Pillereiden lopetus, ovis & tikuttelu

Toivottavasti ei ole täällä ikuisuusaihe.. Selailin kyllä eilen sivuja, mutta ei uusimpien aiheiden joukossa ollut sopivaa ketjua =)

Lopetin pillerit vasta viime viikolla, ja ajattelin että annan kierron tasoittua ensin hiukan, mutta kuume taitaakin nousta liian suureksi että malttaisi odottaa :p

Kertokaas hiukan kokemuksia, onko tärpännyt heti pillereiden lopettamisen jälkeen seuraavasta kierrosta?
Herääkö munasarjat heti unesta, vai uinuuko siellä ja hautoo "munia" kaikessa rauhassa?
Tietysti on niiiiin yksilöllistä..

Ja lasketaanko tikuttelun aloituspäivä ihan normaalisti siitä kun menkat alkaa, vai vaikuttaako pillerit jotenkin aloitukseen?

En mä oo tiennyt että tää on näin mukaansa tempaavaa, vaikka on periaatteessa vielä aloittamatta koko puuha, niin silti jo täällä nenä ruudussa selailen, vitamiineista, ovislimoista, sun muista :LOL:
 
Heips Sero!
Mäkin lopetin vasta pillerit. Nyt menossa siis eka pilleritönkierto, kp on 15/28(?). Mäkin eka mietin, et jos ei heti ekalla kierrolla yrittäisi..mut on se kuume vaan kasvanu entisestään..ja netissä nenä kii :D Onkos sulla vielä tullu mitään oireita lopettamisesta? Mä oon huomannut, et mua haluttaa enemmän (vai johtuuko vauvatoiveesta tuo?!), mut oikeesti, musta tuntuu et Iso O tuntuu paljon paremmalta ja mä innostun herkemmästä seksiin.. :p

Mut muuten mä en osaa vielä vastata sun kysmään... jouluviikko onkin sitten piinaviikko kääks!
 
Vajaa viikko sitten lopettanut vasta pillerit, eli eihän kroppa edes vielä tiedä etten aloita uutta laattaa :LOL:
Varmaan viikon päästä vasta huomaa että hups, nyt on jotain kummaa.. mielenkiintoista seurata tuleeko se ovis sieltä vai ei. Mutta ei meillä mikään kiire ole lisääntyä, alkuperäinen suunnitelma oli aloittaa vasta keväällä, siinä toukokuun paikkeilla. Joten jos tärppää aikaisemmin niin aina parempi tai pahempi, kumpi vain
:D
Vuosi sitte olin viimeksi ilman pillereitä, ihan muista syistä, muistelen että kierrot jatkui samassa tahdissa kun pillereiden kanssa. Mutta sillon ei tullut laskeskeltua kiertoa, kun ei sillä sillon ollut niin väliä, eikä hajuakaan tuntuuko oviskipuja tai muistakaan limoista ole tietoa. Toisaalta toivoisi että ei tärppäisi heti, tulis tutustuttua omaan kiertoon ja kroppaan hiukan.. kumpi parempi..

Ovistikut odottelee tuossa tietokonepöydällä, viikonloppuna ajattelin tehdä ajanvietetestin, eli suunnilleen 8kp olis sunnuntaina vasta.. Mammaksin testejä 30kpl tilasin ihan uteliaisuudesta. Sen jälkeen vasta löysin tieni palstalle lueskelemaan..
Eilen hain mulle ja miehelle Beroccaa, kun sen luin olevan "turvallista" käyttää.

Jossain vanhoissa keskusteluissa oli että gyne oli sanonut että parhaiten tulisi heti pillereiden jälkeen raskaaksi, ettei tarvi pitää mitään luomukiertoja, onkohan tästä omakohtaista kokemusta kellään?
 
MOI!
Täällä ois kanssa yksi. kesken kierron otin marraskuussa ehkäisyrenkaan pois, ja menkat alko 24.11.... Nyt sen mukaan laskin oviksen ja sen ois pitnyt olla nyt 8.12....Nyt sit tykitetty kunnolla ennen sitä muutama päivä ja sen aikaan..
Menkkojen pitäs tulla sti siinä 21 tai 22.12 jos kierto pysyy samana kuin renkaan aikana..
Mut mietin just sitä et voiko ovulaatio edes olla silloin 8 päivä, kun on renkaan ottanut pois kesken kierron...Et eihän kk kierto ole välttämättä sama se 28 päivää...
Mut odotellaan et päästäskö plussaamaan jouluaattona :D
Ollaan yhteyksissä :D :D
 
Tein eilen ihan uteliaisuudesta ekan ovistestin, vaik siis oli vasta kp5. Tai oikeastaan juuri siksi =) Ainakin tiedän nyt että ei tule mitään viivaa kun on väärät päivät, ei tarvi ihmetellä sitten kun alkaa oikea testaus et tuleeko aina haalea vai ei mitään. Ens viikolla ke tai to paikkeilla olis sitten kp11/12 ja ajattelin silloin aloittaa testailut, vaikken kyllä usko et kroppa "osaa" vielä ovuloida, en vaan jotenkin voi ymmärtää että voisin tulla raskaaksi heti ja että kroppa osaisi näiden kaikkien vuosien jälkeen alkaa yhtäkkiä toimia normaalisti..
Vaikka olishan se toisaalta hienoa, aloittaa heti se vauvajännäily. Tiedän et tää projekti tekee mut vielä hulluksi :saint:
 

Yhteistyössä