Pikkumies viime yönä... ;)

On ihan pakko jakaa tää teidän kanssa... ;)

Meillä on iskä paljon reissussa ja lapset nukkuvat silti omissa sängyissään. Välillä yrittävät tulla viereen, mutta jos ei mitään kummempaa hätää ole, viedään takaisin omaan sänkyyn.

Eilen sitten olin ihan rättiväsynyt ja nukuin sikeästi. Iskä oli taas reissussa. Pikkuherrra, reilu 2,5v käytti tilaisuutta hyväksi... ;) En muista yhtään heränneeni, kun hän on tullut meidän sänkyyn, mutta heräsin puoli kahden aikaan siihen, kun pikkuherra puoliunissaan kihersi "nukutaan vierekkäin"...

Oli vissiin aika kivaa äitin viekussa. =)
 
x
Voi kun suloista, hymy tuli tästä naamalle. Vaikkakin meillä lapset nukkuvat aina omissa sängyissään enkä ottaisi omaan sänkyyni. Eivät onneksi ole edes pyrkineet viereen.
 
vieras
voi pientä... :)

Meillä tyttö huusi äitiä viime yönä ja kun sitten menin kysymään että mitä, niin tyttö (kohta 3v.) halusi vielä toivottaa hyvää yötä uudelleen (kello oli siis noin kolme). Tämän halin jälkeen tyttö nukkui mainiosti ja pitkään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi pientä... :)

Meillä tyttö huusi äitiä viime yönä ja kun sitten menin kysymään että mitä, niin tyttö (kohta 3v.) halusi vielä toivottaa hyvää yötä uudelleen (kello oli siis noin kolme). Tämän halin jälkeen tyttö nukkui mainiosti ja pitkään :D
Suloinen tyttö! =)
 
hp
Ihania :) :heart: Meidän pikkuneiti rupes parkumaan viime yönä ja kävin nappaamassa meidän viereen (en millään jaksanu istua pinniksen vieressä silittelemässä) nukkumaan. Tyttö pisti päänsä minun mahan päälle ja rupes juttelemaan: tiltiltiltil. Sen jälkeen ryömi peiton alle, veti peiton kasvoille ja kohta pois ja hihkas: Ukuu (kukkuu). Välillä taas piti tulla minun kainaloon/mahan päälle pötköttelemään. Hirmu söpöähän tuo oli, mutta vähän huono ajankohta kun kello siirty vartin yli kahdesta puoli neljään näissä touhuissa. Sitten tajusin viedä takas omaan sänkyyn, jonne nukahti viidessä minuutissa :)
 
vieras
Meillä poika (taas) potkaisi minut parisängystä pois, ja nukuin pojan sängyssä. Poika nukkui reteesti isin kainalossa. Kömpii siihen keskelle ja sitten alkaa paukuttelemaan alaselkään terävillä potkuilla kunnes melkein tipun sängyltä. Viime yönä unenpöpperössä annoin periksi ja menin pojan sänkyyn loppuyöksi.
 

Yhteistyössä