelen, et joskus silloin kun esikoista yritin, niin kierto tais olla välillä jopa n. 45.
Ovulaation ajoituksesta ei ole mitään tietoa, kun tämä olisi ns. vahinko, vaikka tällä hetkellä toivottu sellainen. Tässä pikainen listaus:
Edelliset menkat 7.1.
Peiton heiluntaa (keskeytetty yhdyntä ) 31.1 (kp25)
Menkkamaiset vatsakivut alko 2.2 (kp27)
Pientä haaleaa ruskehtavaa tuhrua jäi paperiin 2-3krt/pvä 3.-5.2 (kp 28-30)
Etovaa oloa 7.2 -> (kp 32-> )
Selkäkipua, vatsa turvoksissa, housun vyötärökin ahisti 9.-12.2 (kp 34-37)
Repäisykipuja nivusissa 10.2 -> (kp35-> )
Nyt siis menossa kp 39. Ennen ei siis ole ollut ylimääräisiä tiputteluja, ja menkat aina oleet runsaat ja kestäneet viikon. Ja menkkakivut ja tuhrut alkavat aina vain paria tuntia ennen menkkoja. Rupee vaan jo murehtiin, et oonko voinu kuvitella kaikki oireet. :ashamed:
 
Mimmuska:Siis anteeksi :ashamed: Super noloa! Heti muistin kun luin vastausta! Sama pää kesät, talvet jne...Toivotaan mieluisaa tulosta!!! :heart:

Suklaanappi:Voi ei :( Kovasti voimia sinne :hug: Jäämme kaipaamaan ja toivottavasti kuulemme sinusta pian kera ilouutisten :heart:
 
Moikkis kaikille piiiiitkästä aikaa... olin taustalla tosi pitkään ja siellä olisin edelleen, tulin vaan kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Oli näköjään nimimerkkikin jo poistunut taustalla olevien listalta.
Piti oikein luntata etusivulta Lumiksen kohdalta, että kuinkas pitkään täällä on pyöritty. =)

Oikein lämpimät onnittelut kaikille plussanneille ja etenkin t77:lle!

Meillä mennään edelleen tjot meiningillä ja yrityskertojahan on nyt takana 25.


Kaikille paljon plussapuhuria.

Kuumami yk 25
 
toive81: Sattuuhan sitä. =)
Oon tässä pohtinut noita oireita ja tullut siihen tulokseen, et toi mun epämääräinen vuoto on luultavasti ollu ovulaation jälkeistä vuotoa. Et jos ovis ois ollu 2.2, niin kaikki noi muut oireet (etova olo, vatsan turvotus, selkäkivut ym.) on alkanu siitä 5-7 päivän päästä, et täsmäisivät mahdolliseen kiinnittymisajankohtaan. Ja tää vois selittää, et miksei välttämättä vielä näy testissä. Et vielä yritän pitää toivoa yllä. :/
 
:hug: sitä tarvitseville ja tsemppiä muille

Flunssa iski päälle, vuoto edelleen kovana ja olo on kuin haudassa makaavalla, joten pikainen päivityskäynti vain... Palaan paremmin asiaan kun olo joskus hieman helpottaa
 

Yhteistyössä