**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Onnea onnea, toive81! Ihan huippu juttu :flower: Varmasti saat seuraavaan testiin komeat kaksi viivaa :) Ja onnea muillekin täällä taukoni aikana plussanneille!

Peukkuja KS09, että olisit jo raskaana tai edes kohta :) Jännää on varmasti. Heilutelkaa silti peittoja, jos vaikka turhu ja ovisplussat ois ihan sitä ovista! Monellahan ovis aiheuttaa raskausoireita, juurikin pahoinvointia, kylmä/kuumatuntemuksia ja tissikipua... nimim. helkutinmoiset tissijomotukset ja etomiset meneillään ja ovis tuloillaan :D

Jeccika, en kyl testais ennenku iha aikasintaan dpo 13-14.. kuten toive81 todisti, ihan hyvin voi tulla vielä dpo 12 nega ja silti olla raskaana :) Onnea testailuun!

Annsku, jospa se ovis sieltä sit tulisi? Kannattaa tikuttaa kunnes viiva joko tummuu tai katoaa kokonaan. Ootko mitannut aamulämpöjä? Niistä vois kans tarkistaa ovistestituloksia :)

Omaan napaan, kp 10/27-31. Viime kierto meni ihan harakoille pahan munuaistulehduksen ja emättimen sekabakteeritulehduksen takia, iskivät vielä oviksen aikoihin. Alko sitten menkat jo kp 20, viis päivää ovisplussan jälkeen! Mieli oli aika maassa ja pysyin poissa täältä itseäni kiduttamasta. Nyt kuitenkin jo paremmilla mielin, terve olen ja vaikuttaisi siltä, että nyt on tulossa ihan normi kierto. Eilen tuli eka reilumpi satsi ovislimaa, tänään vielä vähän venyvämpää ja runsaampaa. Nippailikin jo vasenta munasarjaa. Suunnittelin että alotan ovistestailun vasta sunnuntaina kp 12, mut kaippa se täytyy huomenna varmuuden vuoksi yksi tuhlata :) Jos vaikka ovuloin taas kp 13, ja testi ois plussaa jo 48h ennen, niin näkyis jo huomenna. Toisaalta, jos on ihan nega vielä, voi hyvillä mielin odottaa ens viikkoon uusintatestejä.
 
heathy Kyllä me läpi kierron aina heilutellaankin peittoja, nyt vaan sattuu, että mies on kipeenä, ja se on tosi kipeenä :( Katsellaan...

Nyt on iltasella alkanut alavatsaakin vihlomaan :ashamed: Aina kun kumartuu tai kyykistyy...
 
Huomenia. Tein taas ihan selkeän negatestin, tosin en muuta odottanutkaan. Tänään siis Kp 30/26-32. Muutoin ei ole mikään ihme jos menkat alkais vasta kp32, mutta miksi ihmeessä mulla tuli se hymynaama eli plussa ovistestiin kp10?! Mietin koko ajan, että eikö ees kalleimpaan markkinoilla olevaan ovistestiin voi luottaa? (Clearblue digi)

Menkkojen olis pitänyt alkaa jo alkuviikosta jos ovis oli tuolloin. Sen on siis täytynyt näyttää väärää, koska testi oli taas negatiivinen..:/ Huokaus. Eli missattu kierto vissiin tuon väärän tuloksen takia, liian aikaisessa vaiheessa lopetettiin yrittäminen kun ei kuitenkaan joka toinen päivä sekstailla pitkin kiertoa :|

Niin ja PCO tms. ei oo mulla, eli ei siitäkään vois johtua tämä..
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Omaan oloon; miks lämmöt laskee, mutta pahoinvointi lisääntyy? On jo paljon voimakkaampaa ja tulee paljon herkemmin jos ei syö :ashamed:

teargas Eihän joka oviksesta tärppää, vaikka kuinka ajoittais, mutta paperilla sun menkat olis kyllä pitänyt alkaa jo joskus kp24-25, jos ovis olis ollut tosiaan sillon kun näyttää. Tai sitten jos sun keha yrittää tuottaa sitä keltarauhashormoonia, ja saada ovista aikaan, vaikka mitään ei tapahdukaan, ja siitä syystä sait jo tuollonkin plussan ja todennäkösesti vielä myöhemminkin olisit saanut :whistle:
Toi on kyllä niin ärsyttävää kun kroppa ei voi toimia niinkun oitäis ja joutuu vielä kaiken lisäks vauvakuumeessa arvailemaan. Toivotaan siis, jotta jollei plussa pien tule testiin, alkaisi vuoto edes, ettei kiertosi veny älyttömyyksiin... :hug:
 
Mitäs jos KS09 ne lämmöt laskis oviksen takia? :D Sopis niihin sylkiovistestiplussiin, pahoinvointiin jne.. Mä nyt intän tätä, mut eiks se oo ihan mahdollista ja parempi vaihtoehtohan se on, ku et täti ois tulossa :)

Teargas, jos sait ovisplussan kp 10, se tarkoittaa et sillon oli luteinisoivan hormonin huippu. Eli sen mukaan ovis ois ollut 11-12 päivä. Eli menkkojen ois pitäny alkaa kp 25-26. Luteaalivaiheekaan ei välttämättä ole fiksattu 14 päivään, sekin voi vaihella. Mutta tärppitodennäköisyys nuorella naisella per kierto on 20-25%, vaikka ovuloisi ja harrastaisi seksiä juuri otolliseen aikaan. Menkkojen alkua, vaikka ovis ois ollut ajallaan, voi silti viivästyttää stressaamalla. Toki on tuo KS09 mainitsema mahdollisuus, että tuotat LH:ta, mutta munasolua ei silti irronnut ja siksi menkat myöhästyy. Vielä on myös mahdollista, että plussaisit vaan myöhemmin, ja raskaushormoni erittyy hitaasti virtsaan. Toivottavasti tilanne selviää pian :)

Tää tuhlaa kohta ekan ovistestin kp 11, ku eilen ovisnippailut vaan lisäänty iltaa kohti. =) Pitäkääs peukkui!
 
Juu, nimenomaan tuota ovistestin plussaa ihmettelen verrattuna siihen, etteivät kuukautiset ole alkaneet :) Ja me siis pupuiltiin vissiin kp 12 tai 13 ennen monen päivän taukoa, jos ovis olikin myöhemmin niin liian aikaisin loppui yritys.. No, itku ei auta markkinoilla ja meillähän on vasta eka yk menossa, kyl tässä vielä kerkee :) Lähinnä pohdiskelen vaan, voiko noihin ovistesteihin luottaa jatkossa.. Jotain häikkää tässä nyt on. Tietysti edelleen elättelee toiveita jos tuliskin vaan myöhäinen plussa, mut jotenkaan en usko.

KS09, mulla siis kävi niin että kp10 tuli aamulla plussa mutta ei enää illalla :O Testasin siis sillä digitaalisella uudelleen..

Outoa on ihmisen kehon toiminta ;) Parempaa jatkoa odotellen!
Tsemppiä muille joilla menkat myöhässä tai oireita :heart:
 
KS09:Hei äläs vielä luovuta, mullakin laski lämmöt tässä kierrossa lähelle normitasoa, oiskohan ollut dpo10-12 aikoihin, mutta nousivat taas takaisin, mutta ei ne mitään äly korkeita ole nyttenkään. Mä pidän täällä lippua korkealla plussan puolesta!!! :heart:

Anteeksi, että täällä vielä haahuilen, mutta pakko kurkata miten teillä menee ja kuka plussaa, tahtoo elää hengessä mukana! :heart:
 
Heathy No en tiedä kumpi tässä tilanteessa on parempi :D Sillä jos täti tekis tuloaan, olis taas lyhyt kierto ilman lääkkeitä, ja jos ovis olis tulossa, kierto vaan venyis turhaan, sillä mies on pahassa vatsataudissa jo toista päivää, sitä ennen reissussa, eli ei mooooneen päivään olla puuhailtu, eikä tulla puuhailemaankaan :LOL: :headwall:

Noh, jos maanantaina testi ei näytä plussaa, mä alotan terot ja menkat tuleekin sitten maaliskuun puolessa välissä *huoh* Noh, sitten ollaankin jo käyty ekan kerran tuolla lääkärissä...
 
Teargas, toivottavasti tulis myöhäinen plussa sulle! Mä en oo onnistunut kertaakaan bongaamaan ovistestillä plussaa. :headwall:

Nyt kp 14 ja toissapäivänä oli vähän alavatsassa outo olo. Kunpa tässä kierrossa tärppäis! Pupuilua suunnitelmissa ainakin joka toinen päivä.
 
KSO9 älä nyt lämpöjen takia luovuta. Itsellä myös kovin raskautunut olo ja lämmöt ei oo menny kyl mihkää suuntaa??? Onko se edes sellanen mikä sit sen näyttäis??
Pidä lippu korkeella nyt sit vaan =)

Itsellä tosiaan alavatsassa sellasia tuntemuksi e jotaki sie tapahtuu =)
Voi ku tää olis totta :saint:
 


Eiks tää oo ovisplussa? Ku mun silmääni toi testiviiva (vasemmalla) on kontrollia tummempi, niin kuvassa kun livenäkin (livenä selkeemmin vielä tummempi). Meinasin viel jättää testaamatta, ku aattelin et kp 11 on liian aikanen... :D Täytynee vielä tehdä tommonen digi-clearblue varmistukseksi.

muoks. katoin testiä, nyt 10 min kohdalla, ja testiviiva on todella paljon kontrollia tummempi. Jipii!
 
Tässä paremmat kuvat, järkkärillä tosta kotitesti-liuskasta ja clearbluen digistä:




En enää epäile vaan pompin täällä riemusta :D Voi vaan kuvitella, miten sekoon innosta sitten jos oikea ihme tapahtuisi ja saisin raskaustesti plussan reilun parin viikon päästä..
 
Ääh...yritin lisätä mun ovistestikuvasarjan...mut ilmeisesti mä en osaa lisätä kuvaa tänne!? Mitään ei ainakaan tullu näkyviin...?!

Tänään tuli huomattavasti tummempi viiva taas mitä minään muuna päivänä, ja olisin halunnut jonkun muunkin mielipiteen asiasta...Noita viivoja kun katselee tarpeeks kauan, niin ei tiedä enää mihin uskoa :D
 
Moikka kaikille.! Ajattelin tulla vielä tervehtimään teitä. Eli mulla sitten lopulta alkoi kuitenkin ne menkat parin päivän tiputtelun jälkeen. Eli mut saa poistaa listalta kokonaan, kun eipä tässä miestäkään ole, jonka kanssa yrittää. Toivon kovasti muille onnea, että se plussa tulisi ja tietenkin onnittelut jo plussanneille. Ehkä minäkin saan tulla tänne takaisin vielä joskus.
 
No pistämpä sit suoran linkin vaan tähän...:)
Eli oisko mielipiteitä tuosta tän päivän testistä ? Voisko tarkottaa ovista... :headwall: :LOL:

http://s197.photobucket.com/albums/aa288/Annskuu_photos/oo/?action=view&current=IMG_0580.jpg
 
Mimmuska :hug:

Annsku Kyllä toi voi jo tarkottaa ovista, mutta testaappa vielä huomenna, jos sillon on vahvempi viiva, niin sitten se on vasta ylihuomenna, jos alkaa jo haalenemaan, niin sitten tuo tarkottaa jo ovista (tulee 24-36h jälkeen) ja ahkerasti nyt vaan peittoja heiluttelemaan :D
 
Käykääpä kurkkaamassa tuolta etusivulta onko tiedot kiertopäivineen oikein

Tossa aloin oikein kattomaan ja ihmettelemään, kun Heathylla ovis ja kp oli jo 30, sitten katoin tarkemmin niin teargas oli kahteen kertaan eri kiertopäivillä ym. Eli siis tarkistakaapa mitä mä oon taas sekoillut :D
 
KS09, ei tartte kahta kertaa käskee :D Pikaisia paranemisia sun ukolle =) Kumpa teillä selviäis tilanne sit siel lääkärissä viimeistään.

Mimmuska, kaikkea hyvää sulle jatkoon :) Toivon, että löydät sellaisen miehen, kenen kanssa perhettä perustaa ja pääset taas tän vauvakuume-vuoristoradan kyytiin!

Annsku, peesailen KS09:iä ja kirjoitin sulle tohon ovistestikuvapinoon =)

Teargas, kyllä mun mielestä noi ovistestit on luotettavia, jos vaan on terve, munasarjat on auki eikä ole PCOS:ia tai vastaavaa. Jännityksellä seurailen, miten sun tilanne kääntyy :)
 
Nii ja KS09, hyvä huomio :D Toi mun kierron pituushan nyt on mitä on, mutta laittaisin siihen nyt siis kp 11/27 ku oli se ovisplussakin nyt, vois olettaa et kierron pituus ois 26-27. Toi 27 oli vakkari pituus ennen esikoista, nyt pitkän imetyksen jälkeen oli yksi 31 päivän kierto ja sit edellinen 19 päivän kammotus.. Jos sen edellisen sekalaisen kierron laskee, nyt on yk 3.
 
Heathy: ainakin esikoinen sai alkunsa ekasta mahdollisesta ehkäisyttömästä kierrosta ilman ovisbongailua, joten oletan että munasarjat olis kunnossa eikä pco:a ole.. En käytä lääkkeitäkään..Eli joku lh-huippu mulla oli kp10 kun sain ton hymynaaman, mutta menkkoja ei silti näy :p

Aamuinen negatesti oli kehitellyt itselleen roskishaamuviivan :D Se oli mulla yläkerrassa ehkä 5min kun sitä katselin, jätin pöydälle ja sitten lähdettiin alas ja vasta 8 tuntia sen jälkeen kävin siellä ja vilkaisin haaleaa haamuviivaa :D No, onneksi kaikkitietävästä googlesta löysin montaa muutakin jolla kyseinen testi(first signal) on näyttänyt roskishaamuplussaa, joten odotukset eivät hirveästi nousseet :D Tosin oli plussanneitakin...

Tänään on taas ollut tunne, että menkat alkaa, muttei vielä mitään. On tää kyllä kummaa! Nyt vaan kovasti toivon ihmettä tapahtuvaksi ja myöhäistä plussaa.. Oireita ei ole(paitsi nuha), mutta eipä kyllä esikostakaan ollut yhtään mitään ainakaan ekaan 7-8 viikkoon. Esikko sai myös alkunsa niin helposti, että jotenkin sitä toivois toisenkin saavan.. Mutta eihän se aina niin mene :D

Hyviä öitä kaikille!
 
Jeeeee! Tänään pärähtikin sit yhtä tummat viivat testiin!! :heart: Miten sitä voikaan iloita näin pienestä asiasta :p Tuo olikin sit jo viimeinen testi :)

Tässä vielä päivitetty kuva :
http://s197.photobucket.com/albums/aa288/Annskuu_photos/oo/?action=view&current=IMG_0586.jpg

Ja eikun hommiin :LOL:
 
Annsku Onnea ovisplussasta :)

Kyllä, mulla se tais ovis oirehtia raskauden lailla.. oli kyllä kumma millanen nälkäkin tuli, kun ei koskaan aikasemmin ole tullut. Tänään oli meinaan sylkiovistesti negatiivinen.
Harmi kun mulla ei ole noita oikeita ovistestejä, niin ei saa tarkistettua asiaa :ashamed:
 

Yhteistyössä