Pimeän poika

Aloin eilen illalla lukemaan tuota kirjaa. En päässyt kun pari lukua eteenpäin ja alkoi ahdistaa. Uniinkin tuli.
Onko se ihan oikeasti tositarina? Miten tuommoisesta voi edes täysjärkisenä selvitä aikuiselämään :| :'(

Oletteko lukeneet?
 
S
Mä yritin alkaa ko. kirjaa lukea tässä raskausaikana, mutta jouduin jättämään parin luvun jälkeen kesken... Täytyy yrittää lukea se uudestaan joskus myöhemmin. Todella ahdistava. :(
 
olen lukenut sen kolmesti
Se on kyllä niin karua luettavaa että aina karmii yhtä paljon ja on ihan tositarina.
Alkuun ahdisti ihan hirveästi lukea sitä,varsinkin sen jälkeen kun kirjan oli lukenut loppuun.
Kuitenkin se on julmuudessaan ja raakuudessaan mielettömän hyvä lukukokemus.Suosittelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Millanen tarina siinä on?
"David on tavallisen yhdysvaltalaisen perheen poika, joka asuu vanhempiensa ja veljiensä kanssa vaatimattomassa, mutta siistissä talossa hyvämaineisella asuinalueella. Perheen isä Stephen on palomies ja äiti hoitaa lapsia kotona. Äiti pitää kodin ja puutarhan moitteettomassa kunnossa ja laittaa mielellään ruokaa. Asiat alkavat kuitenkin mennä pieleen Davidin ollessa noin neljävuotias. Äidin käytös muuttuu, ja isä on yhä enemmän poissa kotoa. Alkoholisoituva äiti alkaa pitää Davidia orjanaan, jonka on tehtävä kaikki kotityöt. Hän kiduttaa Davidia sekä henkisesti että fyysisesti. Lopulta David on äidille enää pelkkä "se", jolla ei ole mitään arvoa, eikä äiti enää tunnusta häntä pojakseen. Myös isällä on alkoholiongelma, eikä hänestäkään ole avuksi pojalleen. Davidin onneksi koulussa on havaittu väkivallan jäljet, ja henkilökunta järjestää pojan pois kotoaan. David pääsee sijaisperheeseen, josta hän ei kuitenkaan voi saada pysyvää kotia. Hän joutuu vaihtamaan perhettä ja koulua useaan kertaan ennen kuin löytää paikkansa. Rakastavasta sijaisperheestä huolimatta Davella on edessään vielä pitkä tie ennen kuin hän pääsee tasapainoon menneisyytensä kanssa."

 
olen lukenut sen kolmesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Onko pahempi kuin Haydenin kirjat? Ne olen lukenut kaikki.
Mun mielestä Haydenin kirjat ei ole mitään verrattuna tuohon vaikka aika rankkoja ne on nekin.Tuo on karmiva,se ahdistaa ihan kamalasti.Toisaalta siihen eläytyy niin voimakkaasti ja toivoo Davidin elämään kaikkea mahdollista onnea ja hyvää että se on pakko lukea.
Minä olen himolukija mutta tuota en kyennyt kertaistumalta lukemaan ekaa kertaa.
 

Yhteistyössä